Subsonic
Регистрация: 27 яну 2007Офлайн Последно: Днес, 11:56
Последни статуси

mechoka 77 → Subsonic
Регулатора го смених преди 2месеца,сълзеше ,новия е добре проверих го отново преди седмица.
Гледах и за теч по стените под клапата няма видими.
Проблемите дойдоха след като не запали преди време и поседя в сервиз една седмица.Майстора я настройваше топла вървеше добре и не миришеше от аспуха но на другата сутрин трудно палеше не можеше да потегли придарпваше и гаснеше.Майстора врътваш...
Гледах и за теч по стените под клапата няма видими.
Проблемите дойдоха след като не запали преди време и поседя в сервиз една седмица.Майстора я настройваше топла вървеше добре и не миришеше от аспуха но на другата сутрин трудно палеше не можеше да потегли придарпваше и гаснеше.Майстора врътваш...


mechoka 77 → Subsonic
Колега благодаря за съвета.Чаках да вземеш отношение за високия разход, но в града обиколих майстори и сервизи всички връткат шестограма и казват готово да пари апосле пак30 ,40,50 разход

-
Eric
Здравей колега,
Връткането на шестограма при КЕ-Jetronik в повечето случай не решева проблема.
Необходимо е да се измери налягане в долна и горна камера на дистрибутора на гориво, след което се измерва и настройва електро-хидравличния регулатор (ако вече е пипан) и чак тогава се работи евентуално с шестограма при наличие на СО анализатор.
Високия разход е заради пипан електро-хидравличен регулатор.
Потърси майстор който притежава манометър и специален разпре...
12 май 2017 - 15:32:16

dr.ros → Subsonic
имам ц200 бензин и се появи проблем с комутатора не ми дава импулс на 2и3 цилиндар


vali → Subsonic
здр. къде изчезна. много интересно защо немога да си жидя моите мнения и моите теми


vali → Subsonic
Вчера се занимавах с колата но безуспешно. Нагласих 0.6мм - на плунжера, 6.6мм - на ЕХР-то, 2-3 мм луфт на клапата, 0.60 в на потенциометъра.
Резултат калата се зачудва като се подаде газ, черен дим от аспуха. на 2-3 на буксата х11 постояно 6,7 - 6,85в. ако има някаква игра и с дросела да ми кайете ако е вазможно да не е тои причината. и неразбрах тези 7в. каде да ги премеря.
Резултат калата се зачудва като се подаде газ, черен дим от аспуха. на 2-3 на буксата х11 постояно 6,7 - 6,85в. ако има някаква игра и с дросела да ми кайете ако е вазможно да не е тои причината. и неразбрах тези 7в. каде да ги премеря.


Subsonic → vali
Здравей,
Какво те интерсува за нстройката на инжекциона? Може и да мога да помогна
Какво те интерсува за нстройката на инжекциона? Може и да мога да помогна


vali → Subsonic
ЗДР. ИМАМ 1 ВЪПРОС ЗА 300Е 124 ТЕСНАТА ЛАЙСНА. ДАЛИ СИ ЗАПОЗНАТ С РЕГУЛИРАНЕТО НА МЕХ. ИНЖЕКЦИЯ ТОЕСТ РЕГУЛИРАНЕТО НА ГЛАВАТА НА ИНЖЕКЦИЯТА КЪМ КЛАПАТА ЗА ВЪЗДУХ


alistar → Subsonic
Здравей колега:) Имам 230Е автоматик и се чудех твоята какъв разход ти дава на бенз? Моята дава 14 градско и мислех,че е много,ама като чета из форума май съм добре:))) 14 с климатроник ми е разхода, ама хвърля много масло от филтъра(май заради вложки)и се чудя дали не се отразява на разхода.Как е на газ?Не смея да и сложа газово,да не ме идъни автоматика при някое изпреварване и да загуби мощност
