ИЗВИНЯВАМ се.
Но все пак си е много ГОТ.
Няма да пиша повече ОБЕЩАВАМ!!!!!!!!!
Ба, няма да пишеш...
Предусещам че следващата ти тема ще бъде свързана с монтаж на вана
Публикувано 11 ноември 2007 - 21:37
Yes,Ба, няма да пишеш...
Предусещам че следващата ти тема ще бъде свързана с монтаж на вана
Публикувано 11 ноември 2007 - 21:42
Публикувано 11 ноември 2007 - 21:45
Публикувано 11 ноември 2007 - 21:56
Публикувано 11 ноември 2007 - 22:00
Публикувано 14 ноември 2007 - 21:56
Публикувано 14 ноември 2007 - 23:43
Публикувано 29 ноември 2007 - 22:10
Публикувано 30 ноември 2007 - 00:34
Веднага да се извиниш на човека за нападката.Не ми се отваряха линковете да разглеждам по-подробно, прочетох за ДБВ46, не съм разбрал, че става въпрос за тоя иноксов трошляк........ Кече не означава филтър, а горивен изпарител.
Публикувано 01 декември 2007 - 11:32
Абе човек откъде го измисли това ??? Хайде обясни ми как цилиндрите ще си останат ледено студени докато около тях циркулира антифриз с температура 20, 30 или N градуса. И това да речем 20 мин. Явно в тия мотори законите на физиката не действат и явлението топлообмен не съществува. Може и аз да бъркам някъде щото признавам печки не съм слагал, но хайде моля те обясни тая работа ?!?БА,ба,...тва да не е самовар,....нема чай,Брато!
Съвременните печки топлят охл.течност до 20-22 градуса максимум,..иначе после се сбъгва компа на двигателя/демек палиш сравнително студени цилиндри,..а термометъра показва загряло../
Не става,..отдавна го отрекаха инженерите!
Ако ще слагаш отоплител ,...избери сух тип,..старо ама лачено!
Ще ти се включи 20 мин.преди да слезеш в гаража и ще ти е топло като потегляш!
Все пак тук не е Скандинавия,...и ако не си с CDI-мотор,..не ти е нужен отоплител с водно подгреване!
Успех!
Публикувано 02 декември 2007 - 12:31
Публикувано 02 декември 2007 - 22:35
Публикувано 02 декември 2007 - 23:23
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни