Печка WEBASTO
Започната от stoian, 09 сеп 2007 - 20:40:26
122 мнения по тази тема
#76
Публикувано 02 декември 2007 - 23:33
леле леле ква тема ,колеги кво става тука бе? я се стегнете малко и аз немога толко глупости да напиша бе дееба .имам чувството че некви деца са се събрали и се джанкат и обиждат като у дата бг или тунинг бг,някой шибан модератор къде не си върши работата да и тури катинара на таа тема веднага или по-добре направо да я изтрие че станахме за резил и да изтрие от лицето на форума тая групичка нови капутарници къде се навъдиха тия дни
СИРОМАХ DJ , ЖИВ ДЯВОЛ !!!!!
DON`T FUCK WITH MODERATORS!
MY FACEBOOK
http://stara-sofia.com/
Гласувайте за доброто име на "Мерцедес - Бенц Клуб България" В БГ ТОП
#77
Публикувано 03 декември 2007 - 00:07
С колегата Психо се разбрахме така, както трябваше да станат нещата още в началото.Надявам се да няма повече излишни коментари и обиди.Някой знае ли горе долу колко нафта
харчи печката.Грее само купето.Да не
се чудя ако не запали колата.
Монтирана е на 190ка.
Ако имате конкретни въпроси относно автономните отоплители съм на среща! Стига да не са ебершпехер, там съм гол и бос.
За да бъде тази тема поне малко градивна е хубаво Стоян да напише къде точно седи неговият отоплител, за да добия представа за модела и да дам разходната норма на гориво и електроенергия.
Приятна вечер!
#78
Публикувано 03 декември 2007 - 11:09
Искам да се извиня за излишните коментари по темата!
Също и да се извиня на колегите,които съм обидил по
един или друг начин!
Сега по темата-въпросния отоплител се намира под задната
седалка,от ляво.
По-късно днес ако ми остане време,ще сваля седалката,за да
видя точно какъв модел е.
Поздрави Стоян!
Също и да се извиня на колегите,които съм обидил по
един или друг начин!
Сега по темата-въпросния отоплител се намира под задната
седалка,от ляво.
По-късно днес ако ми остане време,ще сваля седалката,за да
видя точно какъв модел е.
Поздрави Стоян!
W201 190 2.5Turbo disel avtomatik-- Продаден
#79
Публикувано 03 декември 2007 - 11:56
Либене, след като тона стана нормален - един въпрос и от мен.
Да ме прощава Стоян, бих се извинил че му мажа по темата но ми се струва че е малко късно за това.
Контолера има ли функция да не стартира печката когато двигателя работи?
Видях че спомена да не рабираш нищо от еберспахер но B5W поне наподобява 1:1 на BBW46.
Вчера палих и бензиновото B5W.
Бях закачил отоплителя на акумулатор с чарджер защото аку-то е зле.
Чарджера поддържа 14,7В - еквивалент на работещ двигател.
Направи ми впечатление че ако в момента на запускането напрежението е 14V, контролера изобщо не стартира цикъла за палене.
Ако обаче изключа зарядното и напрежението стане 12В, печката си стартира съвсем нормално.
След като вече работи и зарядното се пусне отново, това не и пречи и не я спира.
Това както обичаме да казваме компотаджиите какво е, feature или bug?
Единственото разумно обяснение за мен е функция която не позволява стартиране при запалена вече кола?
Да ме прощава Стоян, бих се извинил че му мажа по темата но ми се струва че е малко късно за това.
Контолера има ли функция да не стартира печката когато двигателя работи?
Видях че спомена да не рабираш нищо от еберспахер но B5W поне наподобява 1:1 на BBW46.
Вчера палих и бензиновото B5W.
Бях закачил отоплителя на акумулатор с чарджер защото аку-то е зле.
Чарджера поддържа 14,7В - еквивалент на работещ двигател.
Направи ми впечатление че ако в момента на запускането напрежението е 14V, контролера изобщо не стартира цикъла за палене.
Ако обаче изключа зарядното и напрежението стане 12В, печката си стартира съвсем нормално.
След като вече работи и зарядното се пусне отново, това не и пречи и не я спира.
Това както обичаме да казваме компотаджиите какво е, feature или bug?
Единственото разумно обяснение за мен е функция която не позволява стартиране при запалена вече кола?
#80
Публикувано 03 декември 2007 - 18:13
Здравей, значи първо този модел на ебершпехер е копие на DBW46, много са интересни немците, хем са конкуренция, а правят ноу-хау доста често....Либене, след като тона стана нормален - един въпрос и от мен.
Да ме прощава Стоян, бих се извинил че му мажа по темата но ми се струва че е малко късно за това.
Контолера има ли функция да не стартира печката когато двигателя работи?
Видях че спомена да не рабираш нищо от еберспахер но B5W поне наподобява 1:1 на BBW46.
Вчера палих и бензиновото B5W.
Бях закачил отоплителя на акумулатор с чарджер защото аку-то е зле.
Чарджера поддържа 14,7В - еквивалент на работещ двигател.
Направи ми впечатление че ако в момента на запускането напрежението е 14V, контролера изобщо не стартира цикъла за палене.
Ако обаче изключа зарядното и напрежението стане 12В, печката си стартира съвсем нормално.
След като вече работи и зарядното се пусне отново, това не и пречи и не я спира.
Това както обичаме да казваме компотаджиите какво е, feature или bug?
Единственото разумно обяснение за мен е функция която не позволява стартиране при запалена вече кола?
Този управляващ блок на хелла е така проектиран, че има защита за акумолатора при ниско напрежение и защита на отоплителя при високо напрежение.Но е малко несъвършенна, нормално е, това е модификация на управление от 88-ма година.Нормално зарядното напрежени е +20% максимум от работното , именно до 14.4 волта, но тези блокове "загасват" на около 13.8волта.Иначе няма проблем да се пали колата по време на работа на отоплителя, ако, естествено има сериозен пад на напрежение при палене на стартер блокът отчита ниско напрежение и започва програма по обдухване, след стабилизиране на работното напрежение има два варианта, или сам да се сетне за ново палене, или да трябва ръчно да се изключи и стартира на ново.
#81
Публикувано 03 декември 2007 - 18:47
Здравей, значи първо този модел на ебершпехер е копие на DBW46, много са интересни немците, хем са конкуренция, а правят ноу-хау доста често....
Този управляващ блок на хелла е така проектиран, че има защита за акумолатора при ниско напрежение и защита на отоплителя при високо напрежение.Но е малко несъвършенна, нормално е, това е модификация на управление от 88-ма година.Нормално зарядното напрежени е +20% максимум от работното , именно до 14.4 волта, но тези блокове "загасват" на около 13.8волта.Иначе няма проблем да се пали колата по време на работа на отоплителя, ако, естествено има сериозен пад на напрежение при палене на стартер блокът отчита ниско напрежение и започва програма по обдухване, след стабилизиране на работното напрежение има два варианта, или сам да се сетне за ново палене, или да трябва ръчно да се изключи и стартира на ново.
Мерси.
А като стана въпрос за разходните норми за гориво на Стоян,
по-горе бях вадил каквото пишеше в дoкументацията на BBW46:
Full load: 0.63 l/h
Аз обаче засякох около 100гр/5мин което прави кило и двеста на час.
Дали има някакво значение това, че през цялото време печката работи на на full load?
То нямаше и как да мине на parti load, защото беше закачена на чешмата с посоянно обтичане.
Или пък кюмбето има проблем?
Изобщо как ги смятат тези разходи?
При Стоян предполагам базата е различна - аз не съм попадал да сухите варианти.
Поне съм чувал че там разхода е по-малък.
#82
Публикувано 03 декември 2007 - 19:41
Колеги,значи печката е
WEBASTO HEIZGERAT HL18D 1.7kW.
WEBASTO HEIZGERAT HL18D 1.7kW.
W201 190 2.5Turbo disel avtomatik-- Продаден
#83
Публикувано 03 декември 2007 - 21:35
Колеги,значи печката е
WEBASTO HEIZGERAT HL18D 1.7kW.
Стояне, ако твоята е 1,7kW, значи е по-маломощна от DBW 46 в икономичен режим - той е 2.3kW с консумацията на гориво 0.29 l/h.
Тоест по пътя на логиката консумацията ти би трябвало да е под или около 300 грама/час.
Обаче ако някой намери документация за твоя модел е най-добре. Аз не успях.
Ако бачо ни Либен намери нещо за него, ще имаш и конкретен отговор
#84
Публикувано 03 декември 2007 - 23:11
HL18D израсходва 250грама на час на пълна мощност и 150грама на частичен режим.При стартиране консумацията е 8-14 ампера(според фазата на подгряване на свеща), при изключване на свеща от пламъчният датчик, в работен режим е 2.2 ампера, това е при 12волтова инсталация.Стояне, ако твоята е 1,7kW, значи е по-маломощна от DBW 46 в икономичен режим - той е 2.3kW с консумацията на гориво 0.29 l/h.
Тоест по пътя на логиката консумацията ти би трябвало да е под или около 300 грама/час.
Обаче ако някой намери документация за твоя модел е най-добре. Аз не успях.
Ако бачо ни Либен намери нещо за него, ще имаш и конкретен отговор
DBW46 изразходва до 770грама на час в зависимост от външната температура и обема на охладителната система(малкия кръг)............При стандартна система до 9 литра охладителна течност при 0 градуса достига разход от 590грама на час, при потдържане на 76градуса при топлообменника, в останалата част от системата -10%.
Изразходва енергия при палене +1.8A над HL18D заради циркулационната помпа и по-агресивното задвижване на турбината за горивен въздух, при достигане на работен режим- около 4.1-5A+специфичния разход на вентилатора за отопление и периферните клапани.
Това са сервизни данни, а не каталожни спесификации!Всички знаем, че в каталозите кипи маркетинг, а не реални разходни норми, както при отоплителите, така и при превозните средства.Винаги се разминават със знак "+" от около 10-15%...поне.
#86
Публикувано 04 декември 2007 - 09:10
Колеги благодаря за отговорите!!!!
По моя въпрос разбрах всичко,та и малко повече!
Сега остава и колегата Еспер,да монтира кюмбето,
за да му е топло през зимата Успех.
По моя въпрос разбрах всичко,та и малко повече!
Сега остава и колегата Еспер,да монтира кюмбето,
за да му е топло през зимата Успех.
W201 190 2.5Turbo disel avtomatik-- Продаден
#87
Публикувано 04 декември 2007 - 18:10
Заровихме томахавкитеС колегата Психо се разбрахме така, както трябваше да станат нещата още в началото.Надявам се да няма повече излишни коментари и обиди.
Ако имате конкретни въпроси относно автономните отоплители съм на среща! Стига да не са ебершпехер, там съм гол и бос.
За да бъде тази тема поне малко градивна е хубаво Стоян да напише къде точно седи неговият отоплител, за да добия представа за модела и да дам разходната норма на гориво и електроенергия.
Приятна вечер!
В тази криза няма пари за ракия,а жената купила хляб!
#88
Публикувано 04 декември 2007 - 19:24
Заровихме томахавките
Демокрация, менструация - няма значение!
Важното е кръв да се лее
Стояне, мерси за убавото пожелание ама има вероятност жената да се грее с печка в Темпрата тая година.
Нещо ми се струва че старото поколение печки няма да се навия да монтирам в мерца.
Прекалено круцарско рязане и мазане по инсталацията трябва за да станат тези отоплители.
Не че е невъзможно разбира се, ама аз не работя така. Още не съм сигурен, обаче ако опасенията ми се потвърдят - отива в фиата.
Ще търся нещо, дето е било монтирано в W140 или W210, изобщо по-новото поколение което си работи с панела.
То и без това няма и зима
#89
Публикувано 05 декември 2007 - 09:31
Демокрация, менструация - няма значение!
Важното е кръв да се лее
Стояне, мерси за убавото пожелание ама има вероятност жената да се грее с печка в Темпрата тая година.
Нещо ми се струва че старото поколение печки няма да се навия да монтирам в мерца.
Прекалено круцарско рязане и мазане по инсталацията трябва за да станат тези отоплители.
Не че е невъзможно разбира се, ама аз не работя така. Още не съм сигурен, обаче ако опасенията ми се потвърдят - отива в фиата.
Ще търся нещо, дето е било монтирано в W140 или W210, изобщо по-новото поколение което си работи с панела.
То и без това няма и зима
Ааааа,тук при мен от днес си е бая зима!
Ако оборудваш фиата с печка,да не се оборудва жена ти с Мечо,а ти с топла темпра?
И все пак,толко труд и толко тестове,дано някои ден да се похвалиш и ти ,като мен!
W201 190 2.5Turbo disel avtomatik-- Продаден
#90
Публикувано 18 декември 2007 - 23:48
Здравейте всички в този форум.От 4 години и половина съм притежател на 190-ка дизел.Наскоро се снабдих с една печка Webasto WP1021, работеща на бензин.Има си всички данданийки по нея, с изключително на електрониката, намираща се в купето.Точно тук ми е затруднението, че незнам как да свържа и къде кабелите, идващи от печката към купето.Те са 4-червен, син, черен и червен/син.Предполагам, че червения е +, но другите?.......Имам един контролер за Webasto, с който се пуска и спира такава печка, но мисля, че е от дизелова.Ето, тук може да се види какво представлява.
http://www.clubgwage...s/webasto01.jpg
Тук има нещо дадено, но не мога да се ориентирам:
http://www.clubgwage...s/webasto07.jpg
А, ето и повече инфо:
http://www.clubgwage...i...item&tid=51
Свалена е от 123-ка, със всички придружаващи я елементи.
Ще съм крайно благодарен, ако някой ме посъветва дали ще стане този контролер от дизелова, и къде отиват и към какво 4-те кабела.
Това е моята печка:
http://img.data.bg/i...l_id=05o4xn#img
Тук е контролера:
http://img.data.bg/i...l_id=5rtvzd#img
http://www.clubgwage...s/webasto01.jpg
Тук има нещо дадено, но не мога да се ориентирам:
http://www.clubgwage...s/webasto07.jpg
А, ето и повече инфо:
http://www.clubgwage...i...item&tid=51
Свалена е от 123-ка, със всички придружаващи я елементи.
Ще съм крайно благодарен, ако някой ме посъветва дали ще стане този контролер от дизелова, и къде отиват и към какво 4-те кабела.
Това е моята печка:
http://img.data.bg/i...l_id=05o4xn#img
Тук е контролера:
http://img.data.bg/i...l_id=5rtvzd#img
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни