Другият модул е, не помпата, а регулатора на налягане и джет-помпата.
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: Subsonic
Профил информация
- Група: Членове на клуба
- Мнения: 4613
- Разглеждан: 21407
- Титла: Член на МБКБ
- Възраст: 44 годишен/шна
- Рожден ден: Декември 17, 1980
-
Пол
Мъж
-
Град
София
Други данни
-
Автомобил
ex W124 230E, 91
ex W124 260E, 89
ex S211 E320, 03
C219 CLS500, 06
1236
Excellent
Инструменти
Последни посетители
Моите мнения
В тема:W210 BAS/ASR ABS
07 март 2025 - 11:24
А грешките актуални ли са или съхранени?
В тема:Промяна на предавателно число CLS500
07 март 2025 - 09:43
Сега като се замисля, това няма да свърши работа. Трябва да видиш на какъв момент се стяга, може би около 200 Нм, после се мери pre-load с прецизен уред и се достяга до стигане на зададените стойности. За лагери, които не са нови, усилието на въртене трябва да е около 0.5-1 Нм.
В тема:Промяна на предавателно число CLS500
06 март 2025 - 13:52
Там трябва да внимаваш със затягането на гайката, да не смачка твърде много дистанционната втулка.
Не знам как се процедира в този случай, може би да се пробваш да измериш момента на развиване и да стегнеш пак на същия момент.
В тема:Промяна на предавателно число CLS500
05 март 2025 - 17:21
За 2000 оборота на 4-та със 100 км/ч ще ти трябва диф 2.39, динамиката на колата ще е ужасна.
Освен това най-близкият е 2.47 и пак не съм сигурен, че можеш да намериш такъв за w114, има го за w107 и w126
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: Subsonic
- Privacy Policy