
ПТПна магистрала Хемус
Започната от vesko_benz, 12 ное 2007 - 12:55:05
118 мнения по тази тема
#46
Публикувано 13 ноември 2007 - 15:50
Доколкото разбрах Веско се е движил по магистралата с 105 км/ч., т.е. не е в нарушение.
Второ, ако онзи го е засекъл и Веско е бил принуден да избяга в аварийната лента и онзи го е ударил тогава просто да си взема адвокат и в съда.
Ако трябва ще си измислиш свидетели и ще се съдите до дупка. Наистина не бива да се оставят нещата така, защото затова полицаите си правят каквото искат на пътя, а пък некадърниците се измъкват ненаказани....
Затова моя съвет е не се пали, а помисли трезво как е станало всичко, говори с баща ти, той също е свидетел и говорете с адвокат - тогава ще вземете решение.
Второ, ако онзи го е засекъл и Веско е бил принуден да избяга в аварийната лента и онзи го е ударил тогава просто да си взема адвокат и в съда.
Ако трябва ще си измислиш свидетели и ще се съдите до дупка. Наистина не бива да се оставят нещата така, защото затова полицаите си правят каквото искат на пътя, а пък некадърниците се измъкват ненаказани....
Затова моя съвет е не се пали, а помисли трезво как е станало всичко, говори с баща ти, той също е свидетел и говорете с адвокат - тогава ще вземете решение.
#47
Публикувано 13 ноември 2007 - 16:27
И аз съм на същото мнение!Доколкото разбрах Веско се е движил по магистралата с 105 км/ч., т.е. не е в нарушение.
Второ, ако онзи го е засекъл и Веско е бил принуден да избяга в аварийната лента и онзи го е ударил тогава просто да си взема адвокат и в съда.
Ако трябва ще си измислиш свидетели и ще се съдите до дупка. Наистина не бива да се оставят нещата така, защото затова полицаите си правят каквото искат на пътя, а пък некадърниците се измъкват ненаказани....
Затова моя съвет е не се пали, а помисли трезво как е станало всичко, говори с баща ти, той също е свидетел и говорете с адвокат - тогава ще вземете решение.
#48
Публикувано 13 ноември 2007 - 17:54
и за мен е това,просто и вие помислете как на такъв високоскоростен път ти ще ми се излиташ направо в лентата за движение.Аз съм сигурен,че ако се обада,а това и ще стане на фирамата за пътища и мостове,ще потвърдат ,че онази лента е ускорителна и се ускорява първо в нея и тогава на пътя.
Това си е чисто самоубиство или убийство или както искате го разбирайте
To,ако разчиташ на правилник и закон всеки път,а нямаш малко вътре в главата.Май немаше да останат кой знае колко шофьори и пътници на пътя.
Това си е чисто самоубиство или убийство или както искате го разбирайте
To,ако разчиташ на правилник и закон всеки път,а нямаш малко вътре в главата.Май немаше да останат кой знае колко шофьори и пътници на пътя.
#49
Публикувано 13 ноември 2007 - 18:22
Веско-виждам ,че случката ти е повлиала доста емоционално-това е хубаво-от тук нататък винаги ще си имаш едно на ум-днешния добър шофьор никога не се доверява на знаци ,предимства и прочее-винаги се доверявай на собствената си преценка-понякога като шофираш ще забележиш ,че преди да направиш някаква маневра някой ще ти свирне-за да те предупреди-ако ще го засечеш-ти може да си го видял и да си го чакаш-ама той все пак ще ти свирне-това са предпазни мерки-оттук нататък и ти ще си по предпазилив-относно самата катастрофа-всички вече те увериха ,че ламарини се правят -живот не се връща-ще си оправиш колата-не се притеснявай-относно полицията=мисля ,че не може вечено и в всички случай да казваме че са некадърни и прочее-закона е измислен така защото в повече от 90 % от случайте този отзад е виновен-ако беше по усмотрение и ти беше тоя отпред а не си виновен с нищо(пример)и като дойдат полицайте и ти напишат акт на тебе щото оня отзаде казва че си го засякъл-как ще се почувстваш?това са недоказуеми неща затова закона го е предвидил изрично-водача отзад трябва да следи движението пред него и да реагира-както в случая -ако беше по предвидлив-може би нищо нямаше да се случи-шофирането е като игра на шах-винаги мислиш тия пред теб какъв ход могат да направят-още един съвет-започни да спираш на "моторна спирачка"(превключваш скоростите на по ниска предавка докато спираш)-ако я беше ползвал нямаше да има удар защото щеше да спреш преди да сте се ударили-и изобщо цялата случка мисля,че разгледана в нефинансов аспект-идва да покаже че може да те научи на нещо-бъди по внимателен и не разчитай на другите шофьори да спазват знаците
Поздрави и успехи и не се кахъри повече
Поздрави и успехи и не се кахъри повече

#50
Публикувано 13 ноември 2007 - 18:52
Веско-виждам ,че случката ти е повлиала доста емоционално-това е хубаво-от тук нататък винаги ще си имаш едно на ум-днешния добър шофьор никога не се доверява на знаци ,предимства и прочее-винаги се доверявай на собствената си преценка-понякога като шофираш ще забележиш ,че преди да направиш някаква маневра някой ще ти свирне-за да те предупреди-ако ще го засечеш-ти може да си го видял и да си го чакаш-ама той все пак ще ти свирне-това са предпазни мерки-оттук нататък и ти ще си по предпазилив-относно самата катастрофа-всички вече те увериха ,че ламарини се правят -живот не се връща-ще си оправиш колата-не се притеснявай-относно полицията=мисля ,че не може вечено и в всички случай да казваме че са некадърни и прочее-закона е измислен така защото в повече от 90 % от случайте този отзад е виновен-ако беше по усмотрение и ти беше тоя отпред а не си виновен с нищо(пример)и като дойдат полицайте и ти напишат акт на тебе щото оня отзаде казва че си го засякъл-как ще се почувстваш?това са недоказуеми неща затова закона го е предвидил изрично-водача отзад трябва да следи движението пред него и да реагира-както в случая -ако беше по предвидлив-може би нищо нямаше да се случи-шофирането е като игра на шах-винаги мислиш тия пред теб какъв ход могат да направят-още един съвет-започни да спираш на "моторна спирачка"(превключваш скоростите на по ниска предавка докато спираш)-ако я беше ползвал нямаше да има удар защото щеше да спреш преди да сте се ударили-и изобщо цялата случка мисля,че разгледана в нефинансов аспект-идва да покаже че може да те научи на нещо-бъди по внимателен и не разчитай на другите шофьори да спазват знаците
Поздрави и успехи и не се кахъри повече
виждам,че и ти не ме разбираш напълно,но няма лошо.
Защо влезнах в аварийната-само и само да не го удара тоя отпред,защото тогава кво-този зад мен ако ме беше ударил,нали ше ме смачка бе човек,ако па тоя мизерник отпред не дай си боже иде в лево нали ще стане верижна катастрофа.Защото този катър просто излезе в последните 40-50 метра,даже нема и 50,без един прост мигач,взимане на предимство и непреценяване на пътната обстановка.И затова тръгнах към аварийната,само и само да не стане силен удар или изобщо никъв,ма тоя кво прави-продължава да си кара и просто не е гледал в огледалата какво всъщност става и един десен мигач не даде,защото аз го гледах какво ще направи-нищо.Но просто съжалявам,че съм тръгнал към аварийната с цел да спася и дваме ни и при това не съм спрял да натискам спирачките,а този дори и не ускори поне малко,за да избегнем удара.И кво-накрая ме избута извън пътя.Следващия път-дано никога не се повтори това на мен и да не ви се случва,ще го си остана отзад,ще го изпердаша и да отива на където си иска-хич няма и да поглеждам назад.
И че ти кажа,че 90% аз спирам само с мотора,спирачки не закачам.Но просто това разстояние за мен е недостатъчно и с тази скорост да махам едната ръка от волана.
Що един път не се замислите кой е истинската предпоставка да стане ПТП.
#52
Публикувано 13 ноември 2007 - 21:12
Колега как го изкопа,това е ситуация-копие на мойта.
с разликата,че при тази ситуация автобуса има възможност да избяга вляво.
просто всичко е както е на клипа,този излезна по въщия начин,ама по същия.Просто гледам от камерата мен и онзи мизерник.Същата ситуация
с разликата,че при тази ситуация автобуса има възможност да избяга вляво.
просто всичко е както е на клипа,този излезна по въщия начин,ама по същия.Просто гледам от камерата мен и онзи мизерник.Същата ситуация
#53
Публикувано 13 ноември 2007 - 22:42
Веско ,ти пишеш че имаш книжка от 7 месеца . Това е много малък период от време в който ти не можеш да придобиеш необходимите за такива случаи реакции.Дано ме разбереш правилно.Скорост над 100км за теб още се счита много опасна . С такава скорост би следвало да се движиш в лявата лента .Ти си се движел със 105км в дясната лента и за това не си имал време да реагираш.Ако си бил с 80 км в дясната лента щяло е да има време и спирачка да натиснеш .Казвам ти като човек който от 1ви септември започна 41 години зад волана . За щастие до сега нямам нито една катастрофа нито удряне отзад .А знаеш ли за сметка на това колко пъти съм влизал почти в шанеца за да не стане челен удар с насрещно движещ се автомобил гледайки го че и той ме вижда но не спира независимо че вината е негова като прави наизпреварване.Но за да избегна удара аз бягам в канавката .Мен повече ме е страх от удар отзад и почти постоянно гледам на огледалото и щом видя че някой се е напънал му давам мигач и да бяга да си троши главата .
Дупка ми стана на езика да казвам че скорост по голяма от 50 км в града е пагубна .Всички ми се присмиват , но всеки ден ги дават катастрофи и утрепани.Един акъл от мен млад си още карай няколко години по леко не минавай 80км по обикновените пътища а само по магистралата вдигай до сто и то в лявата лента при условие че не пречиш на останалите участници. След време ще добиеш малко повече рефлекс и тогава вече можеш малко повече да се отпуснеш въпреки че не ти го пожелавам.Дървото се превива докато е младо и както свикнеш отсега така ще продължиш и в бъдеще.
Дупка ми стана на езика да казвам че скорост по голяма от 50 км в града е пагубна .Всички ми се присмиват , но всеки ден ги дават катастрофи и утрепани.Един акъл от мен млад си още карай няколко години по леко не минавай 80км по обикновените пътища а само по магистралата вдигай до сто и то в лявата лента при условие че не пречиш на останалите участници. След време ще добиеш малко повече рефлекс и тогава вече можеш малко повече да се отпуснеш въпреки че не ти го пожелавам.Дървото се превива докато е младо и както свикнеш отсега така ще продължиш и в бъдеще.
#54
Публикувано 13 ноември 2007 - 22:48
абе,човек как да хода в ляво като там има 3 един след друг ме изпреварват.
#55
Публикувано 13 ноември 2007 - 22:51
Ами като си в дясната лента защо караш с такава висока скорост бре ????
Дясната е за по бавно движещи се .
И малко ми е чудно как при всички катастрофи катаджиите все вземат страната на виновните и изкарват потърпевши изрядните .


И малко ми е чудно как при всички катастрофи катаджиите все вземат страната на виновните и изкарват потърпевши изрядните .

#56
Публикувано 13 ноември 2007 - 23:19
гледай клипа,абсолютно същата ситуация.
Според мен 100-105 км не са толкоз много за тази лента
А и аз повече от 50-60 не вдигам в града
Според мен 100-105 км не са толкоз много за тази лента
А и аз повече от 50-60 не вдигам в града
#57
Публикувано 13 ноември 2007 - 23:29
Колега, а ти натисна ли спирачката? Каква беше пътната обстановка - мокро, сухо или... От дадените от теб данни, не би трябвало да ни плачеш на рамото ако беше направил всичко възможно, нали...
ПП: И най-важното - научи се, че в една СИТУАЦИЯ няма време за изгъзици като присветкане и свирене, просто реагираш (ако искаш да се броиш за добър шофьор).
Относно клипа - шофьора на автобуса трябва да го вържат на центъра
. Все пак не прецени много вещо ситуацията.
ПП: И най-важното - научи се, че в една СИТУАЦИЯ няма време за изгъзици като присветкане и свирене, просто реагираш (ако искаш да се броиш за добър шофьор).
Относно клипа - шофьора на автобуса трябва да го вържат на центъра

#58
Публикувано 13 ноември 2007 - 23:34
нали казах,в момента в който го видех почнах да светкам и едновременно натиснах спирачки,според теб за 45-50 метра мога ли да намала с 60 км от скоростта си
Той просто и един прост мигач или сигнал не даде,че ще отиде и той в аварийната.
Писна ми вече едно и също да повтарям.
Той просто и един прост мигач или сигнал не даде,че ще отиде и той в аварийната.
Писна ми вече едно и също да повтарям.
#59
Публикувано 13 ноември 2007 - 23:35
нали казах,в момента в който го видех почнах да светкам и едновременно натиснах спирачки,според теб за 45-50 метра мога ли да намала с 60 км от скоростта си
Да. С изправен автомобил.
Самото присветкане ти е отнело части от секундата за размисъл, освен това можеше да използваш ръката си за други дейности по намаляване на скоростта.
ПП: Не се опитвам да те съдя след свършен факт, но споделям опит. Може да ти е полезен.
#60
Публикувано 13 ноември 2007 - 23:38
Да. С изправен автомобил.
Самото присветкане ти е отнело части от секундата за размисъл, освен това можеше да използваш ръката си за други дейности по намаляване на скоростта.
и кво излиза,че ти мен ме изкарваш виновен.
и не рева на никого,а само споделям
Другия път и аз ей така ше си излеза на средата и ше си карам с 40-50 км и не ме инетересува кой зад мен кой пред мен.
Щото те хората са направи ли ленти за намаление и ускорение,ма той нема кой да ги използва.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни