Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проект 190Е 2.0 турбо :)


  • Please log in to reply
125 мнения по тази тема

#76 MitakaxXx

MitakaxXx

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 94 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:s.Iskrec
  • Автомобил:
    Mercedes 190E 2.0

Публикувано 14 юли 2009 - 00:00

Здравей :) Ами аз напоследък мнооого много рядко влизам тук и така. Просто работата ми е много и времето не ми стига. Значи принципно газовия инжекцион си работи перфектно с турбо апликации (стига изпарителят да е достатъчно мощен) . Това че си си купил такъв е добре, но първо наистина ще трябва да си сложиш МС -то защото газовия комп взима информация от бензиновия кога кой инжектор се отваря и колко време! Ако те интересува нещо Конкретно питай, защото просто тематиката е мнооого обширна... :)
Поздрави :)


Няма проблем, и при мен нещата вървят бавно поради главния финансов проблем :rolleyes: .Сега вече работя за мс. Ето снимка на газовата която си купих и имам известни затруднения със свързването. има 7-8 кабела,които не знам точно за какво са. Знам, че 1 или 2 тр да ходят го ламбда сондата,но незнам кой точно и трябва 3 или 5 да ходят до електрическите дюзи да взема компа информация от тях... Сега малко съжалявам че взех точно такъв защото това е нещо като моноинжекциите при бензина а не както ми се искаше с 4 електрически дюзи на един колектор.Тук разбрах,че двата стъпкови мотора коригират горивото,единият е за ниските ,а другият за средните и високите обороти.
Та Влади,ако можеш за сега да ми помогнеш поне със свързването ще е прекрасно Ако ще ти помогне това ще снимам изводите и ще ги кача да видиш как са окомплектовани в шлаухките
Благодаря ти че отделяш време въпреки многото работа да помагаш на новаци като мен :)

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  IGSystem.jpg   37,33K   69 Брой сваляния

  • 0

#77 Vlado190

Vlado190

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 617 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Samokov

Публикувано 17 август 2009 - 12:55

Такаа - колата отново е атмосферна. Причината - продадох ежеднавката и сега ще трябва да се прави силна но и икономична :rolleyes: Решението: - компресор с електромагнитен съединител! Изходящия колектор така ще е отпушен, а компресора ще се включва само на "кикдаун". Да видим какво ще стане ;)
  • 0
1991 190E SportLine turbo 0.6bar ;)

#78 MitakaxXx

MitakaxXx

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 94 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:s.Iskrec
  • Автомобил:
    Mercedes 190E 2.0

Публикувано 18 август 2009 - 22:30

Такаа - колата отново е атмосферна. Причината - продадох ежеднавката и сега ще трябва да се прави силна но и икономична :rolleyes: Решението: - компресор с електромагнитен съединител! Изходящия колектор така ще е отпушен, а компресора ще се включва само на "кикдаун". Да видим какво ще стане ;)


Влади, на мен ми беше хрумнало нещо подобно, но понеже съм новобранец се допитвам до компетентни хора като теб :).Извини ме за може би тъпия въпрос, но каква е разликата между компресор и турбо-досега си мислех че турбото се задвижва от изгорелите газове, а компресора с ремък от коляновия вал...Бъркам ли ???
Та това което се чудя е какво ще стане ако намалиш налягането на турбото на 0 и изгорелите газове си минават през байпас към гърнетата. разбира се компа ще трябва да се коригира така че да подава по-малко гориво, но доколкото разбрах Мегата има 2 режима на работа.Единия си го настройваш на натегнато турбо на колкото смееш да си го караш, а другия на налягане на турбото 0(икономичен режим все едно без него). Хипотетично има вариант, А практически ...???....
:dontknow:
  • 0

#79 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 479 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Публикувано 19 август 2009 - 09:19

Влади, на мен ми беше хрумнало нещо подобно, но понеже съм новобранец се допитвам до компетентни хора като теб :).Извини ме за може би тъпия въпрос, но каква е разликата между компресор и турбо-досега си мислех че турбото се задвижва от изгорелите газове, а компресора с ремък от коляновия вал...Бъркам ли ???
Та това което се чудя е какво ще стане ако намалиш налягането на турбото на 0 и изгорелите газове си минават през байпас към гърнетата. разбира се компа ще трябва да се коригира така че да подава по-малко гориво, но доколкото разбрах Мегата има 2 режима на работа.Единия си го настройваш на натегнато турбо на колкото смееш да си го караш, а другия на налягане на турбото 0(икономичен режим все едно без него). Хипотетично има вариант, А практически ...???....
:dontknow:

Доста добре си го разбрал.Ще е с електромагнитна муфа като на компресора на климатика, и примерно слагаш едно ключе под педала или някъде другаде и когато натиснеш педала до доло, подава 12волта на муфата , тя зацепва и включва компресора.Това е хитро, дано проработи.
  • 0

#80 Vlado190

Vlado190

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 617 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Samokov

Публикувано 19 август 2009 - 11:42

Влади, на мен ми беше хрумнало нещо подобно, но понеже съм новобранец се допитвам до компетентни хора като теб :).Извини ме за може би тъпия въпрос, но каква е разликата между компресор и турбо-досега си мислех че турбото се задвижва от изгорелите газове, а компресора с ремък от коляновия вал...Бъркам ли ???
Та това което се чудя е какво ще стане ако намалиш налягането на турбото на 0 и изгорелите газове си минават през байпас към гърнетата. разбира се компа ще трябва да се коригира така че да подава по-малко гориво, но доколкото разбрах Мегата има 2 режима на работа.Единия си го настройваш на натегнато турбо на колкото смееш да си го караш, а другия на налягане на турбото 0(икономичен режим все едно без него). Хипотетично има вариант, А практически ...???....
:dontknow:

За турбото и компресора не бъркаш изобщо - първото наистина е от изгорелите газове и всъщност правилното наименование е турбокомпресор защото има две колела турбинно - което се върти от газовете и компресорно което прави налягането. Но ние си му викаме турбо щото си е достатъчно ;)
За мегата - дори няма нужда да се ползват двата режима, защото VE таблицата включва както атмосферния така и турбо режима. Просто компа си ползва тази моментна стойност от нея която му трябва. На мен идеята за компресор ми е още от преди да монтирам турбината, но тогава не си намерих или поне не на нормална цена. Компресора който смятам да използвам сега е до някъде мое творение... - още не съм го завършил за да видия какво ще стане. Сега само да ми остане време и почвам новия сетъп :)
А иначе те съветвам да си караш колата до около 0.6 за да си спокоен. Аз моята съм я карал и на 1 бар но не за постоянно !
  • 0
1991 190E SportLine turbo 0.6bar ;)

#81 MitakaxXx

MitakaxXx

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 94 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:s.Iskrec
  • Автомобил:
    Mercedes 190E 2.0

Публикувано 19 август 2009 - 14:51

За турбото и компресора не бъркаш изобщо - първото наистина е от изгорелите газове и всъщност правилното наименование е турбокомпресор защото има две колела турбинно - което се върти от газовете и компресорно което прави налягането. Но ние си му викаме турбо щото си е достатъчно ;)

Явно не зададох въпроса си ясно.Има ли такова турбо дето се задвижва от ремъка на коляновия вал, защото аз бях останал с убеждението че този надпис дето го слагат май само на мерцедес "компресор" означава именно това. А иначе ми е ясно че самото турбо си се задвижва от изгорелите газове.
Аз съм виждал турбо на ток,мисля че от малолитражен опел беше, мн се накефих като го видях- монтира се изключително лесно и с малко електроника можеш да си настройваш както ти е кеф.
  • 0

#82 Vlado190

Vlado190

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 617 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Samokov

Публикувано 19 август 2009 - 17:38

Няма такова турбо дето да се задвижва от ремък. Всичко което е с ремък е компресор, или суперчарджър както му казват американците ;)
Тия неща на ток нищо или почти нищо не вършат!!!
  • 0
1991 190E SportLine turbo 0.6bar ;)

#83 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 479 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Публикувано 19 август 2009 - 20:11

Адаш, това не знам дали е подобно , но ще е същото.Там един колега от опел форума мисля беше продаваше подобно.Директно се хваша на входа на въздушния филтър и с ключ му се подават 12 волта при крайно натискане на педала.На астра GSI му вдигала около 10к.с. Но мене ако питаш това нещо си е чист вентилатор.
  • 0

#84 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 479 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Публикувано 19 август 2009 - 20:18

Адаш, това не знам дали е подобно , но ще е същото.Там един колега от опел форума мисля беше продаваше подобно.Директно се хваша на входа на въздушния филтър и с ключ му се подават 12 волта при крайно натискане на педала.На астра GSI му вдигала около 10к.с. Но мене ако питаш това нещо си е чист вентилатор.


Е това е компресор и газов инжекцион :)
  • 0

#85 MitakaxXx

MitakaxXx

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 94 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:s.Iskrec
  • Автомобил:
    Mercedes 190E 2.0

Публикувано 19 август 2009 - 20:23

Да ви кажа честно и аз съм скептик че електрическото ще върши работа.Пускахме го и наистина духаше бая, но ми се стори че турбинката дето охлажда цилиндъра на резачката ми(хускварна) духаше по-силно.Най вероятно върши но на макс 1.2 двигател
  • 0

#86 MitakaxXx

MitakaxXx

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 94 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:s.Iskrec
  • Автомобил:
    Mercedes 190E 2.0

Публикувано 08 септември 2009 - 17:48

Влади, ти каза че са ти малки дюзите. Какви беше използвал? За мен 169сс (това пише на моите) за 0.6 налягане на турбината дали няма да са ми малки?
  • 0

#87 Vlado190

Vlado190

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 617 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Samokov

Публикувано 08 септември 2009 - 19:03

Малки ще са ти гаранция! Аз бях отначало със 190кб. на 5 бара гориво и на 0.4 надув не стигаше. По таблици дават за 4 цилиндров 200коня мотор 305кб. Последно бях със 311кб нискоомни и беше добре. Така че според мен търси нещо от 300 до към 400 ( с по-големи ще ти е по-трудно с празния ход ) И !!!задължително!!! преди да ги монтираш ги провери дали пръскат еднакво, т.е дали няма някой позапушен с по-малък дебит и т.н защото в противен случай някой цилиндър може да обеднее и да има трудно уловими детонации. Поздрави :)

п.п Май пак ще кача турбо че така не се издържа, - компресора когато стане... ;)
  • 0
1991 190E SportLine turbo 0.6bar ;)

#88 MitakaxXx

MitakaxXx

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 94 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:s.Iskrec
  • Автомобил:
    Mercedes 190E 2.0

Публикувано 09 септември 2009 - 20:30

Малки ще са ти гаранция! Аз бях отначало със 190кб. на 5 бара гориво и на 0.4 надув не стигаше. По таблици дават за 4 цилиндров 200коня мотор 305кб. Последно бях със 311кб нискоомни и беше добре. Така че според мен търси нещо от 300 до към 400 ( с по-големи ще ти е по-трудно с празния ход ) И !!!задължително!!! преди да ги монтираш ги провери дали пръскат еднакво, т.е дали няма някой позапушен с по-малък дебит и т.н защото в противен случай някой цилиндър може да обеднее и да има трудно уловими детонации. Поздрави :)

п.п Май пак ще кача турбо че така не се издържа, - компресора когато стане... ;)

Благодаря ;)
Ще пуснеш ли снимки на двигателя ти :),нищо че турбото го няма. То ми стана ясно как се слага.Интересно ми е къде разпроби колектора за дюзите на газовата и ако може да снимаш датчиците за MS-a.
  • 0

#89 KRASi

KRASi

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 51 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 102.962@0,8bar.
    W209 320i coupe.SOLD

Публикувано 16 септември 2009 - 23:44

Малки ще са ти гаранция! Аз бях отначало със 190кб. на 5 бара гориво и на 0.4 надув не стигаше. По таблици дават за 4 цилиндров 200коня мотор 305кб. Последно бях със 311кб нискоомни и беше добре. Така че според мен търси нещо от 300 до към 400 ( с по-големи ще ти е по-трудно с празния ход ) И !!!задължително!!! преди да ги монтираш ги провери дали пръскат еднакво, т.е дали няма някой позапушен с по-малък дебит и т.н защото в противен случай някой цилиндър може да обеднее и да има трудно уловими детонации. Поздрави :)

п.п Май пак ще кача турбо че така не се издържа, - компресора когато стане... ;)



Aйде айде, другите как издържат на атмосферки?!? ;) :D ... Ами разхода? :60: ... А дълговечността на двигателя, който ще те надживее че и внуците ти ще карат?!? :ora:
Виж кви сериозни въпроси на които отговора е един :friends: и двамата го знаем ;)

:drift1:
  • 0

#90 Kotitu

Kotitu

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 440 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 септември 2009 - 16:44

Абе, Краси, хората са си го казали: Кефа цена няма!
Пък и колко ще спестиш от малко по-икономично каране? За нов Мерс няма да стигнат, това е ясно :) Не си ли направиш купона сам, никой няма да ти го направи.

Владко, я сподели какво направи със свалените чаркове? турбина, радиатор, колектори...
Не че нещо, засърбя ме десния крак нещо, пък моята с тия 122 издъхнали кранти не ще да откине :D
  • 0

Old Mercs don't die, they just get faster!

"Опит се трупа собственоръчно, собственокрачно и най-вече собственогъзно..."

190E 2.0i WDB2010241F806491





2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни