Към съдържанието

  •  

Subsonic

Регистрация: 27 яну 2007
Офлайн Последно: Вчера, 23:25
*****

Моите теми

Проблем със сваляне на AIRMATIC

07 октомври 2024 - 12:42

Привет, Колеги,

 

Някой сблъсквал ли се е с проблем за сваляне на въздушното окачване. Вдигна ли го от копчето за вдигане, после не иска да се сваля.

Пробвах да калибрирам наново нивото, първо с Launch, после с Xentry, но не се получава. Чувам как се активират клапаните, но нищо не се случва. Колата не пада и не мога да вкарам показанията на датчиците за ниво в границите за калибрация.

 

Кодове за неизправност има само бавно достигане на налягане от компресора (който е сменен миналата година) и за грешна стойност на налягането от датчик B7.

 

Мултиклапан ли е или компресор? Гледах, че разтоварващия клапан се намирал на компресора.


Silver Star - Предизвикай сетивата си

02 октомври 2024 - 12:33

Здравейте,

 

На 4-ти и 5-ти октомври на пл. ""Гина Кунчева" (до паметника на В. Левски) ще се проведе есенно събитие на Silver Star с представяне на нови модели, технологии от Formula 1 и светлинно шоу.

 


Приплъзване автомат, 3-4 предавка

17 септември 2024 - 16:19

Откакто взех колата преди близо 2 години забиваше грешки в автомата заради временн алипса на сигнал или нереална стойност от сензор 2 - стандартен проблем на 722.9. Общо взето където пипне VDO, трева не никне smile.png.

 

С течение на времето грешките зачестиха и в един момент стана адски досадно автоматът да влиза в авариен режим, защото спира да превключва и остава на предавката, на която е бил, отключва локъпа на хидрото и отказва да включи на задна докато не рестартираш от ключа.

 

Миналата седмица дадох платката за рециклиране и вече няма грешки, но остана един проблем, който се надявах да е бил свързан с датчиците - приплъзване при превключване от 3-та на 4-та.

 

Някой имал ли е подобен проблем и как го е решил?

 

Гледах кои пакети участват в 3-та и 4-та - съединители К1 и спирачен барабан B2. Възможно ли е да има проблем в соленоидите, които управляват К1 и В2?

Интересното е, че на другите предавки няма проблем. Единствено при преминаване от 3-та на 4-та приплъзва и качва оборотите, като понякога приритва като влезе 4-та. К1 участва и в 3-та, 4-та и 5-та.

 

С триене на адаптации става по-зле. След известно време и натрупване на адаптационни данни успява почти да се маскира и да изчезне, но ме притеснява, че нещо не е наред по механиката на кутията и ми се иска да го оправя без да сменям цяла кутия.


ChARmeet

13 септември 2024 - 13:36

Здравейте,

 

Утре на НИМ ще се порведе благотоврително събитие с кауза. Събитието започва от 16:00 ч.

 

Повече подробности можете да откриете във Фейсбук:

 

https://fb.me/e/5rDrrDSCy


Проблем с празен ход

12 юни 2024 - 09:54

Здравейте колеги, след смяна на глави, верига, водачи и обтегач имам проблем с празния ход на мотора.

Лично презацепих мотора няколко пъти, последния път със специален инструмент за заключване на валовете. След всяко зацепване нулирах всички адаптации  (сензор и смес).

Наблюадавах, че след нулиране на адапрациите лява глава работи богато (ламбда 0.8) а дясна нормално (ламбда 1.0-1.05). В колектора се чува своебразно "грухтене" и мотора работи неустойчиво на празен ход. Като се адаптира след известно време каране и двата банка показват нормална смес, но има 20-25% разлика в инжекторното време, 3.8 мс отляво и 4.8 мс отдясно.

Моторът се форсира и работи нормално когато не е на празен ход. Ако вдигна оборотите на празен ход над нормалните 650, около 800, проблемът почти не се долавя.

Няма кодове, но на живи данни гледам че трупа грешки на 7-ми цилиндър, като след известно време ги нулира. Понякога записва грешка и на някой околоен цилиндър, примерно 5-ти или 6-ти.

И двете глави са след шлайф, сменени легла, припаснати клапани.

Пробвах и с други дюзи.

Остава само да сменя кабелите, но си мисля, че ако проблемът беше в тях, моторът нямаше да се форсира нормално.

Приемам всякакви идеи.