Дай снимки да се види с какво се започва. Колкото повече снимки толкова повече читатели ... (лично мнение!)
To се е започнало вече и няма връщане
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
![:closed-topic:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/closed-topic.gif)
А защо само читатели, не е ли по-добре ПОчитатели?
![:bigemo_harabe_net-110:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/bigemo_harabe_net-110.gif)
Публикувано 16 февруари 2009 - 22:27
Дай снимки да се види с какво се започва. Колкото повече снимки толкова повече читатели ... (лично мнение!)
Публикувано 14 март 2009 - 23:48
Публикувано 15 март 2009 - 02:04
ОхлювПознайте какво ще седи там?
Публикувано 16 март 2009 - 12:06
Познайте какво ще седи там?
Публикувано 21 март 2009 - 00:11
Публикувано 22 март 2009 - 00:18
Публикувано 24 март 2009 - 02:10
Публикувано 25 март 2009 - 21:16
Има си начин и не се кривят. Фланците се режат на лазер или водоструйна машина, това ясно. Мога да ти ги начертая на Solid Works, аутокад не разбирам...пичовееее
казвайте как се справяте с тия колектори!!!
не се ли кривят като ги заварявате? с телоподаващо ли действате??
че аз имам ръчно да правя колектори за V8мака и ще имам големи ядове май....
Публикувано 25 март 2009 - 23:06
Публикувано 05 април 2009 - 19:26
Жоре имам един въпрос по темата. С твоя опит от първа ръка, какъв съединител ще ми препоръчаш?
Искам да сменя и него.
А другата седмица ще ми дадат отговор и за спирачни апарати с вентилирани дискчета
Публикувано 22 април 2009 - 23:16
Публикувано 20 юни 2009 - 01:36
Публикувано 28 юни 2009 - 23:28
Публикувано 05 юли 2009 - 21:56
Публикувано 13 юли 2009 - 19:25
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни