Проект "TORNADO"или монтиране на "V8 5000" във W124-230CE
Започната от Lorinser, 03 апр 2009 - 01:44:48
222 мнения по тази тема
#76
Публикувано 21 юли 2009 - 14:32
Die Mercedes-Benz S-Klasse, fruher vie heute - ein Auto der Superlative!
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Няма МЕРЦЕДЕС лош.
Бенца си е БЕНЦ велик. Има магия в тази марка - знай го това
#77
Публикувано 21 юли 2009 - 14:50
Браво Боби, супер е тази кола с този мотор.
За 124-ката с оранжевите мигачи, ами да ти кажа тичат й, пък и стои по-класически и стилно. Само за джантите не съм съгласен - едни стандартни мерцедес джанти, АМГ ама не бъбреците, по-ще и отиват от тасовете . И 230 ЦЕ надписа можеш да го махнеш - да си едно Голямо неизвестно, с ударение на голямо , за рейсинг манияците по светофарите.
Ще чакаме още снимки.
За 124-ката с оранжевите мигачи, ами да ти кажа тичат й, пък и стои по-класически и стилно. Само за джантите не съм съгласен - едни стандартни мерцедес джанти, АМГ ама не бъбреците, по-ще и отиват от тасовете . И 230 ЦЕ надписа можеш да го махнеш - да си едно Голямо неизвестно, с ударение на голямо , за рейсинг манияците по светофарите.
Ще чакаме още снимки.
#78
Публикувано 21 юли 2009 - 17:19
Чакам те на отиване или на връщане да минеш през мен, няма да ти удължа пътя с много а съм на няколко 1-2км. от магистралата
#79
Публикувано 21 юли 2009 - 18:19
А мислил ли си за дино-тест?
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#80
Публикувано 21 юли 2009 - 21:03
Колата Боян я направи невероятна , доста върви , всичко ок , но преувеличавате вече - реисинг маняците Надали е под 8 до 100 , то едно голфче 2ка гти кр е 8 сек.
#81
Публикувано 21 юли 2009 - 21:25
Колата Боян я направи невероятна , доста върви , всичко ок , но преувеличавате вече - реисинг маняците Надали е под 8 до 100 , то едно голфче 2ка гти кр е 8 сек.
Тук главната цел не е да се дърпа на Божурище,или пък да бие разни пернишки дараци.
Главната цел е кефа от карането на такава кола, и кефа от саморъчното и създаване.
#82
Публикувано 21 юли 2009 - 21:53
Това искам да кажа , защото всеки гледам пише светофарни гонки и т.н.
Ти го каза, кефа е от саморъчното създаване , за което за 100 път евала на Боян.
Ти го каза, кефа е от саморъчното създаване , за което за 100 път евала на Боян.
#83
Публикувано 21 юли 2009 - 22:34
Каква генерация си решил да му слагаш? (или вече си му сложил?). Питам те защото и на мен ми предстой цялостна смяна. За момента разполагам само с оригинално крайно гърне Remus (двуцевка като от Чочко).
изпускателна система ще слагам при тези пичове-- царе са: http://www.extreme-tuning.bg/?lang=2 правили са Ламборгинита, Ферарита, Слагали са custom турбини на поршета и т.н..
Но, могат да ме поемат след 3 седмици, а на мен не ми се чака и днес един друг, ми направи перфектно изпускателната система от нераъждавейка, до опашката на скоростите, а след това сложих гърнета от чочоне.
малко съм разочарован, защото звукът е много тих. МНОГО. нищо не се чува...
Та едвам ще изтрая 3 седмици.
та днес тамън разцепвах едно поршенце бокстерче (по скоро се гаврех) по ломско шосе и не закъсняха проблемите.
колата загасна. оказасе че акумолатора сдаде багажа, НО много странно. като свържа мултицет при работещ мотор, ми показва заряд 14,3V. Подкарвам колата, карам я 15 минути и акумулатора е аут. сякаш че алтернатора в някакъв момент спира да зарежда...
утре това ще боря.
хммм, за ускорението--не е без значение. ще направя клип да броите за колко време прави 100 с динота не ми се занимава, нали върви... кво да и меря. знам колко коня е този мотор
Гросе, ако в петък тръгна с купето за морето, навръщане ще мина през Пловдив.
Сега търся електрическа перка за водния радиатор от мерцедес. най-вероятно от 210 или 202. Ако някой има нещо впредвид да обажда.
ето го в почти завършен вид, при моя човек с който правехме генерацията:
ето ги и 2те тръби.
2х50
#84
Публикувано 22 юли 2009 - 06:28
За перка ще питам и ще ти се обадя ако има
#85
Публикувано 22 юли 2009 - 08:16
Евала, колата е станала уникално добре, все едно от фабриката на МБ са го направили . Това ,че с тия гърнета е тиха може само да те радва, примерно моята си реве (вади уникален звук) но е малко гадно на дълъг път .
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#86
Публикувано 23 юли 2009 - 00:44
повярвай ми--V8 никога няма да почне да те дразни. поне мене..
проблемът с алтернатора--уж го открих. Силно разхлабени витчета на четкодържателя. стгнах ги И... стана по зле. почна да зарежда само на 13,1 V. отделно четките се бяха износили много неравномерно и неправилно.
утре май ще го нося на раковска и Сливница да го рециклират
Отделно трябва да направя схемата за празния ход.
До момента не съм я правил и мотора си работи добре като е студен, НО като загрее вдига доста оборотите-държи 1500. така ли е нормално като няма командване на моторчето за ПХ ?
Subsonic казва че като няма захранване било затворено, но днес го надух с уста и има огромен дебит, според мен е напълно отворено...
проблемът с алтернатора--уж го открих. Силно разхлабени витчета на четкодържателя. стгнах ги И... стана по зле. почна да зарежда само на 13,1 V. отделно четките се бяха износили много неравномерно и неправилно.
утре май ще го нося на раковска и Сливница да го рециклират
Отделно трябва да направя схемата за празния ход.
До момента не съм я правил и мотора си работи добре като е студен, НО като загрее вдига доста оборотите-държи 1500. така ли е нормално като няма командване на моторчето за ПХ ?
Subsonic казва че като няма захранване било затворено, но днес го надух с уста и има огромен дебит, според мен е напълно отворено...
#87
Публикувано 27 юли 2009 - 09:32
Мерси за инфото. Аз сега събирам инфо и другата седмица ще ходя да я сменям цялата. Обаче ми се иска да запазя катализатори и ламбда сондата и затова ми трябва някой дето си разбира от занаята.
#88
Публикувано 27 юли 2009 - 13:00
...
Subsonic казва че като няма захранване било затворено, но днес го надух с уста и има огромен дебит, според мен е напълно отворено...
Отворено е като няма захранване - затова като надуеш с уста отваря, нещо може да не сме се разбрали. Като аварийна функция - ако сдаде багажа да можеш да докараш колата до сервиз, макар и с 1500-1600 оборота празен ход. Същото става и ако има захранване, но се обърне посоката - не ме питай как знам .
Кажи къде ти направиха генерацията от неръждавейка - че имам идея за едно хедърче. Стандартното на бенца за 102 мотор ги събира 1с 4 и 2 с 3 - какво ли ще стане ако се съберат 1 с 2 и 3 с 4? 100% ще се промени звука, а навярно и работата на мотора (за последното не е ясно дали към по-добро или по-лошо ).
#89
Публикувано 27 юли 2009 - 13:45
Отворено е като няма захранване - затова като надуеш с уста отваря, нещо може да не сме се разбрали. Като аварийна функция - ако сдаде багажа да можеш да докараш колата до сервиз, макар и с 1500-1600 оборота празен ход. Същото става и ако има захранване, но се обърне посоката - не ме питай как знам .
Кажи къде ти направиха генерацията от неръждавейка - че имам идея за едно хедърче. Стандартното на бенца за 102 мотор ги събира 1с 4 и 2 с 3 - какво ли ще стане ако се съберат 1 с 2 и 3 с 4? 100% ще се промени звука, а навярно и работата на мотора (за последното не е ясно дали към по-добро или по-лошо ).
До колкото си споням паленето на м102 беше 1-3-4-2, затова и тръбите са събрани 1-4 и 2-3, т.е. ако ги събереш както ти каза само ще влошиш нещата (поне от към вървеж).
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#90
Публикувано 27 юли 2009 - 15:50
OFF: Идеята ми хрумна спонтанно - целта е да се получи звука от боксер мотор, където цилиндрите се събират по реда на запалване 1324 - 1-3 и 2-4.
А понеже на 102 е ниастина 1342 - тотова значи 1-2 и 3-4, или 1-3 и 2-4.
А понеже на 102 е ниастина 1342 - тотова значи 1-2 и 3-4, или 1-3 и 2-4.
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни