Колата е перфектна и си струва да е възтановиш в пълния си блякък
Помощ относно 450 SELдано ми обърнете внимание
Започната от Cougar, 06 сеп 2007 - 15:59:22
82 мнения по тази тема
#31
Публикувано 06 септември 2007 - 23:04
Колега, щом си от Пловдив, ако имаш нужда от помощ на среща съм 
Колата е перфектна и си струва да е възтановиш в пълния си блякък
Колата е перфектна и си струва да е възтановиш в пълния си блякък
#32
Публикувано 06 септември 2007 - 23:22
между другото ще имам нужда наистина от помощ щото съм на 18, нямам голям опит макар, че знам с какво се захващам а колата ще е правим в гараж в с. Цалапица нз дали го знаеш до Пловдив е близо, но гаража ни там е перфектен за целта и понякога ще се налага помощ иначе няма да съм сам ама сговорна дружина планина повдига (тва не беше на място ама ме разбра)
#33
Публикувано 06 септември 2007 - 23:48
Аз пак да си кажа - тая кола за каране я забрави поне 2,3,4,5 годинки.Финансова помощ на родителите е ОК ма според мен ще си трябва и твоя помощ и то никак малко.Това ще си трябва да го почнеш от самото начало,говоря за нещо такова.
http://www.zwoachzig...restoration.htm
http://www.m-100.de/
http://www.mbgrand600.com/
http://www.w116.org/.../uniquecars9909
Идеята я схващаш,няма тук ръждичка,там леко боchка..............това го разкостваш цялото - седалки тапицерия,електрика,окачване / въздушно е май / мотор...........и почваш от самото начало с кърпене,цqлостно боядисване,нова инсталация,маркучи,помпи.............тралала и след 5 години ще имаш опит във всичко,а колата трябва да е кукла.Това само с намиране и слагане на мотор и кърпене на някоя друга дупка няма да стане добре.Вкарвай в гаража и като навършиш 25 я вади и се кефи,до тогава е само правене,за каране търси друга кола,нещо просто и яко като 123 дизел за никви пари,учи му се на него за кърпенето,боята,мотора,окачването..............и после прилагай опита в това голямото.Дано ме разбираш,стискам ти палци и с каквото мога ще помагам,но НЯМА ДА Е ЛЕСНО.
http://www.zwoachzig...restoration.htm
http://www.m-100.de/
http://www.mbgrand600.com/
http://www.w116.org/.../uniquecars9909
Идеята я схващаш,няма тук ръждичка,там леко боchка..............това го разкостваш цялото - седалки тапицерия,електрика,окачване / въздушно е май / мотор...........и почваш от самото начало с кърпене,цqлостно боядисване,нова инсталация,маркучи,помпи.............тралала и след 5 години ще имаш опит във всичко,а колата трябва да е кукла.Това само с намиране и слагане на мотор и кърпене на някоя друга дупка няма да стане добре.Вкарвай в гаража и като навършиш 25 я вади и се кефи,до тогава е само правене,за каране търси друга кола,нещо просто и яко като 123 дизел за никви пари,учи му се на него за кърпенето,боята,мотора,окачването..............и после прилагай опита в това голямото.Дано ме разбираш,стискам ти палци и с каквото мога ще помагам,но НЯМА ДА Е ЛЕСНО.
.
#34
Публикувано 06 септември 2007 - 23:54
знам
ама малко да съм оптимист не смятам да е правя 5 години ... 2 може би иначе по купето няма да се занимавам аз в смисъл оголваме го слагаме наново оригинален мотор (това поне има кой да го свърши) и от там като напасне сичко аи наново разглобявай и купето почва да ходи по бояджийте... а от там мисля, че насам ще е лесен пътят не смяташ ли? все пак хора събират коли за 7 дни а аз имам 24 месеца
и много свободно време
#35
Публикувано 07 септември 2007 - 00:06
За 7 дни събират модел които се среща на всяко кръстовище и може да му купиш всичко втора ръка.Я ми кажи колко ти струва въздушната помпа за окачването и парче амортесьор колко цифра е и как се намират за .............айде да не е за 7 дни ми за 7 месеца на под 2000$???Аз те виждам,че си оптимист ма аз съм реалист,бързата кучка да си знае майстора / стара Българска поговорка /.
.
#37
Публикувано 07 септември 2007 - 00:58
Слушай какво ти казва BENZBOSS, ако искаш колата ти да изглежда перфектна и хората да се обръщат по нея, ти трябва много време, труд и пари (което смятам, че в момента ти е най-големия проблем). Иначе лесно може да и пляснеш един мотор къв да е, да позакърпиш ръждите тук там и да е побългариш, ама не е там работата.
#38
Публикувано 07 септември 2007 - 06:14
лошо лошо ама чакай модела е с хидравлично окачване къде е тая въздушна помпа? почвам да се плаша
иначе евала за сичко дето казваш до ся мн ще ми помогнеш за вбъдеще ... усещам



For the 450 SEL 6.9-litre of 1975, the Series 116 suspension layout was combined with a highly sophisticated system of nitrogen-filled pressure reservoirs and oil-filled struts with gas-filled dampers. As before, it was self-levelling and adjustable for ride firmness and height while on the move.
Far out of sight under the now-familiar 450 SEL hodyshell was a new suspension system that Daimler-Benz referred to as 'hydro-pneumatic', though some such term as 'oleo-gas' might have been nearer the mark. Like most things emanating from Stuttgart, it was the result of continual development work - and although nobody cared to mention the fact, it also solved a serious problem. The self-levelling air suspension eventually standardized on the 300 SEL had had a distressing habit of giving way somewhere, when the car was stationary, if the balancing valves became faulty. The car would cheerfully sit up again as soon as the engine started, of course, but no Mercedes owner enjoyed finding his pride and joy collapsed in a corner like a sick camel. The S Class cars had reverted to steel springs for the semi-trailing-arm suspension of Series 116 models, with (later on) the option of an engine-driven self-levelling device at the rear.
This was now further developed for the 6.9-litre version of the 450SEL by eliminating the steel springs again, front and rear, and combining the otherwise standard Series 116 suspension with a highly sophisticated arrangement of nitrogen-filled pressure reservoirs and oil-filled struts, the latter incorporating gas-filled dampers. It was self-levelling, it provided full spring travel at all times, and the ride height could be adjusted on the move, either to compensate for a heavy load on board or to increase the ground clearance when required. The effect was to combine all the tautness and stability of S Class suspension (including its anti-dive and anti-squat controls) with the additional comfort of fluid suspension, while eliminating the pitch and wallow of Citröen's somewhat similar system.
.
#39
Публикувано 07 септември 2007 - 06:53
http://www.m-100.cc/...mbv8/index.html
Прегледай от самото начало тая страничка горе,там си е написано,а аз ти го извадих да си знаеш на каква камила се качваш.Кажи,че не го разбираш езика и ще ти преведа с 2 думи за какво иде реч.Прегледай и как е клекнала колата на твоите снимки,и прецени дали така може да се кара или ти трябва пълна реставрация на окачването.Сега ти намирам колко парици е една от частите ма стои седнал,че глава боли

Хидравличан клапан които ти определя височината на предницата и на задника,колата ти има различна степен на возия и може да се наглася височината и спрямо това колко багаж имаш в нея,каква скорост караш.............Ситното келеме е 600$

Това е мозъка ако не се лъжа на системата,+ - 700$,имаш и компресор които е около 500$...............и това без да съм започнал с аморитесьори,гуменяците на гидравликата или каквото и да било.Това е само за да я вдигнеш на крак.Да ти сметна ли какво иска трансмисията,какво иска мотора,електрика,климатик.....................виj ми първите мнения по темата.ПО МАЛКО И С ХЛЯБ,това бързо или лесно или евтино или как да е няма да стане.
Стават и чудеса,но на се чести.Набор на твоя,но 123 му заредих климатика преди 2 дни,цялата работа ми стъпа на 50 кинта и сега бичи студ та се не трае,никoй няма представа това от кога не е работило,няма и гаранция колко ще работи ма РАБОТИ или поне в момента.
На теб ти трябва чудо да го намериш тоя мотор,да го сложиш,да работи,като запалиш да се вдигне колата,да заработи парно,климатика,да включват скорости,да му работи електриката...................бате,броиш ли чудесата?Това се разкоства докато е клекнал,почваш го от самото начало да нямаш изненади после,че голям келепир няма да му пернеш мотора и да нямаш парно или климатик или всичко да ти липсва включително и скорости.На 18 години си,имаш време имаш и мерак.Седи мирен още малко,премисли какво те чака,намери си друга кола за каране,седни чети кое как се прави и после прецени дали си струва години мъки по тая кола.Ако решиш,че атаката си струва ти за мен си СМЕЛ човек,но ти гарантирам потънали поне 10 000$ по проекта и поне 3 годинки ходене по мъките за да стане това кола.Ако ще е само да се движи..............слагай един дизел за 400 кинта,мацаи с баданарката,кви да е гуми и карай ма не е това истината да знайш.
http://cgi.ebay.com/...1QQcmdZViewItem
За това говоря,всичко друго е ташак бате,така се ремонтира и това е колата,ти си прецени.
Айде да те подразня малко,те ти кола за 2 000 000 / точно 6 нулучки са,не съм пернал още / и това преди края на тарга.
http://cgi.ebay.com/...1QQcmdZViewItem
Прегледай от самото начало тая страничка горе,там си е написано,а аз ти го извадих да си знаеш на каква камила се качваш.Кажи,че не го разбираш езика и ще ти преведа с 2 думи за какво иде реч.Прегледай и как е клекнала колата на твоите снимки,и прецени дали така може да се кара или ти трябва пълна реставрация на окачването.Сега ти намирам колко парици е една от частите ма стои седнал,че глава боли
Хидравличан клапан които ти определя височината на предницата и на задника,колата ти има различна степен на возия и може да се наглася височината и спрямо това колко багаж имаш в нея,каква скорост караш.............Ситното келеме е 600$
Това е мозъка ако не се лъжа на системата,+ - 700$,имаш и компресор които е около 500$...............и това без да съм започнал с аморитесьори,гуменяците на гидравликата или каквото и да било.Това е само за да я вдигнеш на крак.Да ти сметна ли какво иска трансмисията,какво иска мотора,електрика,климатик.....................виj ми първите мнения по темата.ПО МАЛКО И С ХЛЯБ,това бързо или лесно или евтино или как да е няма да стане.
Стават и чудеса,но на се чести.Набор на твоя,но 123 му заредих климатика преди 2 дни,цялата работа ми стъпа на 50 кинта и сега бичи студ та се не трае,никoй няма представа това от кога не е работило,няма и гаранция колко ще работи ма РАБОТИ или поне в момента.
На теб ти трябва чудо да го намериш тоя мотор,да го сложиш,да работи,като запалиш да се вдигне колата,да заработи парно,климатика,да включват скорости,да му работи електриката...................бате,броиш ли чудесата?Това се разкоства докато е клекнал,почваш го от самото начало да нямаш изненади после,че голям келепир няма да му пернеш мотора и да нямаш парно или климатик или всичко да ти липсва включително и скорости.На 18 години си,имаш време имаш и мерак.Седи мирен още малко,премисли какво те чака,намери си друга кола за каране,седни чети кое как се прави и после прецени дали си струва години мъки по тая кола.Ако решиш,че атаката си струва ти за мен си СМЕЛ човек,но ти гарантирам потънали поне 10 000$ по проекта и поне 3 годинки ходене по мъките за да стане това кола.Ако ще е само да се движи..............слагай един дизел за 400 кинта,мацаи с баданарката,кви да е гуми и карай ма не е това истината да знайш.
http://cgi.ebay.com/...1QQcmdZViewItem
За това говоря,всичко друго е ташак бате,така се ремонтира и това е колата,ти си прецени.
Айде да те подразня малко,те ти кола за 2 000 000 / точно 6 нулучки са,не съм пернал още / и това преди края на тарга.
http://cgi.ebay.com/...1QQcmdZViewItem
.
#40
Публикувано 07 септември 2007 - 09:21
Ако смяташ да я реставрираш Цени на таратайки
Реставрацията по бързия начин става само ако имаш НЕ- една торба с пари и леля в Америка.Цените са умопомрачителни и всичко трябва да е оригинално,ако искаш тази кола да има стойност някой ден.Ако ти е за возене има един комшия който си продава сом-а 280S за 5000 лева,взимаш и караш.
Този човек ще ти е от исклюкителна полза,допитай се до него преди да започнеш.Пловдивски автомобилен и мотоциклетен клуб “Ретро”
Председател Дончо Дончев
Телефони за контакти: 0888 7101 66; 032/ 270 506
Реставрацията по бързия начин става само ако имаш НЕ- една торба с пари и леля в Америка.Цените са умопомрачителни и всичко трябва да е оригинално,ако искаш тази кола да има стойност някой ден.Ако ти е за возене има един комшия който си продава сом-а 280S за 5000 лева,взимаш и караш.
#41
Публикувано 07 септември 2007 - 09:41
лошо лошо ама чакай модела е с хидравлично окачване къде е тая въздушна помпа? почвам да се плаша
иначе евала за сичко дето казваш до ся мн ще ми помогнеш за вбъдеще ... усещам
С хидравлично окачване е този модел затова на снимките изглежда така клекнал отпред и отзад като го запалиш моментално се вдига като ситроен. Системата е с една хидравлична помпа (кръгла хваната отпред на двигателя) и пет сфери на всяко колело и една централна. При ключа за фаровете има едно като лостче което се издърпва и бута и то е за корекция на нивото на колата в най издърпано положение би трябвало да е много висока.
#43
Публикувано 07 септември 2007 - 11:14
Може ли да дадеш номера на купето но Мерца!?
The greatest epitome of the saying "don't judge a book by its cover" in a car, the Mercedes Benz 450 SEL 6.9, or simply the Mercedes Benz 6.9, is just not what it seems to be. Visually, the Mercedes Benz 6.9 is nothing different than other Mercedes Benz vehicles in the 1970s, especially with those based on the W116 platform, the same body platform used on the 6.9. But aside from some mechanical parts, all similarities between the Mercedes Benz 6.9 and other Mercedes Benz vehicles ended there. In terms of performance, the Mercedes Benz 6.9 is among the greatest vehicles during its time. And with innovative Mercedes Benz 6.9 parts, the 6.9 was considered as one of the most advanced Mercedes Benz cars of the 1970s and the 1960s.
One of the exceptional features that can be found in every Mercedes Benz 450 SEL 6.9 is the 6.9-liter V8 engine, then the largest postwar engine ever fitted in a Mercedes Benz vehicle and also the largest and most powerful engine during its time. It was essentially an enlarged version of the M-100 engine previously fitted by the company on other vehicles. With the power, acceleration and speed provided by the 6.9-liter engine, the Mercedes Benz 6.9 gained the title of being the "world's fastest production sedan", a title it has held on and defended up to the present. One thing regrettable about the engine, however, is that it was introduced at a time when the world is under an oil crisis.
Aside from the engine, another thing that the Mercedes Benz 6.9 can boast about is its hydropneumatic suspension system. This suspension system uses fluid-filled struts and nitrogen-filled pressure vessels in place of the conventional shock absorbers and springs. This provides the Mercedes Benz 6.9 a better ride and handling quality.
The 6.9-liter engine, the hydropneumatic suspension system, and various other Mercedes Benz 6.9 parts—these are parts that are specifically made for the Mercedes Benz 6.9. These parts were rare during the time when the 6.9 was on production, giving you no reason to expect that finding Mercedes Benz 6.9 parts today would be anything close to easy. But by browsing through the Net, you can surely spot a website that offers high quality and high performance Mercedes Benz 6.9 parts.
The greatest epitome of the saying "don't judge a book by its cover" in a car, the Mercedes Benz 450 SEL 6.9, or simply the Mercedes Benz 6.9, is just not what it seems to be. Visually, the Mercedes Benz 6.9 is nothing different than other Mercedes Benz vehicles in the 1970s, especially with those based on the W116 platform, the same body platform used on the 6.9. But aside from some mechanical parts, all similarities between the Mercedes Benz 6.9 and other Mercedes Benz vehicles ended there. In terms of performance, the Mercedes Benz 6.9 is among the greatest vehicles during its time. And with innovative Mercedes Benz 6.9 parts, the 6.9 was considered as one of the most advanced Mercedes Benz cars of the 1970s and the 1960s.
One of the exceptional features that can be found in every Mercedes Benz 450 SEL 6.9 is the 6.9-liter V8 engine, then the largest postwar engine ever fitted in a Mercedes Benz vehicle and also the largest and most powerful engine during its time. It was essentially an enlarged version of the M-100 engine previously fitted by the company on other vehicles. With the power, acceleration and speed provided by the 6.9-liter engine, the Mercedes Benz 6.9 gained the title of being the "world's fastest production sedan", a title it has held on and defended up to the present. One thing regrettable about the engine, however, is that it was introduced at a time when the world is under an oil crisis.
Aside from the engine, another thing that the Mercedes Benz 6.9 can boast about is its hydropneumatic suspension system. This suspension system uses fluid-filled struts and nitrogen-filled pressure vessels in place of the conventional shock absorbers and springs. This provides the Mercedes Benz 6.9 a better ride and handling quality.
The 6.9-liter engine, the hydropneumatic suspension system, and various other Mercedes Benz 6.9 parts—these are parts that are specifically made for the Mercedes Benz 6.9. These parts were rare during the time when the 6.9 was on production, giving you no reason to expect that finding Mercedes Benz 6.9 parts today would be anything close to easy. But by browsing through the Net, you can surely spot a website that offers high quality and high performance Mercedes Benz 6.9 parts.
#44
Публикувано 07 септември 2007 - 11:39
1979 Mercedes 450 SEL 6.9 For Sale
1978 MERCEDES BENZ 6.9 For Sale
1978 MERCEDES BENZ 450SEL 6.9
Mercedes Benz 450SEL 6.9 AMG W116 sedan
Ако го докара до състояние като този горе ще си супер.
1979 Mercedes-Benz
1979 Mercedes-Benz : mercedes benz 6.9
Classic Cars - Mercedes Benz Parts For Sale & Wanted
1978 MERCEDES BENZ 6.9 For Sale
1978 MERCEDES BENZ 450SEL 6.9
Mercedes Benz 450SEL 6.9 AMG W116 sedan
Ако го докара до състояние като този горе ще си супер.
1979 Mercedes-Benz
1979 Mercedes-Benz : mercedes benz 6.9
Classic Cars - Mercedes Benz Parts For Sale & Wanted
#45
Публикувано 07 септември 2007 - 12:41
Момче,наясно ли си с какво се захващаш?между другото ще имам нужда наистина от помощ щото съм на 18, нямам голям опит макар, че знам с какво се захващам а колата ще е правим в гараж в с. Цалапица нз дали го знаеш до Пловдив е близо, но гаража ни там е перфектен за целта и понякога ще се налага помощ иначе няма да съм сам ама сговорна дружина планина повдига (тва не беше на място ама ме разбра)
![]()
Защото цените на частите справка дори и не са написани за да не се плашиш.
Все пак успех ти желая.
CL600-AMG 6.0L 604 hp (450 kW) V12 / In God We Trust...

"B's" Beer, Benz and Babes

"B's" Beer, Benz and Babes
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни





Виж ГАРАЖА










