Проект "TORNADO"или монтиране на "V8 5000" във W124-230CE
Започната от Lorinser, 03 апр 2009 - 01:44:48
222 мнения по тази тема
#16
Публикувано 03 април 2009 - 20:12
Успех,колега .Дано нямаш много проблеми с работата.
После ще има"Бах мамууу как ма духна тоз 200Е,пък аз си мислех,че карам кола .И аз искам,и аз искам....
После ще има"Бах мамууу как ма духна тоз 200Е,пък аз си мислех,че карам кола .И аз искам,и аз искам....
#17
Публикувано 03 април 2009 - 20:16
Браво, браво....
#18
Публикувано 03 април 2009 - 22:25
неее даже 200Д
никакви оптики в повече за момента. това ми стига, + 1 авангардче отпред.
е и едни КЕСКИН 17 естествено.
целата е като се отвори капака, НИКОЙ по нищо да не може да установи че мотора е насаждан. искам всичко да аптека.
Гросе, М119 не сложих по много причини!
1во, М119 НЕ изкарва хубав звук. слушал съм много такива и нито един не ми хареса. М117 с performance гърнета--уникално. искам звукът на ZIL. ще ти пусна няколко клипчета от Youtube, да видиш за какво става въпрос
2ро--124 с М119 да ги ринеш с лопата. Покажи ми 1 с М117 ??
3то. М117 е по-здрав от 119. отделно няма проблем с изсъхващата и пукаща се ел. инсталация, а и на М117 е по-проста.
4то. М119 няма да се събере лесно.
Бояне, за звука няма да говорим, пределно ясен ми е
Иначе за М119 те питах, защото е доста по-мощен от 117-ката и щеше да е като ниско прелитащ самолет
#19
Публикувано 03 април 2009 - 23:13
този с малко доработка, пак ще стане 300к.с.
по междудругото, цялата идея се роди от това че съм манияк на качествения звук. целта е точно това. ако някой има идеи с какви точно гърнета се постига--да споделя
http://www.youtube.c...c...PL&index=26
по междудругото, цялата идея се роди от това че съм манияк на качествения звук. целта е точно това. ако някой има идеи с какви точно гърнета се постига--да споделя
http://www.youtube.c...c...PL&index=26
#20
Публикувано 03 април 2009 - 23:48
Този exhaust е откачен,ако го докараш горе-долу така направо ще откачатози с малко доработка, пак ще стане 300к.с.
по междудругото, цялата идея се роди от това че съм манияк на качествения звук. целта е точно това. ако някой има идеи с какви точно гърнета се постига--да споделя
http://www.youtube.c...c...PL&index=26
#21
Публикувано 03 април 2009 - 23:53
ами вече имам идея--ЗИЛ V8 вади жесток звук (значи взимаме гърне от зил), но тоя е още по-як
#22
Публикувано 04 април 2009 - 23:34
Поздрави за проекта но вьпроса е няма ли предните пружини да се сменят или ще издьржат двигателя.и колко ще му бьде разхода горе долу с това купе?Аз сьщо имам 230се 136коня и ми се вижда слабичко та отдавна се замислям за някой по як двигател.БИ било добре да може да се кара колата всеки ден не само по-празници и уйкенда но това малко или много зависи от разхода все пак.Успех от мен ще следя с интерес темата и като го направиш мини и през пловдив да видим наживо за какво иде реч.край изгубих си сьня с този твой проект.........
#23
Публикувано 04 април 2009 - 23:44
За звука..... от гърнетата където ги продават е относителна работа, докато не го сложиш няма как да разбереш.
Ако си намериш оригинарна изпускателна система от AMG с този мотор звука ще е убиец, по простата причина че при по-новите звука идва томчно от гърнетата, а при тези по старите и мотора си има специфичния звук.
Направо настръхвам като си представя какво може да се получи...
Ако си намериш оригинарна изпускателна система от AMG с този мотор звука ще е убиец, по простата причина че при по-новите звука идва томчно от гърнетата, а при тези по старите и мотора си има специфичния звук.
Направо настръхвам като си представя какво може да се получи...
#24
Публикувано 05 април 2009 - 00:06
Спирачките и дифа си ги предвидил - нали - заедно с гуметата и нужната агресия на спирачките, в задните търкала
Поздрави
П.П. Сори ако съм ги отървал из темата
Поздрави
П.П. Сори ако съм ги отървал из темата
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#25
Публикувано 05 април 2009 - 15:09
такъв мотор ли слагаш ,защото тоя беше малко под 500 кс а изглежда същия
Прикачени файлове
Автоморга-Мерцедес-0876/438-583
www.mercedes.mobile.bg
www.mercedes.mobile.bg
#26
Публикувано 05 април 2009 - 19:20
Браво, до тук нещата изглеждат перфектни
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#27
Публикувано 05 април 2009 - 22:52
такъв мотор ли слагаш ,защото тоя беше малко под 500 кс а изглежда същия
Определено мотора не е като този, но ми е интересно ако знаеш да ми пратиш малко инфо за него?
#28
Публикувано 07 април 2009 - 14:40
Поздравления за проекта !! Ще стане супер
Относно звука щом е V8 няма как да не вади тоя звуг , с една хубава изпускателна система ще стане чук !!!
Преди време бях намерил един читав двигател на добри пари от 560СЕК и мислех да го слагам на мойта , но нямаше скорости а не бях наясно тогава дали ще даржи с мойте скорости и тн. затова се отказах Иначе идеята е супер. Винаги съм бил голям фен на V8 , 6 цилиндровите двигатели винаги са били по несполучливи а V12 е несполучлив колкото два 6 цилиндрови а и винаги е бил ацки скъп за подръжка .Затова лично за мен истината си е V8
А и такъв проек би бил интересен но ми се струва че са необходими много средства за реализирането му
Относно звука щом е V8 няма как да не вади тоя звуг , с една хубава изпускателна система ще стане чук !!!
Преди време бях намерил един читав двигател на добри пари от 560СЕК и мислех да го слагам на мойта , но нямаше скорости а не бях наясно тогава дали ще даржи с мойте скорости и тн. затова се отказах Иначе идеята е супер. Винаги съм бил голям фен на V8 , 6 цилиндровите двигатели винаги са били по несполучливи а V12 е несполучлив колкото два 6 цилиндрови а и винаги е бил ацки скъп за подръжка .Затова лично за мен истината си е V8
А и такъв проек би бил интересен но ми се струва че са необходими много средства за реализирането му
#29
Публикувано 08 април 2009 - 11:51
за всичко е помислено- и за спирачки и за пружини.
най-вероятно пружини--няма да сменявам, защото колата с този мотор кляка ТОЧНО толкова , даже и по-малко, колкото с 2.3 мотора.
причина-целия V8 със се скоростите е алуминиев....
гросе--този АМГ мотор е доста под 500к.с, имам някъв спомен, бях чел за него--около 340к.с. е
слав---600 не вади хубав звук..
звука от цилиндрите се слива и става като миксер...
V8 е перфектното.
а иначе-де-- скоростите от 6 цил не пасват на V8. по нищо.
най-вероятно пружини--няма да сменявам, защото колата с този мотор кляка ТОЧНО толкова , даже и по-малко, колкото с 2.3 мотора.
причина-целия V8 със се скоростите е алуминиев....
гросе--този АМГ мотор е доста под 500к.с, имам някъв спомен, бях чел за него--около 340к.с. е
слав---600 не вади хубав звук..
звука от цилиндрите се слива и става като миксер...
V8 е перфектното.
а иначе-де-- скоростите от 6 цил не пасват на V8. по нищо.
#30
Публикувано 08 април 2009 - 12:44
Да така е ! V8 e истината няма спор Поздравления за избора М117 е перфектен двигател
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни