Помощ относно 450 SELдано ми обърнете внимание
Започната от Cougar, 06 сеп 2007 - 15:59:22
82 мнения по тази тема
#46
Публикувано 07 септември 2007 - 12:47
и такъв вариант има: да се свържеш или просто да си купуваш списание автокласика
хората, които го издават са навътре в нещата и могат да ти помогнат
хората, които го издават са навътре в нещата и могат да ти помогнат
#47
Публикувано 07 септември 2007 - 18:26
С хидравлично окачване е този модел затова на снимките изглежда така клекнал отпред и отзад като го запалиш моментално се вдига като ситроен. Системата е с една хидравлична помпа (кръгла хваната отпред на двигателя) и пет сфери на всяко колело и една централна. При ключа за фаровете има едно като лостче което се издърпва и бута и то е за корекция на нивото на колата в най издърпано положение би трябвало да е много висока.
Точно така!!! Колата не е палена както споменах затова е клекнала (легнала).Въпросното лостче има 3 степени (положения) легнала, средн
#48
Публикувано 07 септември 2007 - 18:41
Земи си една тренажорка от рода на 123 и забрави разни Фиятки.Щом е такова положението я почвай и дано я свършиш,от написаното става ясно,че не е толкова зле положението с окачването поне.Късмет ти трябва,МНОГО КЪСМЕТ и ще стане.
.
#49
Публикувано 07 септември 2007 - 18:52
Между другото ти си в Щатите нали?От там ако ми трябва нещо дали ще е по тънко да го поръчам?Имаме братовчеди в Милоуки, но нз дали е по оферта от Европа или САЩ.В нашето семейство е имало още 2 звезди - Меркюрю Кугар 1971 и Понтиак Вентура 1965 майче не съм сигурен за Вентурата, но Кугар-а ми е болна тема в САЩ срещал ли си? Колата пак повтарям е в движение не е в окаяно състояние има доста работи за пипане, ще се разглоби цялата гола ще е оставя и сичко наново.След обдухването с пясък т.е. когато купето е готово всички стари части, които запазвам как мога да ги докарам до приличен външен вид т.е. челюстите на спирачките, амортисиори, пружини искам сичко да е като ново!
#50
Публикувано 07 септември 2007 - 18:57
Тук има всичко - богат щат,много хора,пустинен климат..............и коли на по 30 годинки се срещат нови като вилици.Щом имаш и връзки тук си лесен,втора употреба или нови части се намират колкото искаш за каквото искаш.
Търси гаража да е двоен,че като гледам имаш доста игра по играчките,тема реставрация ти трябва на теб или направо виж какво е мнението на колегата горе,първото мнение на страницата.Свържи се с хората,пийте по една бира там и ги почвай с въпросите.
Търси гаража да е двоен,че като гледам имаш доста игра по играчките,тема реставрация ти трябва на теб или направо виж какво е мнението на колегата горе,първото мнение на страницата.Свържи се с хората,пийте по една бира там и ги почвай с въпросите.
.
#51
Публикувано 07 септември 2007 - 19:11
Искам VIN-а на Мерцедеса
#52
Публикувано 07 септември 2007 - 19:15
И аз,да видим що за дживотно е това.
.
#54
Публикувано 07 септември 2007 - 20:00
Вина е номера на шасито,по него може да си видят много неща.Снимай всичко което можеш ма всичко,така или иначе ще я почваш цялата.........
Документите на колата ако са в теб пусни номера на рамата да я видим каква е тая кола.
Документите на колата ако са в теб пусни номера на рамата да я видим каква е тая кола.
.
#56
Публикувано 07 септември 2007 - 20:50
Ти за талон на автомобила чувал ли си бе младеж?значи номера на шасито къде мога да го видя? къде трябва да е попринцип? ще се опитам да снимам всичко
#58
Публикувано 07 септември 2007 - 21:21
http://forum.w116.org/index.php
http://gallery.w116.org/main.php
Тук има всичко за модела,първото е форума,но е на странен език,второто е галерия със снимки,рови и ще намериш.
http://gallery.w116.org/main.php
Тук има всичко за модела,първото е форума,но е на странен език,второто е галерия със снимки,рови и ще намериш.
.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни















