Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проект "TORNADO"или монтиране на "V8 5000" във W124-230CE


  • Please log in to reply
222 мнения по тази тема

#196 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8413 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 януари 2012 - 01:13

След средните ли отваря това?
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#197 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 29 януари 2012 - 01:21

какви средни? гърнета ли? можеш да си го сложиш където поискаш. за мен най-добре веднага след мотора, след Х/H-пайпа, за да има желания взривяващ ефект
  • 0

#198 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 29 януари 2012 - 01:22

След средните ли отваря това?


Би трябвало :)
Така като гледам филмчетата ...
реално можеш да си го сложиш където пожелаеш :)

Този пост е редактиран от Наско: 29 януари 2012 - 01:22

  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#199 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8413 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 януари 2012 - 01:28

Не вярвам, че клапата уплътнява достатъчно добре, да задържа газовете от колекторите, може и да се справи след първите гърнета, ако има такива. Според мен това се слага преди задното, там като отвори ще е адското трещене.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#200 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 29 януари 2012 - 01:52

ммм... ако махнеш само задно гърне на фабрична генерация, ще получиш боботене.
по-принцип генерациите ги правят така-първо гърне- реже високите честоти. 2рото (последно) гърне-реже басовете (боботенето).
затова си мисля че едно зилово ще ми свърши перфектна работа- то реже само басовете. или едно чочонево, ама само последното. (е нали съм умник и си продадох чочоне генерацията... )

за уплътняването, и аз си мисля че няма да уплътни добре, но звукът който ще изпуска ще е от високочестотен характер, такаче няма да е гадно (ако се сложи след мотора)
иначе на първия клип е точно след мотора
  • 0

#201 BG - 681

BG - 681

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 498 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    220CE

Публикувано 29 януари 2012 - 02:28

Хубаво си говорите за генерациите и как ще изкара най-добър звук, но да вметна едно офтопик въпросче :)

Лоринзер, засичал ли си го за колко секунди изпълнява дисциплините 0-100 ; 0-200 ; максимална скорост ?

Прочетох в една тема, че смяташ да правиш 7.3 би-турбо, предварително ти желая огромен късмет с начинанието! Адски много бих искал да видя нещо подобно :)
  • 0

Немеца го е измислил !


#202 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 29 януари 2012 - 12:54

турбото отпада, ще е с blower (компресор)
немога да го засека, много превърта гуми и реже старта.
някъде 7-7,5сек от 0-100
макс скорост-200, с къс диф съм. от 0-200не съм го мерил, че почти само градско я карам
  • 0

#203 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 29 януари 2012 - 15:14

рано или късно всичко уууупираме до компресорите :)
доста по ефективно и лесно е за изпълнение , аааа да не забравиш , че и Мега ще ти трябва и нови дюзи и някой други неща които ще ти издам като му дойде времето :)
  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#204 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 януари 2012 - 21:08

турбото отпада, ще е с blower (компресор)
немога да го засека, много превърта гуми и реже старта.
някъде 7-7,5сек от 0-100
макс скорост-200, с къс диф съм. от 0-200не съм го мерил, че почти само градско я карам


Ако искаш някой ден като се оправи времето може да я замерим с "уредите", знам и място където може да замерим и 0-200 ;)
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#205 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 29 януари 2012 - 22:56

Насо ти ми намери готови рейки за М117, с другите неща нямаме проблем..

Жоре има ли такова място в софия, където могат да замерят/сканират фланеца за кутията на М117 и фланеца за кутията на М103/104/102 и да го направят на ауто кад вариянт, такаче да мога дам информацията на носител на тия с водното рязане. целта е да сложа гет-раг

рошен, не видях цена на машинката? има ли я?
  • 0

#206 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 29 януари 2012 - 23:21

Кажи ми от какво да търся рейка ?
При 103 мотора съм с рейка от 104 , а при 117 как стоят нещата ?
Ориентирай ме малко :)
В случая ще е по добре да ти намеря дюзи рейката за пари ще я направим .. "един път" както се казва :)

Този пост е редактиран от Наско: 29 януари 2012 - 23:25

  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#207 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 януари 2012 - 09:18

Жоре има ли такова място в софия, където могат да замерят/сканират фланеца за кутията на М117 и фланеца за кутията на М103/104/102 и да го направят на ауто кад вариянт, такаче да мога дам информацията на носител на тия с водното рязане. целта е да сложа гет-раг


Нямам никаква идея къде в София може да направят подобно нещо, но пък и аз не съм се интересувал много тъй като не ми се е налагало да правя подобна замяна.

Този пост е редактиран от joreto: 30 януари 2012 - 09:19

  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#208 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 30 януари 2012 - 16:28

Lorinser, аз сега февруари ще давам да правят моя фланец, още не съм задвижил нещата защото чаках да събера парите на куп за довършване на проекта, че ми писна почасти да се прави работата, пък и още не съм го уточнил с тия дет ше го правят, те искат да го правят от дуралумин, със стоманени втулки за болтовете, което на мен ми изглежда напълно излишно и оскъпяващо, ще им кажа да го направят от стомана целия, все пак за един фланец говорим, няма да е кой знае каква разликата в теглото...

Направят ли го веднъж ще гледам да го сканирам и аз някъде, понеже тия не давали чертежи ;/

За рейките провери дали разстоянията на цилиндрите случайно не е същото като на М102, имам някакво чувство че едва ли са си дали зор да проектират нов двигател и са направили от 2 М102-та едно M117 :D Около 102/103мм мисля че беше разстоянието между цилиндрите, ако и при теб е такова - вземаш 2 рейки от сааб 900, аз даже на Наско съм му поръчал да ми докара една такава :) Измери на око с една линийка горе долу между центровете на дюзите какво е разстоянието, мисля че 1-2мм разлика не е проблем...
  • 0
Follow your own star...

#209 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 30 януари 2012 - 17:55

за дюзите се правят втулки / това ясно / за разтоянията до 3 мм са допустими доколкото ми е известно :)
Рейката - ДА :)
Надявам се тая седмица пристигне и неделя да тръгне към БГ с куп други неща :)
  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#210 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 30 януари 2012 - 22:44

рамбо, седя и мисля.... мисля и седя..... па накрая измислих, да дръпна шнура и да пусна водата... :))))
Шегувам се.....

Наистина обмислям какво да правя. Хубавото е, че грам не бързам.
Би ли ми казал тия пичове каква цена са ти обявили за фланеца?
Те искат да ти го правят от дура-алуминий--познай защо... не щото е по-скъп (тях тва не ги грее, материала ти си го плащаш), или щото е по-лек. Ами алуминия е като кашкавал за фрезата. Реже се бързо, лесно, не хаби инстумента, не прави наклеп на инструмента.-те за тва...
Ама ти ги накарй да си е стомана, ако ще и по-мека.

Рейките и дюзите са ми последен проблем, и от нищо да не става, ше се направят. С флекса съм магьосник :D / Астор, дойде от мен да учи как да си реже главата безопасно..хаха/
  • 1




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни