Вени, на 124 е така, но на 140 сигурен ли си, че по същия начин се сваля кората??
![]()
но пак казвам че това на 124, 126, 201, 123, 116, но никога не съм разглабял на 140
ей, ама аз като ви казвам че на 140-ската е различно--не слушате.
до 96та, ли та 97ма, шибитата са еднакви (201, 124, 126, 140) но след това вкарват стъклените, ТАМ вече сигурно има изменение по механиката, то се и вижда от снимките на владек де....
прав си владек, че там не се маже.
за top--- баце, това НЕ СЕ СМАЗВА. що не се обади, преди да го омажеш. никелираната лайсна се потдържа суха, чиста и лъскава! по нея се движат гумени тампончета, КОИТО са покрити с власинки,нещо като ВЕЛУР, който се пързаля много лесно по лъскава ламарина. тези гумички са по 3-4лв от БС.
ако гумичките се изтъркат, тоест велура, тогава тиренето става голямо, шибдахът скърца и се движи трудно. тогава ако се смаже с грес, положението се оправя, ЗА КРАТКО, защото греста разксва гумичките и те скоро изпадат от плъзгача, на който са нанизани и тогава шибидаха или ще запъне, или ще се разтропа....
логично е там да не смазано, защото като излезеш през шибидаха, зада се порадваш на вятъра (или абитюрентите да си покажат гъза), ще си омажат роклята и пръстите с грес....
маже се механизма, който повдига шибидаха нагоре и жилото, другото се потдържа чисто. нищо, top, карай така до лятото, после ще го мислим





Виж ГАРАЖА












