Проект: 190е 2.5-16в турбо
Започната от joreto, 27 май 2005 - 08:47:16
777 мнения по тази тема
#271
Публикувано 23 септември 2009 - 21:01
Жоре парво един дълбок ПОКЛОН за осърдието и мерака та доскоро бях в едни дилеми и се чудек какав Меро да избера W210 E320 или Е36 AMG после и SE-series и W124 абе ужас но след дълго обикаляня в продалжение на няколко дни реших окончателни че ще е W201 ще се търси 2.3-16V разбрах че е доста податлива на боост пък била с ковани бътал което се потварди и в твоита тема та вапроса ми е на 2.5 ДВГ коре долу какви парици ти излезна турбо сета тъи като в Англия гледах Моселман сета за гореспоменатия модел смисал всичко което ти трябва даже и шаибички сложили за около 3500-4000 БГЛ и ми беше интересно ако си го сетна аз колко ще ми легне та затова питам и успех с новия проект.
П.С. чудя се как чак сега осъзнах кефа от това сам да си подобряваш колата до сега всеки един ремеонт ми беше неприятен
П.С. чудя се как чак сега осъзнах кефа от това сам да си подобряваш колата до сега всеки един ремеонт ми беше неприятен
От един Мерцедес по добър може да бъде само друг Бенц.
#272
Публикувано 04 октомври 2009 - 21:45
Жоре парво един дълбок ПОКЛОН за осърдието и мерака та доскоро бях в едни дилеми и се чудек какав Меро да избера W210 E320 или Е36 AMG после и SE-series и W124 абе ужас но след дълго обикаляня в продалжение на няколко дни реших окончателни че ще е W201 ще се търси 2.3-16V разбрах че е доста податлива на боост пък била с ковани бътал което се потварди и в твоита тема та вапроса ми е на 2.5 ДВГ коре долу какви парици ти излезна турбо сета тъи като в Англия гледах Моселман сета за гореспоменатия модел смисал всичко което ти трябва даже и шаибички сложили за около 3500-4000 БГЛ и ми беше интересно ако си го сетна аз колко ще ми легне та затова питам и успех с новия проект.
П.С. чудя се как чак сега осъзнах кефа от това сам да си подобряваш колата до сега всеки един ремеонт ми беше неприятен
Честно каза отдавна спрях да смятам колко пари ми излезе турбинирането, цената е доста относителна и зависи от това с какви части ще се прави , дали ти ще правиш колата или някой майстор и т.н. Аз преди доста време гледах цените на моселман и бяха доста повече от 3500-4000 бгл, според мен за тези пари ще може да си спретнеш по-добър сетъп който ще включва и електронна инжекция.
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#273
Публикувано 04 октомври 2009 - 21:47
Най-накрая,след като си купих стробоскоп реших проблема с аванса и сега вече е бетон т.е. колкото заложа в МС-а толкова показва и на стробоскопа. Сега обаче проблема е ,че колата стана мъртвец, имам усещането ,че в момента на пълна газ върви по-малко от преди на 1/2 газ
и определено не е толкова рязка :? . Най-вероятно това се дължи на факта, че преди колата е работила на много повече аванс (нали добавяше)......явно този мотор си иска аванс и то доста. Сега остава да намеря време да сваля турбината за да портна отвора за разтоварване за да реша проблема с бусткрипа, ако и това не помогне ще трябва да минавам на външен гейт което е малко повечко разправия.
и определено не е толкова рязка :? . Най-вероятно това се дължи на факта, че преди колата е работила на много повече аванс (нали добавяше)......явно този мотор си иска аванс и то доста. Сега остава да намеря време да сваля турбината за да портна отвора за разтоварване за да реша проблема с бусткрипа, ако и това не помогне ще трябва да минавам на външен гейт което е малко повечко разправия.
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#274
Публикувано 05 октомври 2009 - 20:17
Честно каза отдавна спрях да смятам колко пари ми излезе турбинирането, цената е доста относителна и зависи от това с какви части ще се прави , дали ти ще правиш колата или някой майстор и т.н. Аз преди доста време гледах цените на моселман и бяха доста повече от 3500-4000 бгл, според мен за тези пари ще може да си спретнеш по-добър сетъп който ще включва и електронна инжекция.
А маистор неща да ми бара нищо то кефа е по голям когато сам си го направиш, нищо че е голяма разправия ма то точно в тва е пиниза. Като след мъки и ваикане разбереш и осетиш промяната осазнаваш, че си е заслужавало. Относно сетъпа и аз си правя сметка сам да си го сетна, а моселмана просто на такава цена го открих и като сметнах че и сетъпа които аз бих сабрал ще излезне толква че и повече се очудих и точно за това питам.
От един Мерцедес по добър може да бъде само друг Бенц.
#275
Публикувано 09 октомври 2009 - 08:21
А маистор неща да ми бара нищо то кефа е по голям когато сам си го направиш, нищо че е голяма разправия ма то точно в тва е пиниза. Като след мъки и ваикане разбереш и осетиш промяната осазнаваш, че си е заслужавало. Относно сетъпа и аз си правя сметка сам да си го сетна, а моселмана просто на такава цена го открих и като сметнах че и сетъпа които аз бих сабрал ще излезне толква че и повече се очудих и точно за това питам.
ако по сметки ти излиза горе-долу толкова, според мен е добре да почнеш от този кит тъй като има всичко необходим и ще е доста по-лесно от това да правиш всичко сам. Едиствения проблем на този кит (до колкото съм чел) е че електрониката за обогатяването в буст не е на добро ниво но тя лесно може да се смени с някой модерен контролер за управление на инжектор.
Така тази събота съм планувал да сваля турбото за да портна wastegate-a с което се надявам да реша проблема с бусткрипа и ако всичко е наред на драг дей-а тези неделя ще направя няколко старта за да се видя какво е полужението в момента (естествено и да си направя кефа де :-D ).
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#276
Публикувано 09 октомври 2009 - 11:56
ако по сметки ти излиза горе-долу толкова, според мен е добре да почнеш от този кит тъй като има всичко необходим и ще е доста по-лесно от това да правиш всичко сам. Едиствения проблем на този кит (до колкото съм чел) е че електрониката за обогатяването в буст не е на добро ниво но тя лесно може да се смени с някой модерен контролер за управление на инжектор.
Така тази събота съм планувал да сваля турбото за да портна wastegate-a с което се надявам да реша проблема с бусткрипа и ако всичко е наред на драг дей-а тези неделя ще направя няколко старта за да се видя какво е полужението в момента (естествено и да си направя кефа де :-D ).
Еее някое видео така от драга няма ли да пуснеш та да се покефим и ние малко.
Три Лъчева Звезда В Кръг -->> Мерцедес-Бенц W124
#277
Публикувано 11 октомври 2009 - 18:30
Жоре какво стана, ходи ли днес на драг дей ?
1991 190E SportLine turbo 0.6bar
#278
Публикувано 11 октомври 2009 - 21:13
Жоре какво стана, ходи ли днес на драг дей ?
Да ходих но не успях да засеча време тъй като се засичаха само състезатели (участвали в драг състезание). Все пак вчера след протване на разтоварващия отвор на топлата часта от 17мм на 25мм (клапа 28мм) проблема с бусткрипа вече е решен .
поpтнатия е отляво
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#279
Публикувано 03 ноември 2009 - 15:03
Снощи разглеждах резултатите от замерванията които правих с GPS и RaceChrono, и мисля ,че това е интересно ,0-100км/ч под 6 сек. Общо взето съм тествал едновременно с г-тек и RaceChrono и резултатите са доста подобни. Надяваме се през новия сезон да мога да тествам този софт с техниката на БФДР за да разбера горе-долу колко е точен на 1/4 миля.
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#280
Публикувано 07 ноември 2009 - 10:25
Ми ти си перфектен , браво браво браво
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#281
Публикувано 07 ноември 2009 - 10:38
То си е перфектно, но за да замериш хубаво май ще ти трябват едни яки сликове
1991 190E SportLine turbo 0.6bar
#282
Публикувано 07 ноември 2009 - 14:42
Браво похвално. Постижението е супер.
От един Мерцедес по добър може да бъде само друг Бенц.
#283
Публикувано 08 ноември 2009 - 00:00
Понеже темата стана много дълга и може да си го написъл ама ... Какво ти беше времето със стария мотор 0-100 ми е много интересно, защото ми се струва че ще си около 14-ките с новия засега на 402Снощи разглеждах резултатите от замерванията които правих с GPS и RaceChrono, и мисля ,че това е интересно ,0-100км/ч под 6 сек. Общо взето съм тествал едновременно с г-тек и RaceChrono и резултатите са доста подобни. Надяваме се през новия сезон да мога да тествам този софт с техниката на БФДР за да разбера горе-долу колко е точен на 1/4 миля.
#284
Публикувано 09 ноември 2009 - 10:10
Понеже темата стана много дълга и може да си го написъл ама ... Какво ти беше времето със стария мотор 0-100 ми е много интересно, защото ми се струва че ще си около 14-ките с новия засега на 402
С другия мотор 0-100 км/ч беше малко над 6 сек (то и с този обикновенно е над 6сек заради сцеплението на 1 и 2-ра), но тогава колата беше с много по-кофти гуми и проблем в съединителя. Общо взето до момента при едно и също налягане колата беше по-бърза с 2.5-16в мотора но все пак до тази събота лекувах детските болести на този сетъп. Да чука на дърво от събота вече всичко е на 6 по колата (събота и неделя имаше яко разтривка) и те първа ще видим на какво е способен този мотор . На първо време ще направя замервания на 0.5 за да мога да ги сравня с тези на 2.5-16в-то .
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#285
Публикувано 15 ноември 2009 - 12:38
Малко да обновя темата. Колата от известно време е на 6 (шест) от към мотора, върви доста добре (за 0.5) и да чукна на дърво не създава никакви проблеми. Проблемите този път идват от към ходовата част, при подаване на повече газ на 1-ва или 2-та нещо тропа, най-вероятно е тръгнал висящия лагер, въпреки това днес реших да направя няколко теста с г-тека за да има с какво да сравнявам по-натам.
Ето и резултатите :
Конски сили (3-та предавка), последните 2 ръна са с промени по аванса, Run2 е с +2 градуса a Run3 е с -2 спрямо първите 2 ръна. Това което ми прави впечатление е ,че след 4700 оборота въртящия момент почва да пада доста . Имайте предвид ,че г-тека дава по-малко коне на колелата от дино .
Направих и опит да засека някакви 402м , но за съжаление нищо не става тъй като на 1-ва и до средата на 2-ра не мога да дам пълната газ поради горния проблем, но все пак ето резултатите (важни са терминалните според мен) :
Ето и резултатите :
Конски сили (3-та предавка), последните 2 ръна са с промени по аванса, Run2 е с +2 градуса a Run3 е с -2 спрямо първите 2 ръна. Това което ми прави впечатление е ,че след 4700 оборота въртящия момент почва да пада доста . Имайте предвид ,че г-тека дава по-малко коне на колелата от дино .
Направих и опит да засека някакви 402м , но за съжаление нищо не става тъй като на 1-ва и до средата на 2-ра не мога да дам пълната газ поради горния проблем, но все пак ето резултатите (важни са терминалните според мен) :
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
6 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 6 гости, 0 анонимни