Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Проект "TORNADO"или монтиране на "V8 5000" във W124-230CE


  • Please log in to reply
222 replies to this topic

#16 DEOdriver

DEOdriver

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 983 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    VW Passat B7 4motion
    Mercedes Sprinter 311CDi 07г.
    Mercedes 308 Diesel 90г.
    Mercedes 1317 TurboDiesel 90г.

Posted 03 April 2009 - 20:12

Успех,колега :icon_coolgrin: .Дано нямаш много проблеми с работата.

После ще има"Бах мамууу как ма духна тоз 200Е,пък аз си мислех,че карам кола :blink: .И аз искам,и аз искам.... :D
  • 0

#17 kiril

kiril

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 442 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 1992 1.8 - Sold

Posted 03 April 2009 - 20:16

Браво, браво.... :icon_welldone: :icon_welldone: :icon_welldone:
  • 0

#18 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5,223 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Posted 03 April 2009 - 22:25

неее даже 200Д :D
никакви оптики в повече за момента. това ми стига, + 1 авангардче отпред.
е и едни КЕСКИН 17 естествено.

целата е като се отвори капака, НИКОЙ по нищо да не може да установи че мотора е насаждан. искам всичко да аптека.

Гросе, М119 не сложих по много причини!
1во, М119 НЕ изкарва хубав звук. слушал съм много такива и нито един не ми хареса. М117 с performance гърнета--уникално. искам звукът на ZIL. ще ти пусна няколко клипчета от Youtube, да видиш за какво става въпрос
2ро--124 с М119 да ги ринеш с лопата. Покажи ми 1 с М117 ??
3то. М117 е по-здрав от 119. отделно няма проблем с изсъхващата и пукаща се ел. инсталация, а и на М117 е по-проста.
4то. М119 няма да се събере лесно.


Бояне, за звука няма да говорим, пределно ясен ми е :D
Иначе за М119 те питах, защото е доста по-мощен от 117-ката и щеше да е като ниско прелитащ самолет ;)
  • 0

logo-600-1002.png


#19 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 03 April 2009 - 23:13

този с малко доработка, пак ще стане 300к.с. :D

по междудругото, цялата идея се роди от това че съм манияк на качествения звук. целта е точно това. ако някой има идеи с какви точно гърнета се постига--да споделя
http://www.youtube.c...c...PL&index=26
  • 0

#20 g0g0w124

g0g0w124

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 131 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Teteven
  • Автомобил:
    Mercedes 124 300D / 1992

Posted 03 April 2009 - 23:48

този с малко доработка, пак ще стане 300к.с. :D

по междудругото, цялата идея се роди от това че съм манияк на качествения звук. целта е точно това. ако някой има идеи с какви точно гърнета се постига--да споделя
http://www.youtube.c...c...PL&index=26

Този exhaust е откачен,ако го докараш горе-долу така направо ще откача :bigemo_harabe_net-110:
  • 0

#21 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 03 April 2009 - 23:53

ами вече имам идея--ЗИЛ V8 вади жесток звук (значи взимаме гърне от зил), но тоя е още по-як
  • 0

#22 hansito

hansito

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 179 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Филибето майна
  • Автомобил:
    W124 300ce 1991.

Posted 04 April 2009 - 23:34

Поздрави за проекта но вьпроса е няма ли предните пружини да се сменят или ще издьржат двигателя.и колко ще му бьде разхода горе долу с това купе?Аз сьщо имам 230се 136коня и ми се вижда слабичко та отдавна се замислям за някой по як двигател.БИ било добре да може да се кара колата всеки ден не само по-празници и уйкенда но това малко или много зависи от разхода все пак.Успех от мен ще следя с интерес темата и като го направиш мини и през пловдив да видим наживо за какво иде реч.край изгубих си сьня с този твой проект......... :drift1: :slap:
  • 0
Публикувано изображение

#23 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5,223 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Posted 04 April 2009 - 23:44

За звука..... от гърнетата където ги продават е относителна работа, докато не го сложиш няма как да разбереш.
Ако си намериш оригинарна изпускателна система от AMG с този мотор звука ще е убиец, по простата причина че при по-новите звука идва томчно от гърнетата, а при тези по старите и мотора си има специфичния звук.
Направо настръхвам като си представя какво може да се получи...
  • 0

logo-600-1002.png


#24 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3,744 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 05 April 2009 - 00:06

Спирачките и дифа си ги предвидил - нали - заедно с гуметата и нужната агресия на спирачките, в задните търкала

Поздрави
:4036:
П.П. Сори ако съм ги отървал из темата
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#25 mari0

mari0

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 487 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник

Posted 05 April 2009 - 15:09

такъв мотор ли слагаш ,защото тоя беше малко под 500 кс а изглежда същия :unsure:

Attached Files


  • 0
Автоморга-Мерцедес-0876/438-583
www.mercedes.mobile.bg

#26 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Posts:
Garage View Garage

Posted 05 April 2009 - 19:20

Браво, до тук нещата изглеждат перфектни :icon_welldone:
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#27 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5,223 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Posted 05 April 2009 - 22:52

такъв мотор ли слагаш ,защото тоя беше малко под 500 кс а изглежда същия :unsure:


Определено мотора не е като този, но ми е интересно ако знаеш да ми пратиш малко инфо за него?
  • 0

logo-600-1002.png


#28 Slav_1101

Slav_1101

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 961 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W126 280 SE M110 83"
    Mercedes W211 E280 CDI 177ps
    Mercedes W221 S350

Posted 07 April 2009 - 14:40

Поздравления за проекта !! Ще стане супер :beer:
Относно звука щом е V8 няма как да не вади тоя звуг , с една хубава изпускателна система ще стане чук !!!

Преди време бях намерил един читав двигател на добри пари от 560СЕК и мислех да го слагам на мойта , но нямаше скорости а не бях наясно тогава дали ще даржи с мойте скорости и тн. затова се отказах Иначе идеята е супер. Винаги съм бил голям фен на V8 , 6 цилиндровите двигатели винаги са били по несполучливи а V12 е несполучлив колкото два 6 цилиндрови а и винаги е бил ацки скъп за подръжка .Затова лично за мен истината си е V8 :icon_welldone:


А и такъв проек би бил интересен но ми се струва че са необходими много средства за реализирането му Публикувано изображение :bigemo_harabe_net-110:
  • 0

#29 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 08 April 2009 - 11:51

за всичко е помислено- и за спирачки и за пружини.
най-вероятно пружини--няма да сменявам, защото колата с този мотор кляка ТОЧНО толкова , даже и по-малко, колкото с 2.3 мотора.
причина-целия V8 със се скоростите е алуминиев....

гросе--този АМГ мотор е доста под 500к.с, имам някъв спомен, бях чел за него--около 340к.с. е

слав---600 не вади хубав звук..
звука от цилиндрите се слива и става като миксер...
V8 е перфектното.

а иначе-де-- скоростите от 6 цил не пасват на V8. по нищо.
  • 0

#30 Slav_1101

Slav_1101

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 961 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W126 280 SE M110 83"
    Mercedes W211 E280 CDI 177ps
    Mercedes W221 S350

Posted 08 April 2009 - 12:44

Да така е ! V8 e истината няма спор :icon_welldone: Поздравления за избора М117 е перфектен двигател :beer: :flagMB new:

Публикувано изображение :icon_welldone:
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users