Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Проект 190Е 2.0 турбо :)


  • Please log in to reply
125 replies to this topic

#61 KRASi

KRASi

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 51 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 102.962@0,8bar.
    W209 320i coupe.SOLD

Posted 16 February 2009 - 22:27

Дай снимки да се види с какво се започва. Колкото повече снимки толкова повече читатели ... (лично мнение!) :friends:



To се е започнало вече и няма връщане :) Ще пусна, нека само пооправим кабелните планове че са е гора от жици ... :closed-topic: .
А защо само читатели, не е ли по-добре ПОчитатели? :bigemo_harabe_net-110:
  • 0

#62 KRASi

KRASi

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 51 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 102.962@0,8bar.
    W209 320i coupe.SOLD

Posted 14 March 2009 - 23:48

Познайте какво ще седи там? ;)

Attached Files


  • 0

#63 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,773 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
Garage View Garage

Posted 15 March 2009 - 02:04

Познайте какво ще седи там? ;)

Охлюв :0_yahoo:
  • 0

#64 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Posts:
Garage View Garage

Posted 16 March 2009 - 12:06

Познайте какво ще седи там? ;)


много добре изглежда колекторчето :icon_coolgrin: , към каква турбина сте се ориентирали ?
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#65 Vlado190

Vlado190

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 617 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Samokov

Posted 21 March 2009 - 00:11

Ей сега ще ти я покажа ;) също и част от колектора дет все ме мъчи, и една снимка с кулера :)
Скоро колата трябва да бъде напълно готова и ще пусна нова тема на Краси за колата със доста снимки.
Поздрави :)
тук са снимките
Нещо не ми дава да качвам файлове, така че това са от снимка бг. :dontknow:
  • 0
1991 190E SportLine turbo 0.6bar ;)

#66 KRASi

KRASi

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 51 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 102.962@0,8bar.
    W209 320i coupe.SOLD

Posted 22 March 2009 - 00:18

Жоре имам един въпрос по темата. С твоя опит от първа ръка, какъв съединител ще ми препоръчаш?
Искам да сменя и него.
А другата седмица ще ми дадат отговор и за спирачни апарати с вентилирани дискчета :)
  • 0

#67 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 420 SEL
    --W222 S550L
    --R107 380sl

Posted 24 March 2009 - 02:10

пичовееее

казвайте как се справяте с тия колектори!!!
не се ли кривят като ги заварявате? с телоподаващо ли действате??
че аз имам ръчно да правя колектори за V8мака и ще имам големи ядове май....
  • 0

#68 Vlado190

Vlado190

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 617 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Samokov

Posted 25 March 2009 - 21:16

пичовееее

казвайте как се справяте с тия колектори!!!
не се ли кривят като ги заварявате? с телоподаващо ли действате??
че аз имам ръчно да правя колектори за V8мака и ще имам големи ядове май....

Има си начин и не се кривят. Фланците се режат на лазер или водоструйна машина, това ясно. Мога да ти ги начертая на Solid Works, аутокад не разбирам...
Значи трябва ти здрава основа на която да закрешиш неподвижно фланците. Аз използвам Т образен профил около 12 сантиметра широк в горната част. Дебел е към 12мм.
Налагаш върху профила чертеж (може и старите колектори ако ги имаш ) и отбелязваш мастото на фланците, дупчиш дупките и ги захващаш с болтове.
После почваш малко по малко да изграждаш колектора, къде с колена къде с права тръба в зависимост от извивките. Предварително трябва да си направиш план как ще са. НЕ заваряваш все още, само точкуваш кокото да се държи сглобката.
Може да изградиш малко, да свалиш от основата и да премериш на място как стоят, после връщаш. Накрая когато всички елементи са напаснати и точкувани стягаш ЯКО ;) на основата.
Сега вече идва ред на яките заварки. Не заваряваш напълно всичко едновременно а първо уякчаваш точкуваните места с малки шевовое отстрани. Когато си го учкчил заваряваш вече яко ;) . Аз не ползвам телоподаващо (щото нямам ) а електрожен само гледам електродите да са качествени. С телоподаващо също става, но на някои труднодостъпни места ми е по-удобно с електрожена.
Накрая идва една много важна процедура! Заварил си всички части, колектора си стои на основата и е пълен с вътрешни напрежения дето чакат да го усучат...
Взимаш една голяма и яка газова горелка и ги правиш целите червени! Трябва да останат червени поне две три минути за да се загрее стоманата и във вътрешността. След това ги оставяш да истинат бавно, даже може докато изстиват да ги подгряваш по малко да изстиват още по-бавно. Изстиват, сваляш, телена четка или термолента или каквото си искаш, слагаш и се кефиш :)
Успех.
п.п.
Тия дни ще идвам до Сф, ако имаш време може да се видим тъкмо и аз да те питам някои неща :)
  • 0
1991 190E SportLine turbo 0.6bar ;)

#69 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 420 SEL
    --W222 S550L
    --R107 380sl

Posted 25 March 2009 - 23:06

БРАВО Владо!!
измислил си го жестоко. точно така и аз ще го направя!
доста се бях засилил да взимам телоподаващо или аргон, но като гледам и електрожен май ще свърши работа.
опасявах се че тръбите са много тънки и електрожена ще ги пробие..

та по въпроса, тъй като само 2-3 пъти съм хващал електрожен и то само за забавление, кажи ми, колко ампера да е, електродите какви да се,

каква стомана си избрал за тръбите? а за фланците?
мислех си да взимам неръждавейка, но тя се пипа само с аргон.

аз така или иначе трябва и лапи за мотора да правя, та електрожена е цар за дебелата стомана

задължително ще звъннеш един тел като идваш!! имаме доста опит да обменяме.
  • 0

#70 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Posts:
Garage View Garage

Posted 05 April 2009 - 19:26

Жоре имам един въпрос по темата. С твоя опит от първа ръка, какъв съединител ще ми препоръчаш?
Искам да сменя и него.
А другата седмица ще ми дадат отговор и за спирачни апарати с вентилирани дискчета :)


Аз първо ползвах притискател и диск от МБ спринтер и преработен маховик от м103 мотор, докато бях на 0.5-0.8 държеше но 1.3 почна да приплъзва на 5-та :) , сега съм с маховик от м103 диско от спринтер и притискател направен от два други (два м103 притискателя), малко е тежък но пък ще държи доста :)
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#71 KRASi

KRASi

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 51 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 102.962@0,8bar.
    W209 320i coupe.SOLD

Posted 22 April 2009 - 23:16

За сега единствения проблем е че късам 2-ро жило на километраж. А със съединителя - нямам за сега никакви проблеми,
/колата е на 0,4bar надналягане/. Държи, но рано или късно ще приплъзне ...
  • 0

#72 MitakaxXx

MitakaxXx

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 94 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:s.Iskrec
  • Автомобил:
    Mercedes 190E 2.0

Posted 20 June 2009 - 01:36

Здравеите,обръщам се предимно към Владо и Жоро,като по-мое мнение доста навлезли в нещата(без да обиждам останалите колеги,все пак съм нов :rolleyes: ). Моля ви погледнете линка http://www.mbclub.bg...mp;#entry171871 и дайте някакво хапче за болежките ми. Аз с малкия си опит с мерцедесите, след като ми изтропа двигателя с инжекцията , приспособих инжекциона на същия двигател,но от по-стария модел дет е с карбуратор щронберг.Имах в наличност такъв и ми се видя този вариант по-лесен от колкото да променям инсталацията за да си сложа по-старата запалителна уредба.Сега карам с него докато правя основния ремонт на оригиналния си двигател. В момента строя гараж и нямам време и финанси да се занимавам с двигателя но скоро ще го почвам. Изчетох мн внимателно цялата тема и останах очарован от постиженията ви,Аз имам тази муха в главата за тунинга от както я купих, но сърце не ми даваше работещо двигателче да го разнищя и да си правя"експерименти" с него.
Мислех си че няма какво да пречи на газовия инжекцион да работи с турбо,но не бях сигурен,а с тази новина ме зарадвахте мн :0_yahoo: .А също така и мислех за електрическа инжекция,но незнам от какво да я взема(тук колеги ще имам мн вапроси,но всичко с времето си)За начало главно ме интересува от каде да се снабдя с части за основния ремонт (основни,мотовилкови лагери,сегменти бутала)на коя марка и как да бягам от ментета,все пак веднъж го правя това.Благодаря ви предварително момчета

Attached Files


  • 0

#73 MitakaxXx

MitakaxXx

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 94 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:s.Iskrec
  • Автомобил:
    Mercedes 190E 2.0

Posted 28 June 2009 - 23:28

Владо, ако все още си наглеждаш темата бих искал да ти задам един въпрос. Ще си взимам газов инжекцион и ме интересува конкретно дали има значение колко кубика е двигателя или компютъра си обогатява сместа в зависимост от ламбда сондата и не трябва ли по някакъв начин да се препрограмира компа на газовия инжекцион за работа с турбо.Според мен с нормалната си програма няма да му е достатъчно газта и ще трябва да се препрограмира компа така че да увеличи времето на отворено положение на дюзите за да обогати сместа. На теб стана ли ти както трябва газта с турбото?
  • 0

#74 MitakaxXx

MitakaxXx

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 94 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:s.Iskrec
  • Автомобил:
    Mercedes 190E 2.0

Posted 05 July 2009 - 21:56

Ей,Влади. няма ли да си погледнеш темата :D ? Купих си газовия инжекцион :0_yahoo: Ланди ренцо лси- до тук добре.но има некви си 7-8 жички дет не ги знам за какво са.Не мога нещо да си намеря схема.Ако влезеш,моля те,драсни некое съобщение да ме светнеш относно неяснотите ми.Ако ти е по-лесно пиши ми и на скайпа :)
  • 0

#75 Vlado190

Vlado190

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 617 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Samokov

Posted 13 July 2009 - 19:25

Здравей :) Ами аз напоследък мнооого много рядко влизам тук и така. Просто работата ми е много и времето не ми стига. Значи принципно газовия инжекцион си работи перфектно с турбо апликации (стига изпарителят да е достатъчно мощен) . Това че си си купил такъв е добре, но първо наистина ще трябва да си сложиш МС -то защото газовия комп взима информация от бензиновия кога кой инжектор се отваря и колко време! Ако те интересува нещо Конкретно питай, защото просто тематиката е мнооого обширна... :)
Поздрави :)
  • 0
1991 190E SportLine turbo 0.6bar ;)




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users