Към съдържанието

  •  

Subsonic

Регистрация: 27 яну 2007
Офлайн Последно: 23 мар 2024 - 23:15:02
*****

#447998 Активиране на режимa - Agility и Manual

Публикувано от Subsonic на 08 декември 2023 - 23:20

Нещо друго, което пробвам напоследък е да сменя байт 37 и 38 - обиколка на гумите. Струва ми се, че този параметър участва индиректно в изчисленията за подавания към колелата въртящ момент.

На 211 с ЕГС52/53 е кодирано 1995 мм (07 CB), само че  двата байта са записани отзад-напред - CB 07. Реалната обиколка е 2050 мм.

На 219 с EGS52/53 и VGSNAG2 е кодирано 1990 мм (07 C6), като в EGS е записано отзад-напред ( C6 07), а във VGSNAG2, поне при мен, е записано отпред-назад. Обиколката реално пак е 2050 мм.

На 199 (SLR) обиколката и реално, и в кодировката на кутията е 2070 mm (08 16).

В момента на CLS-a  съм кодирал 2020 вместо 1990 -  07 Е4.

Накрая пак трябва да се прекалкулира чексумата или няма са запише успешно новата кодировка.

 

(211) af40: 61 66 34 30 01 00 00 0D 00 04 14 07 0C 0C 00 01 01 01 00 00 00 01 00 00 00 82 00 00 1B 04 FE 0B E8 03 E8 03 CB 07 20 00 35 84

 

(219) bm74: 62 6D 37 34 07 08 01 06 01 09 1A 16 24 24 00 09 03 03 08 00 00 01 00 00 00 82 00 00 3B 0C 5A 0A E8 03 E8 03 C6 07 2D 00 5A 66

 

(199) ma07: 6D 61 30 37 0E 09 01 11 01 00 0C 22 48 48 00 09 03 03 0B 00 00 01 00 03 00 82 00 00 3B 4C F4 0B E8 03 E8 03 16 08 2D 00 AB 51


  • 1


#447954 За регулярните сбирки... пл.Александър Невски

Публикувано от Subsonic на 21 ноември 2023 - 13:27

Привет, Колеги!

Предвид затягащата се ситуация с паркирането около катедралата "Ал. Невски" не е зле да помислим за ново заведение за неделни срещи.

Новото място е хубаво да отговаря на следните критерии:

 

1. Централно разположение на леснодостъпно място

2. Достатъчно място за паркиране

3. Приятна обстановка

4. Поносими цени


  • 1


#447953 Активиране на режимa - Agility и Manual

Публикувано от Subsonic на 20 ноември 2023 - 17:48

Ето един линк как се прави на VGSNAG2:

 

http://blog.obdii365...-722-9-gearbox/


  • 1


#447830 За регулярните сбирки... пл.Александър Невски

Публикувано от Subsonic на 08 октомври 2023 - 09:03

Чудесно, по едно кафе в Парк кафе и после на Ретро парад.
  • 1


#447810 Болт и втулка на диференциала

Публикувано от Subsonic на 21 септември 2023 - 10:39

Ако става въпрос за втулка 30, по спецификация е само 1 бр.

 

f93e516ea8b29198dc1ab252067aac19.png


  • 1


#447163 w211 прибиране на странични огледала/ folding side mirrors

Публикувано от Subsonic на 30 юни 2023 - 10:13

Може да са деактивирани от кодировката на Door модулите, или предния SAM модул.

Опцията с огелдалата я има на няколко места. Поне докато съм ровил по разните модули, съм го срещал на много места.

Convenience Menu-то е само в Instrument Cluster-a. Кодировката на клъстъра е дали да ти показва менюто от което да включваш или изключваш сгъването. Ако е изключено от модулите на предните врати, няма да работи.

 

Трябва да погледне някой със Star/Xentry.

 

Аз лично съм деактивирал автоматичното прибиране на огледалата при заключване на моето комби, защото смятам, че е излишно всеки път да се сгъват и разгъват, особено ако ти се наложи набързо да отключиш и заключиш когато си забравил да вземеш нещо. Но нямам спомен откъде го деактивирах :).


  • 1


#446512 За регулярните сбирки... пл.Александър Невски

Публикувано от Subsonic на 26 март 2023 - 13:28

Снимки от днешната среща:

Прикачени файлове


  • 4


#446384 За регулярните сбирки... пл.Александър Невски

Публикувано от Subsonic на 12 март 2023 - 09:17

Хайде на Невски към 11.
  • 1


#445834 SBC модул

Публикувано от Subsonic на 09 януари 2023 - 15:13

Задължително трябва да имаш работещ акумулатор. Обикновено при отключване SBC се активира като ел. помпата създава необходимото за работа на системата налягане.

 

Пробвай да заредиш каумулатора и да оставиш автомобила да поработи на място. Ако не стане, ще бъде необходима активация през диагностика.

 

При активация през диагностика системата вдига налягането и тества херметичността на системата.

 

След ремонта SBC-то работило ли е въобще, карал ли си колата?

 

Питам защото при свалянето на хидравличния модул със сигурност е изтекла част от течността, и освен че трябва да се допълни, трябва и да се обезвъдуши, но обезателно с помощта на диагностика.


  • 1


#445630 За регулярните сбирки... пл.Александър Невски

Публикувано от Subsonic на 18 декември 2022 - 11:12

Айде, и аз ще дойда.
  • 1


#445332 За регулярните сбирки... пл.Александър Невски

Публикувано от Subsonic на 20 ноември 2022 - 10:09

И аз ще мина към 12.
  • 1


#445311 Шум при състояние "D", изчезва при "P"

Публикувано от Subsonic на 17 ноември 2022 - 23:22

Определено този текст е минал през машинен превод :). Освен това са общи приказки, а много често дяволът е детайлите.

 

Презареждането и високата температура вредят на акумулатора, но новите акумулатори са необслужваени и няма как да се долива вода. Електролитът им не е в течно, а в гелообразно състояние.

 

Относно твоя проблем, ако си сигурен в кутията, провери ремък, ролки, компресор на климатика.


  • 1


#444871 Вадене на табло

Публикувано от Subsonic на 10 октомври 2022 - 16:00

Сваля се кората под волана, по спомен има няколко болта с глава 8мм някъде около педала на газта и  педала на "ръчната". Болтове има и под продълговатите декоративни пластмаси под ключа на фаровете и контактния ключ. Тази на ключа се сваля отдясно наляво, по спомен. Тази под ключа на фаровете, първо издърпваш копчето, отдолу има гайка 24мм и излиза с приплъзване настрани.

Маха се жилото за освобождаване на ръчната.

Развива се болта, който държи ръчката за отваряне на капака.

 

След като махнеш кората под волана напълно, откачаш тръбата на лява духалка от радиаторчето на парното за да можеш да си провреш ръката зад нея.

 

На задната част на приборното табло се захваща жилото за километража, развива се на ръка, но е доста неудобно.

 

Чак след всичко това можеш да издърпаш приборното табло с кукички, или да го избуташ напред, но излиза сравнително трудно.


  • 1


#443524 W211 Проблеми с подаването на гориво

Публикувано от Subsonic на 25 юли 2022 - 15:14

Да доложа, че смених лявата сонда.

 

Купих си маска с филтри с активен въглен, клас А1, да не се надишвам с бензин.

 

Смяната изисква да се отворят и двата бидон-капака smile.png.

Първо десния помпа-модул, като там се разкачат маркучите високо и ниско налягане, както и буксата, захранваща с ток помпата високо налягане.

После се освобождава налягането през горивната рейка, защото ако откачите директно маркуча от левия модул, ще си измиете очите с бензин.

След това се сваля и левия модул.

 

Сглобява се в обратен ред, първо левия модул, като е важно е да внимавате откъде минават маркучите и кабелите.

После нащраквате захранването и маркучите за високото и ниското налягане на десния модул.

Накрая се затягат хубаво капаците на бидоните smile.png. Важно е да спазите позицията на всяка сонда спрямо резервоара. Ако не знаете кои са фабричните маркери, можете да си отбележите.

 

Хубаво е да работите на открито и проветриво място, далеч от огън. И да не е много загряла колата.


  • 2


#443407 W211 Проблеми с подаването на гориво

Публикувано от Subsonic на 14 юли 2022 - 09:50

Миналата година, след като пак ме остави на пътя за морето в едно село над Каварна, смених модула на помпата.

 

Направи ми впечатление, че не е оригинален (кафеникава капачка с надпис VDO), а приличаше по-скоро на копие на Pierburg (бяла капачка).

 

Реших, че тъй като Pierburg модула работи на по-високо налягане (5.2 bar вместо 4.4), може да прехвърля по-бързо в лявата част. Заотва взех VDO модул.

 

Всичко беше добре, до пътуването за морето тази година smile.png.

Прикачени файлове


  • 1