Моята е 2015 и фабрично имам 360градусови камери. Скоро сменях предната камера, че старата имаше белези от камъчета по стъклото. Общо взето тая екстра според мен не си заслужава толкова много, че специално да я добавяш. Камерите не са толкова качествени като на по-новите модели и доста неща ще трябва да смениш, като започнеш от предна решетка със ниша за монтиране на камера, страничните основи на огледалата, инсталация, самите камери, модул, кодиране и накрая образа не е толкова качествен. Най удачния вариант би бил, ако намериш кола донор със тая естра и вземеш всичко което трябва.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: top
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 2099
- Разглеждан: 11840
- Титла: Майстор
- Възраст: Няма попълнена възраст
- Рожден ден: Няма попълнена дата
-
Пол
Мъж
-
Град
София
Други данни
-
Автомобил
MB 2010 SL350 316hp;2015 E350 BlueTEC 258hp.
18
Good
Инструменти
Последни посетители
Моите мнения
В тема:RQ:Мерцедес Е-класа W212 2016 фейслифт
Вчера, 21:09
В тема:Заслужава ли си W211 през 2024 година?
04 юни 2024 - 19:25
Имам W211 E320CDI ОМ642 224к.с. 7g tronic от 2007г. Avantgarde, с някои екстри като панорамен покрив, h/k, истински ел. седалки с бутони на вратите, обдухване, подгряване, щора и тн. Имам и W212 E350 Bluetec OM642 258к.с. 9g tronic от 2015 Elegance, с екстри като дистроник plus, 360гр. камери, h/k, щори, напълно ел. седалки с няколко вида масаж и динамична функция, обдухване, подгряване, безключово палене, интелигентни лед фарове, панорамен покрив, и тн.. и двете коли са на задно, като W212 e с възд. окачване. Мога от опит да кажа, че W212 е много по-добра и солидна, по таблото и вратите е шита кожа и усещането е за много по масивна и модерна кола, също и материалите са по качествени. В сравнение с нея W211 си изглежда по примитивна. Моя съвет е да търсия някоя W212 фейслифт с повече екстри, вероятно вътре облицовките и материалите зависят от това. За здравината мога да кажа, че при адекватна поддръжка (което за мен е да се обслужват в СС) и двете са сигурни и здрави. Няма да сбъркаш и с W211, но просто си е друго W212, за мен разликата е голяма в полза на W212.
В тема:Xentry PassThru 2023.12 и Xentry с C3 не четат модули.
20 февруари 2024 - 09:56
Имам същата версия Xentry PassThru 12/2023 с openport 2.0, взех я от един руснак (Amazing road) в youtube и ми прави впечатление, че на E класа от 2006г. се свързва и чете много тегаво, прекъсва и не се свързва с всички модули, докато при SL от 2010 се свързва супер бързо, прави бързия тест на всички модули за около минута и после безпроблемно и бързо мога да се "разхождам" по различните модули и да гледам. Имам и една измислена диагностика Carly, поръчах я с лиценз за всички марки и при мерцедес не е толкова полезна, но чете и трие грешки, прави ми същото впечатление, че при Е класата работи по-бавно, докато при другата чете по-бързо.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: top
- Privacy Policy