Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 2 гласа

Проект: 190е 2.5-16в турбо


  • Please log in to reply
777 мнения по тази тема

#286 caki

caki

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 514 Мнения:
  • Град:Разград
  • Интереси:коли,тенис и ...
  • Автомобил:
    Mercedes 190 Е
    Mercedes 200 CE

Публикувано 15 ноември 2009 - 17:17

1400 kg за 15.638 сек. Ами това е доста добре. Сега имаш просто проблем с едни 500 кг. и едни гуми :D Обаче наистина много рано започва да тъпче
  • 0

#287 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 766 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 ноември 2009 - 19:01

1400 kg за 15.638 сек. Ами това е доста добре. Сега имаш просто проблем с едни 500 кг. и едни гуми :D Обаче наистина много рано започва да тъпче


В случая времето не е толкова важно, но тези 15.638 като се оправи проблема с ходовата част за да мога да си тръгвам както трябва ги пиши директно ниски 14-ки :D , турбо 2.5-16в-то с подобни терминални скорости (~165 - 166) даваше ниски 14-ки високи 13-ки ;) . Тъпкане няма (забележи ,че конските сили продължават да катерят), колата лепи за седалката чак до ограничителя :) (все пак има над 180к.с. на гумите подщи до 6000 оборота ;) ) . Това падане на момента е нормално, на този мотор фабрично мах НМ е на 4400 (тук е към 4300 което е нормално) т.е. всичко си е както трябва за 12в мотор ....е освен настройките на аванса но с тях те първа ще си играя :D.


п.п. ето дино графика на 300CЕ с turbo technics кит, този вади 195 коня но на дино .

Публикувано изображение
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#288 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 766 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 декември 2009 - 12:26

Днес най-накрая ми остана малко време да направя друго замерване след смяната на висящия лагер на кардана. Замерването е от 0 до максималната скорост която е 241км/ч заради диф, предавателно число на 5-та и ограничението по обороти. Ето и резултата, доста по-добър от предишния което е съвсем нормално. Максималната скорост я постига за ~ 1.2 km :)

Публикувано изображение
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#289 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 5573 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 06 декември 2009 - 22:41

аз съм почти готов да направим едно замерване от 0 до 100

остана ми проблема с една капеща дюза, който утре ще оправя
  • 0

#290 Vlado190

Vlado190

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 630 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Samokov

Публикувано 07 декември 2009 - 09:21

Екстра е колата, трябват и хубави гуми и още малко бууст ;) (то и на мен ми трябва, ама с тая мижава турбина...)
  • 0
1991 190E SportLine turbo 0.6bar ;)

#291 mishkite

mishkite

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 60 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:PLOVDIV
  • Интереси:Авто монтьори и [строители]
  • Автомобил:
    MERCEDES BENC W201 190E 2.3. 1986г. Merdjo OPEL KORSA 1.2

Публикувано 07 декември 2009 - 13:33

колеги искам да попитам колко струва мегаскурта и кокви части трябва да си взема и вкои град ще ми го направят по евтино предваритено благодаря за одговорите
  • 0
няма власт над главата , която си я сложила главата в торбата.....

#292 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 766 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 декември 2009 - 18:26

аз съм почти готов да направим едно замерване от 0 до 100

остана ми проблема с една капеща дюза, който утре ще оправя


Когато си готов свиркай и ще замерим с г-тека . :)

Екстра е колата, трябват и хубави гуми и още малко бууст ;) (то и на мен ми трябва, ама с тая мижава турбина...)


Лично на мен определено много ми харесва как върви колата с този мотор, доста по-приятна е за всекидневно каране а и като гледам как вървят нещата май на едно и също налягане ще изкара повече сила от 2.5-16в-то. Определено сцеплението е проблем, с летни гуми съм и нямах възможност да ги загрея преди замерването та затова е това слабо 0-100 време. Съдейки по терминалната скорост, с хубав старт (този беше от 2000 оборота) би трябвало да съм ниска 14-ка висока 13-ка но добрия старт е доста труден (ей затова завиждам на хората с 4х4 :) ). Буyста ще има два режима (МС-а ще го управлява, само чакам едно клапанче от VW TDI), 0.5 и 1 бар :) .
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#293 Vlado190

Vlado190

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 630 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Samokov

Публикувано 08 декември 2009 - 10:22

Ей това за всекидневното каране ме спира засега да си върна голямата турбина, тази за ежедневка на ниско налягане е перфектна. Тръгва от 1700об държи до към 5000 - като дизел съм :rolleyes: Качвам страшни баири на 5та с 2к оборота щото има бууст... А вчера наддавах за една Т04-Е обаче ми се скапа нета в последния момент, с нея щях да ставам драгстер :ph34r:
  • 0
1991 190E SportLine turbo 0.6bar ;)

#294 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 5573 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 08 декември 2009 - 11:27

Абе не съм специялист по турбините, но ми изпада следната възможност.
Чисто нови тайвански турбини, за спринтер, марка ТТТ. Гаранция-1г. цена 490лв/бр.
Незнам повече за тях, имам снимки, ако някой го интересува и мисли че е на оферта---ще дам снимките.
  • 0

#295 caki

caki

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 514 Мнения:
  • Град:Разград
  • Интереси:коли,тенис и ...
  • Автомобил:
    Mercedes 190 Е
    Mercedes 200 CE

Публикувано 08 декември 2009 - 17:47

Когато си готов свиркай и ще замерим с г-тека . :)
Лично на мен определено много ми харесва как върви колата с този мотор, доста по-приятна е за всекидневно каране а и като гледам как вървят нещата май на едно и също налягане ще изкара повече сила от 2.5-16в-то. Определено сцеплението е проблем, с летни гуми съм и нямах възможност да ги загрея преди замерването та затова е това слабо 0-100 време. Съдейки по терминалната скорост, с хубав старт (този беше от 2000 оборота) би трябвало да съм ниска 14-ка висока 13-ка но добрия старт е доста труден (ей затова завиждам на хората с 4х4 :) ). Буyста ще има два режима (МС-а ще го управлява, само чакам едно клапанче от VW TDI), 0.5 и 1 бар :) .

Съединителя как се представя за момента ? Интересува ме и как си решил проблема с гумените карета на кардана щот аз ги ям като бонбонки. Взех да се замислям за нещо от тефлон.
  • 0

#296 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 5573 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 08 декември 2009 - 19:48

явно слагаш ментета карета.
Аз смених мотора с двойно по-мощен и 3 пъти по-голям въртящ момент и нямам ядове.
В момента колата си е с оригиналните ми карета, още от 91ва.
Доста пътия ги гледах отдолу и за момента дори нямат нито една пукнатина. А бърнаути си правя през 2 светофара. и съм направил над 2500км с новия мотор

много е важно и да не са ти омекнали тампоните на мотора и скоростите, защото иначе се променя геометрията на силовото предаване и каретата започват да се сучат.

Демек тампоните на мотор и скорости са пряко свързани с тези на кардана в предната част. За задната част-няма значение.
  • 0

#297 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 766 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 декември 2009 - 19:51

Съединителя как се представя за момента ? Интересува ме и как си решил проблема с гумените карета на кардана щот аз ги ям като бонбонки. Взех да се замислям за нещо от тефлон.

Съединителя до момента се представя перфектно, държи яко и изобщо не приплъзва ( явно ми е малка мощността :rolleyes: ) . В интерес на истината не съм имал проблем със гумените карета на дифа до момента, смених ги преди време (около година по спомен) тъй като според мен откакто е излязла колата от завода не бяха сменяни. Новите са сега са чук и не създават проблеми .
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#298 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 766 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 февруари 2010 - 09:12

Най-накрая ми остана малко време и инсталирах буст соленоид, управлява се през мегата. Също така съм го прекарал през ключе за да имам ниско (0.5 бара при изключено положение) и високо налягане (1 бар при включено). Сега само чакам малко да се оправи времето и да изсъхне пътя за да мога да настроя колата на 1 бара .

Публикувано изображение

Публикувано изображение
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#299 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 766 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 март 2010 - 09:49

Ето едно клипче което направиха едни момчета докато ги возих в събота , случайно се запознахме на една безиностанция .



П.С. Малеее обаче като се слушам как говоря....все едно съм някой от по-мургавите бартя :kill_myself: , ще трябва да взема мерки :D .
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#300 MitakaxXx

MitakaxXx

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 94 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:s.Iskrec
  • Автомобил:
    Mercedes 190E 2.0

Публикувано 29 март 2010 - 11:38

Чудеса е Жорее :icon_coolgrin: Като му слушам турбинката ми пълни душата.Чудя се кога ще го чуя тоя звук и на моя :rolleyes: поне на звук да го докарам ако не на вървеж :D
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни