

Шибидах W140
Започната от Vladek, 07 дек 2007 - 19:49:34
106 мнения по тази тема
#16
Публикувано 08 декември 2007 - 18:07
Нищо по различно няма,като на 124 е ако правилно помня.Пали една цигара и му скачай на почистване и смазване,после си работи мазно или поне при моя беше така.

.
#17
Публикувано 08 декември 2007 - 18:27
Без да предричам,...но мисля че жилото е причината за това прескачане на края!
Поизносва се,...в крайните точки!
Поизносва се,...в крайните точки!

#18
Публикувано 08 декември 2007 - 19:11
Нищо по различно няма,като на 124 е ако правилно помня.Пали една цигара и му скачай на почистване и смазване,после си работи мазно или поне при моя беше така.
Видях гоБез да предричам,...но мисля че жилото е причината за това прескачане на края!
Поизносва се,...в крайните точки!
Май съм се заблудил
Не е трудно да се смаже
То си е сухичко та знае ли се
Днеска беше кофти временцето
Ма утре ще понапръскам тук-таме (поне това за сега) и ще разгледам как се сваля тавана(тапицерията)за да се стигне до джигера му
Ще питам Балкана за жило и ще си купя - та да го сменя при първия удобен момент
Благодарско за инфото пичове
Ще ви държа под напрежение

Шега разбира се
Ба, шега


Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#19
Публикувано 09 декември 2007 - 22:53
ако жилото прещраква, винтообразния му край е износен. смазваш го и дори да спре прищракването, ще е временно 
смяната е най-сигурна. сваля се кората на тавана, от там се откача и се избутва с моторето напред( в посока затваряне), после се набутва и се захапва пак с моторчето

смяната е най-сигурна. сваля се кората на тавана, от там се откача и се избутва с моторето напред( в посока затваряне), после се набутва и се захапва пак с моторчето
#20
Публикувано 09 декември 2007 - 22:57
Супер много ти благодаря приятелако жилото прещраква, винтообразния му край е износен. смазваш го и дори да спре прищракването, ще е временно
смяната е най-сигурна. сваля се кората на тавана, от там се откача и се избутва с моторето напред( в посока затваряне), после се набутва и се захапва пак с моторчето
Ще се опитам да сваля кората на тавана но ме е страх дане счупя нещо
Ако можеш подскажи по някакъв начин поне началото(никога не съм свалял такова нещо)
Ще съм ти много благодарен
Роздрави

Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#21
Публикувано 09 декември 2007 - 23:27
А ти незабравяй апарата като почнеш работата, със теб съм

#22
Публикувано 09 декември 2007 - 23:35
Обещал съмА ти незабравяй апарата като почнеш работата, със теб съм
Значи да
Ти поне знаеш,че за готини неща съм винаги, за....
Ма трудно е да почна(не знам от къде)

Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#23
Публикувано 09 декември 2007 - 23:37
помоли Вени да ти го оправи,..не се мъчи сам!
#24
Публикувано 09 декември 2007 - 23:44
помоли Вени да ти го оправи,..не се мъчи сам!
Ха

Ето един чудесен повод да дойдеш отново, този път на по бира

#25
Публикувано 09 декември 2007 - 23:47
Немаш грижиХа
![]()
Ето един чудесен повод да дойдеш отново, този път на по бира
Удоволствието ще бъде изцяло мое
Зарежи тежките думи -ма ми е приятно с вас-пичове сте


Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#26
Публикувано 10 декември 2007 - 14:20
Вени, на 124 е така, но на 140 сигурен ли си, че по същия начин се сваля кората??отваряш люка назад на 20 см., опорваш - буквално - тапицерията му отпред, изваждаш я през отворения люк отгоре през покрива,

ако е така(защото и аз незнам) не я отпорвай съвсем грубо кората, че щипките е почти невъзможно да ги смениш после. с едно фенерче, поглеждаш в ръба на шибидаха(предния ръб) и гледаш между ламаринената тава и кората, виждаш къде са щипките, взимаш 2 дебели ножа, пъхаш от 2те страни на щипката, стискаш я (за да се събере) и натискаш надолу, така шанса да я строшиш е 0
на 124, щипките са 5 или 6
но пак казвам че това на 124, 126, 201, 123, 116, но никога не съм разглабял на 140
#27
Публикувано 10 декември 2007 - 17:22
Сьщия курец е,аз сьм ги зяпал и на двата модела и поне визуално си е сьщото.
.
#28
Публикувано 10 декември 2007 - 20:40
Vladek няма смисъл да си играеш с тоя джам на тавана, вместо да се чудиш и да се ядосваш скачаи на колицата и ела в Пловдив на го разнищим по на една бира тоя шибедах пък Veni ще даде акълец за него, ако него опраим и тогава имам и по лесно решение, махаме го и слагаме една ПВЦ дограма с двоен тъмен стъклопакет и ет-ти баце за 100 години напред щибедахче с гаранция на моторчето доживотна. Няма само на G класи да слагат я
#29
Публикувано 10 декември 2007 - 21:50
Ха-добреVladek няма смисъл да си играеш с тоя джам на тавана, вместо да се чудиш и да се ядосваш скачаи на колицата и ела в Пловдив на го разнищим по на една бира тоя шибедах пък Veni ще даде акълец за него, ако него опраим и тогава имам и по лесно решение, махаме го и слагаме една ПВЦ дограма с двоен тъмен стъклопакет и ет-ти баце за 100 години напред щибедахче с гаранция на моторчето доживотна. Няма само на G класи да слагат я
Фен съм на REHAU
Много съм доволен от тая дограма
Цялата виличка съм облепил с нея и е като аквариум вътре-много готино
Ще отида утре до Балкана да поръчам жило
Па мисля да послушам колегите (щото ревнаха сичките-не пипай сега -зима е) прави са -какво да ги правиш-пичове
Като се поправи малце времето-слагам нова лента на апаратчето и атака
Супер много благодаря на пичовете за подадената инфо
Ако има някой снимка на свалена тапицерия или гол таван нека я лепне в форума(поне да хвана идеята на захващане)
Поздрави на всички ви


Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#30
Публикувано 10 декември 2007 - 22:16
http://www.w124perfo...s/W124_sunroof/
Е класа.....................и пийте едно пиене за мен,че сьм далече и няма как да ви играя крило
Е класа.....................и пийте едно пиене за мен,че сьм далече и няма как да ви играя крило

.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни