Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Проект "TORNADO"или монтиране на "V8 5000" във W124-230CE


  • Please log in to reply
222 replies to this topic

#181 zamo111

zamo111

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Posts:
  • Автомобил:
    560CE

Posted 01 October 2010 - 22:19

Ok friend , thank You for tips.
I know it will be little bit hard but my car is already customized -
Публикувано изображение
And its not problem for me to change some items under the mask :)
I saw whole theme, I know there is problem with exhaust mainfolds.
Where is problem with gearbox holder ? With Fan I think no problem ,I can put the cooler forth.
Firewall ? I think only right side - its too tight there - I can use hammer there - im just joking.
I know its a little bit work but can You write directly what I need to do with those few things ?
It will be great if You can make few more pictures of Your engine holders - on the engine of course ...

I know the engine must be in perfect position otherwise there will be problem with connecting the gearbox and shaft.
And on the original holders engine lie on the steering gear.

Now I know that I need to make more space for cover of the valves - those two aluminium black/silver ones that are on the top of engine - right side is too tight , left is ok.But lower steering gear block engine - and it needs to be higher ...
  • 0

#182 zamo111

zamo111

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Posts:
  • Автомобил:
    560CE

Posted 05 October 2010 - 17:36

Добре приятел, благодаря ви за съвета.
Знам, че ще бъде малко трудно, но колата ми е вече потребителски -
Качена снимка
И не си проблем за мен да се променят някои елементи под маската:)
Видях цялата тема, знам, че има проблем с изпускателната mainfolds.
Къде е проблема с предавателната кутия собственика? С почитатели Мисля, че няма проблем, мога да сложа на охладителя нататък.
Защитна стена? Мисля, че само дясната страна - да си твърде здраво там - мога да използвам чука там - IM просто се шегува.
Знам, че си малко работа малко, но да ви пишат директно това, което трябва да направите с тези няколко неща?
Тя ще бъде чудесно, ако можете да направите още няколко снимки на двигателя на притежателите - на двигателя, разбира се ...

Знам, че двигателят трябва да бъде в добра позиция в противен случай няма да има проблем със свързване на скоростната кутия и вал.
И на оригиналния двигател е разположен върху притежателите на кормилния механизъм.

Сега знам, че трябва да направя повече място за покриване на арматура - тези два алуминиеви черно / сребро тези, които са в горната част на двигателя - дясната страна е прекалено стегнат, вляво е по-ниска ok.But волан блока на двигателя, скорост - и да го трябва да бъде по-висока ...
  • 0

#183 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 479 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Posted 05 October 2010 - 21:55

Don't use google translate.It's confusing :)
  • 0

#184 zamo111

zamo111

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Posts:
  • Автомобил:
    560CE

Posted 06 October 2010 - 19:48

Ok sorry :) I just wanted to help, in Poland not many people use and know english well.
So I will just wait for Lorinser answers :)
  • 0

#185 Lubomir_Valkov

Lubomir_Valkov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 86 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W202 C180
Garage View Garage

Posted 22 December 2011 - 19:45

Колега,прочетох цялата тема и освен да те поздравя и да ти кажа едно голямо " ЕВАЛА ". Дано има повече хора като тебе,които да правят от нормална кола истинско произведение на изкуството и изтински уникат.
Поклон ;)
  • 0

#186 BG - 681

BG - 681

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 498 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    220CE

Posted 28 January 2012 - 16:45

Колата реве зверски. Ебати power-а е ! Един път преди да прочета темата въобще смяах да се дърпаме, ама пича Лоринзер не знаеше хахаха и явно си я настъпва яко, та .. резултата беше ясен :D

Само ми е много любопитно дали има друго подобно купе у нас ? Един път в тунела на люлин мина бая бързо едно купе и ревеше зверски, но не успях да видя дали е на Лоринзер
  • 0

Немеца го е измислил !


#187 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5,223 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Posted 28 January 2012 - 17:57

Няма друго такова купе колега.... тази е уникат просто. :harabe
  • 0

logo-600-1002.png


#188 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,647 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Posted 28 January 2012 - 20:07

Купенца май не, ама скоро ще има два бейби бенца дето ще реват така, единия даже е в последен стадии, пък моя ще го видим, дал господ и аз до няколко месеца да го подкарвам..
  • 0
Follow your own star...

#189 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,833 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Posted 28 January 2012 - 20:37

Сории за спама .
Ама дизела където се прави , много много ще реве :D
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#190 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 28 January 2012 - 22:51

чувал съм че имало едно купе с М119 мотор, но само съм чувал.
Иначе по света съм сигурен, че има много двуврати 124 с V8, но ПЪРВАТА в движение, ДОКУМЕНТИРАНА и качена в интернет (Youtube) е БЪЛГАРСКА (не ме кефи да казвам моята). Американците се спукаха от яд че съм написал: "The only one in the world C124 with V8" често получавам е-мейли с гневни текстове, че не е само БЪЛГАРСКАТА, а имало още много, и всеки път им отговарям : ОК, покажете ми видео... с дата преди моето.... :)
Трябва да променя текста на First in world C124 with V8 M117,
Нека да се знае че и ние в БГ правим тунинг.

Ако е писано и се пооправя, тва лято може и да изпълня проекта "TORNADO-2" ....
Относно звукът-- да силен е, но е гаден, определено не е това което искам. дано да стигна до там да я почна, ще го направя звукът точно този който ми трябва.
  • 0

#191 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4,931 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Posted 28 January 2012 - 22:59

Ако е писано и се пооправя, тва лято може и да изпълня проекта "TORNADO-2" ....
Относно звукът-- да силен е, но е гаден, определено не е това което искам. дано да стигна до там да я почна, ще го направя звукът точно този който ми трябва.


Аз за звукъ съм говорил с един приятел :)
Дебне АМГ система от колектора до края вкл и гърне и направо като я издебне да я праща :)

В Англия има купе с в8 - ръчка обаче :)
колегата е с ник "OSIRIS" :)
  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#192 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 28 January 2012 - 23:01

брат, аз реших да слагам гърне от зил. ше го мъча някак си.
АМГ гърнетата, ако ги сложа всичките се получава едно приглушено боботене.... мен не ме кефи тва.
Искам да е звънко, без боботене.
Най си мисля да ми направят един Dr. Jeckil & Hide клапан с копче. (клапан който отваря да се изпускат газовете преди гърнетата. да си ми гърми когато си поискам.)

Ламбо, действай по твоя проект и давай подробно инфо. Ще трябва да слагам и аз ръчна кутия за новия мотор.
  • 0

#193 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 28 January 2012 - 23:19

В Англия има купе с в8 - ръчка обаче :)
колегата е с ник "OSIRIS" :)

видях в подписа на наш колега.., ама къде са му снимките, да видим с ква кутия, къв сединител, фланец? Пича само се е изфукал и до там :)
  • 0

#194 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4,931 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Posted 28 January 2012 - 23:28

Във американскиян Ибей продават готови китове с такъв клапан.
Някъде имах линк но сега не го намирам,доста линкове имам. :)
Цената беше около 150 долара.


Китовете са за точно определен мотор до колкото разбирам ?
Как стоят нещата с доставката ?
Възможно ли е да дойде до БГ митница от там нещата са лесни ?
Може ли линк ?

Edited by Наско, 28 January 2012 - 23:29 .

  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#195 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 29 January 2012 - 00:56

е за тва говоря... цък-цък и кефа е на место, без да се харчат стотици левове, без ясен резултат за звука

но първо искам да видя дали немога да си го направя.
имам стари метални дросели от мерцедеси. връзвам на дросела една пружина да го държи затворен, + един шалтер от стартер да го дърпа когато поискам и може и да успея да спестя едни 200$.
не че са проблем, ма що да не ги изпиеме+певица ???
  • 0




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users