Колата е 190Е 91г. Sportline мотора е 102.962 122кс. Целта за начало е около 200кс на вала, без да се разрежда, с оригиналните железарии
Електрониката е MegasquirtSpark - extra 2.2. Засега това което е направено е че колата вече е с електрически инжекцион, стария го изкорубих напълно, и дори само от това колата тръгна определено малко по-добре. Инжекторите са 214 кубикови, като сложа турбото ще ги сменя с по-големи.
Най големия проблем беше че Бошовските инжектори не стават на колекторите и се наложи да се разпробиват, също трябваше да си правя горивна рейка та всичко да стане като хората
Ето и малко снимки по цялата процедура: (извинявам се за качеството но телефона ми толкова си може) Най напред горивната рейка и как се прави. Аз използвах неръждаема стомана, заварките също с неръждаеми електроди, мисля че стана доста добре )) А и не е никаква философия стига да имате струг Гадния мех. инжекцион и колко място има без него. Разпробиването на колекторите и крайния резултат с рейката.