Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проект "TORNADO"или монтиране на "V8 5000" във W124-230CE


  • Please log in to reply
222 мнения по тази тема

#106 kamenski_84

kamenski_84

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 146 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:с.Ветрино обл.Варна
  • Автомобил:
    W124 купе 2.0/122к.с 1991г. Audi B4 1.9TDI

Публикувано 06 август 2009 - 14:54

Боянски няма ли да направиш едно по дълго видео че да зяпаме тая прелест повечко време така на някое писта нещо или като я завършиш ще ни я покажеш :allhail:
  • 0
От ръждата и човешката завист няма спасение.....

#107 Raptor@

Raptor@

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 89 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:113511
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 август 2009 - 16:02

моята дърпа зверски във всички обороти, буста почва от доста ниско ~ 1500 оборота а на ~2600 имам максимално налягане :) . Проблема при мен обаче е сцеплението, дори на 3-та поднася като и дам пълна газ (гумите са 215/45/17 Pirreli P Zero nero). Определено трябва да се съберем някой път, че имам голямо желание да чуя тоя осмак .


Въпреки всичко аз залагам на 8-мака,пак въпреки че съм пристрастен-хората у немско са го казали Hubraum statt spoiler!
  • 0

#108 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 21 август 2009 - 22:15

Въпреки всичко аз залагам на 8-мака,пак въпреки че съм пристрастен-хората у немско са го казали Hubraum statt spoiler!


Ти залагаш, ама турбината си е турбина.....
да не говорим че докато се развърти осмака.....
инак на дълго.... там нещата са други вече ;)
  • 0

logo-600-1002.png


#109 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 21 август 2009 - 23:12

Няма какво да си говорим просто, осмака си е осмак.
Мен лично много повече ми харесват осмаците, пред 12-цилиндровите миксери.
Но в конкретния случай, мисля че турбинката ще вземе старта.....
  • 0

logo-600-1002.png


#110 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 август 2009 - 20:05

Аз това казвах че турбинката ще друпне на старта,а за по нататък ще се чуе :D

Но като цяло и двата са много добри двигатели.. :bigemo_harabe_net-110:


според мен тук малко бъркате т.е. нещата най-вероятно ще са обратно, осмака има шанс да дръпне на старта тъй като аз имам проблем със сцеплението и трудно слагам силата на асвалта (според мен в момента колата е ~ 280 - 300к.с. на вала, скоро ще е повече ;) ), както казах колата дори и на 3-та в буст тръгва настрани, а как върви на високите скороти ........ само ще кажа многоооо, не подценявайте м103 с турбина :lol:
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#111 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 27 август 2009 - 22:18

темата ще я обновя, като си оправя автоматика. който може да помага, че вече го разчекнах--свалих мозъка и утре ще го разглабям.

ето 2 клипчета с CE-та, да се порадвате малко :)
http://www.youtube.c...ature=rec-HM-r2

сега си избирам като кой да го направя--джантите вече са ясни--KESKIN KT5

  • 0

#112 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 септември 2009 - 08:22

Само разваляме хубавата тема на Боян с тези размисли. Слав нали знаеш поговорката който се притеснява да не ходи в гората. Аз лично нямам никакви притеснения остносно моята кола и съм напълно сигурен ,че ще ме закара там на където съм тръгнал. Това ,че турбо колите са по-ненадежни от атмосферките е мит, има и много атмосферки с излезли биели през блока и счупени бутала. Само ще дам пример с една Р класа 63 АМГ на приятел която скъса клапан малко след като и изтече гаранцията (в момента я правят) . Общо взето тук взе да се води някъкав безмислем спор от рода на този по-бърз ма по се чупи ма пък вози по-добре и тем подобни глупост. Кой по-бърз или по-бавен няма значение, важното е Боян да се кефи на неговата кола както аз се кефия на моята. Лично аз много се радвам на неговия проект тъй като е уникален за България ако не и в Света.
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#113 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 03 септември 2009 - 10:16

:) Споко,
Аз ще се изкажа накрая само с едно клипче, без коментар, само да оправя автоматика :D

най-ми хареса: "V8-мака докато се развърти..."
  • 0

#114 iohoho

iohoho

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 587 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    S 211 E 320 CDI 2004г.

Публикувано 14 септември 2009 - 12:45

Боян и Жорето.... победители в надпреварата за Курило :)
Жорката наживо не съм го виждал, ама Боянчо си има един трудно скриваем пламък в очите - завършен психопат! :wacko:
Иначе - Бояне, поклон бате доземи :allhail:

П.П. Случайно да ти се е "завалял" някой ДВГ от AMG? :D


Яяя, то какво било, Боянски дай малко инфо, похвали се! Скромността красяла човека, казват, ама ние си те знаем, по-красив няма да станеш, хахаха, похвали се!
  • 0

#115 DJ FUNKY

DJ FUNKY

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2660 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    C 220 Т CDI Sport 1999 г. W 124 300 D Turbo 1992 г.

Публикувано 14 септември 2009 - 22:33

колеги пак осирате темата
  • 0
Публикувано изображение
СИРОМАХ DJ , ЖИВ ДЯВОЛ !!!!!
DON`T FUCK WITH MODERATORS!
MY FACEBOOK
http://stara-sofia.com/
Гласувайте за доброто име на "Мерцедес - Бенц Клуб България" В БГ ТОП
Публикувано изображение

#116 stanislav13

stanislav13

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 31 Мнения:

Публикувано 19 октомври 2009 - 22:08

За такива усилия може да се кажат само добри думи .
b]А относно бенца нямам думи.[/b]
  • 0

#117 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 09 ноември 2009 - 00:33

Да ъпнем малко темата.
Днес след доста игра, паснахме някои нови елементи, да видим дали някой ще открие разликите ???
Колата е адски мръсна на снимките, но основното се вижда

lets rock`n Roll

Публикувано изображение
Публикувано изображение

малко навън:
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение

след това наложихме и джантите, който току що пристигнаха и разопаковах :)

Публикувано изображение
Публикувано изображение

ииии едно клипче, което незнаех че е направено от мой приятел на събора на мерцедес в Стара Загора:

Готиното на големия мотор, че не е нужно да го изнасилваш за бърнаут. На клипчето не вдигам повече от 3000оборота, иначе като стигне 5000об/мин, минава на 2ра и стрелката отива на 80-100 (не, не тая на температурата :) )

и едно което записах, но го бях забравил, то е от вечерта когато поставих гърнетата, та тук е тихичък, по важно е ускорението, което за жалост само се чува :)

  • 0

#118 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 09 ноември 2009 - 07:27

Гледам, нова броня с халогени, раздути калници, джанти...... браво :)
  • 0

logo-600-1002.png


#119 bon_bonev

bon_bonev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 253 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора

Публикувано 09 ноември 2009 - 07:35

супер. прилича на чочоне отпред :icon_welldone:
  • 0

#120 MB_W124

MB_W124

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 347 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Елхово
  • Автомобил:
    W124-200ce 1994
    W202-C200 cdi 2000

Публикувано 09 ноември 2009 - 07:44

Бронята чочонска калниците и те, еи сега вече го направи уникат, за джантите какво става пасват ли както трябва на Стара Загора като бяхме каза нещо, че нестават ли кво беше забравих.. :dontknow:

Относно колата станала е МНОГО ДОБРЕ. :bigemo_harabe_net-110: :icon_coolgrin: :flagMB new: :drift1:
  • 0
Три Лъчева Звезда В Кръг -->> Мерцедес-Бенц W124
Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни