- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: top
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 2099
- Разглеждан: 11842
- Титла: Майстор
- Възраст: Няма попълнена възраст
- Рожден ден: Няма попълнена дата
-
Пол
Мъж
-
Град
София
Други данни
-
Автомобил
MB 2010 SL350 316hp;2015 E350 BlueTEC 258hp.
18
Good
Инструменти
Последни посетители
#430333 Силвър Стар 2020 техническо обслужване - кампания
Публикувано от top на 21 юни 2020 - 14:34
Никога при тия вмирисани боклуци! Аз се чудя как е възможно в България и по точно София да има само едно представителство на Мерцедес? BMW например имат около 4 и имат адекватни промоции и избор.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#402357 Покупка на Е 350
Публикувано от top на 26 декември 2017 - 15:22
На американските драмата е че са катастрофирали или наводнени - за мен това е което трябва да се гледа.. застрахователите там ги описват като тотал щета, затова цената е такава.. Общо взето читава кола според мен е неизгодно да се внася от там, може би само ретро.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- 4
#388525 Съвет за "отърваване" от W211 Е280 CDI
Публикувано от top на 27 март 2017 - 10:58
Тая утечка толкова ли не може да се хване. Иначе колата не мисля че е чак за продаване на части. Всичките и проблеми могат да се опишат в обява за продажба и купувача да си прецени колко ще струва да се оправят проблемите и ще му намалиш от цената. Според мен повечето коли по обявите имат и по-големи проблеми, просто ги прикриват и после новия собственик да му мисли.
Sent from my iPad using Tapatalk
Sent from my iPad using Tapatalk
- 1
#367804 Мнение за този с500
Публикувано от top на 01 ноември 2015 - 00:30
Как, аз съм си тук нон стоп, докато топа заряза марката преди няколко години и отиде от тъмната страна
Аз достойно ще се завърна, само ми трябват няколко месеца да реставрирам една кола
- 1
#355335 Пура или 124-ka
Публикувано от top на 04 ноември 2014 - 16:21
Пурата си е пура и друго няма какво да се говори. Както и пурата е пура когато е Cohiba Edición Limitada :P
- 1
#278654 Нагла кражба от Лукоил...
Публикувано от top на 22 април 2012 - 12:02
Общо взето е невъзможно да се докаже:
Темата на нова - как ни лъжат бензиностанциите:
Темата на нова - как ни лъжат бензиностанциите:
- 3
#270989 Ремонт компресори на въздушно окачване
Публикувано от top на 28 февруари 2012 - 22:25
Направих си диагностика на колата и на теста компресора стигаше до 6-7 бара и след това падаше на 4-5 и не можеше да премине теста на star diagnosis. Свързах се с човека, занесох компресора и на следващия ден беше готов, като го монтирах на колата все едно беше нов, работи много по тихо и колата се вдига веднага. Много съм доволен от ремонта, препоръчвам на всеки който има подобен проблем и цената е добра, нов е 700лв. и не си заслужава за толкова стара кола.
- 2
#241611 Airmatic w220 въпрос
Публикувано от top на 20 август 2011 - 14:40
Релето е едно, намира се от ляво като застанеш отпред на капака срещу колата, филтъра е на самия компресор а компресора е под предната броня от същата страна, ако си малко сръчен, се сменя лесно, махаш пластмасата на подкалника и от там можеш да бръкнеш и да смениш филтъра. Цената на релето е 75лв. а на филтъра 19лв. - говоря за оригинални части.
- 1
#231961 w211 турбина
Публикувано от top на 31 май 2011 - 22:59
Скоро разглеждах този сайт: http://www.softelectronic.com/ и ми направи впечатление че ремонтират доста неща по електрониката, може тях да ги питаш. Иначе нямам лични впечатления от тях.
Даже май ремонтират точно твоя проблем:
Ремонт на позиционер за турбина на Мерцедес
Даже май ремонтират точно твоя проблем:
Ремонт на позиционер за турбина на Мерцедес
- 1
#129568 Смяна клапан на компресор на климатика.
Публикувано от top на 02 септември 2008 - 09:45
Страно, изглежда доста евтино, при теб май е бил проблемен др.клапан. Този който трябва да сменям се намира в самия компресор, като се развали този клапан, компресора не прави налягане и духа топло и от двете страни. А това че в София ремонтите са минимум по 2 си напъпно прав.
Съвсем скоро на една E класа W210 E320 и правих климатика защото не работеше, проблема беше в компресора който не правеше налягане, електромагнитната шайба го включваше и си въртеше но нищо не ставаше. Проблема беше решен с нов компресор и нов дехидратор - задължително се сменя. Новия компресор струваше 1000лв., дехидратора към 100лв. и за труд и пълнене към 300лв. Оказа се че компресора не подлежи на ремонт или ако подлежеше ремонта щеше да е съмнителен и с голяма вероятност неуспешен. Иначе клапана който е за топло и студено няма нищо общо с компресора, това е един винтил който най често блокира в някакво положение и затова духа само топло или студено в някоя от зоните, мисля че доста е писано по темата.
- 1
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: top
- Privacy Policy