Браво, много яко!
Това с новия диф ли е?
Гумите превъртат и на 2-ра във високите обороти.
Този пост е редактиран от Subsonic: 24 декември 2021 - 23:56
Публикувано 24 декември 2021 - 23:56
Браво, много яко!
Това с новия диф ли е?
Гумите превъртат и на 2-ра във високите обороти.
Този пост е редактиран от Subsonic: 24 декември 2021 - 23:56
Публикувано 25 декември 2021 - 11:02
Публикувано 25 декември 2021 - 12:20
колеги въпрос ... CLK 2009 година американка , как да я прехвърля на градус целзий от фаренхайт !?
Публикувано 25 декември 2021 - 15:20
Да с АSD дифа е и върти гуми и на 4та,но не се чува да свирят но пък си върви буксувайки, преди не толкова.Има още работи по настройките на лънча и флатшифта, доизкусуряваме и се вижда подобрение след всяко нещо.Доволен съм от колата, няма какво повече да искам освен дребни доработки и изкусурявания.Може би на по късен етап с един плетен колектор и къстъм всмукателен ще достигна 400кс но и така да остане ми е предостатъчна.
Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk
Този пост е редактиран от daimler1: 25 декември 2021 - 15:21
Публикувано 06 февруари 2022 - 17:59
Публикувано 08 февруари 2022 - 11:15
Публикувано 17 февруари 2022 - 19:08
Публикувано 18 февруари 2022 - 14:18
Добре звучи. А какво стана с генерацията, сложи ли апендиксно гърне?
Публикувано 18 февруари 2022 - 14:32
Публикувано 27 февруари 2022 - 11:33
Публикувано 06 март 2022 - 19:13
Малко измервания с недобро превключване
Публикувано 07 март 2022 - 15:32
Публикувано 07 март 2022 - 23:25
Вероятно е някъде около 6-7 секунди. и то защото има две смени на предавки, като превключването 2ра-3та му коства поне секунда.
Времето на 1/4 миля е съпоставимо с това на Е55 АМГ, а при по-добра смяна или подбор на диф, може да свали още.
Ускорението е стабилно около 0.5g, Подозирам, че над тази стойност може би губи сцепление. Асфалтът е студен (-1 градус).
Това 6-степенната ръчна ли е? На 5-степенната с 3.27 диф удря малко под 100 на 2-ра със стандартни гуми, вероятно шестицата е с по-къса втора.
Този пост е редактиран от Subsonic: 07 март 2022 - 23:32
Публикувано 08 март 2022 - 07:52
Този пост е редактиран от mitkofitnes: 08 март 2022 - 08:04
Публикувано 08 март 2022 - 12:22
И аз мисля, че времето 0-100 не е толкова важно защото зависи от много фактори и в крайна сметка не е критерий, противно на всеобщото схващане. Никой не тръгва с ежедневната си кола с изпускане на съединителя от 3000 оборота.
На графиката се вижда, че при включването на 3-та си загубил време, което си е риска на ръчната кутия. Ясно е, че при едно по-добро превключване, времето директно пада с 1 секунда, а ако подбереш специално дифа да вдига 100 на 2-ра, т.е. само с една смяна, вероятно ще свалиш още около секунда, от 6 може да слезе на 4, но въпросът е дали е наистина необходимо? Aко си доволен от сегашната конфигурация, значи това е.
Друго което се вижда, е че ускорението е около 0.5g на 1, 2 и 3-та, а всъщност колата има достатъчно мощност за много повече и е ясно, че няма как да е еднакво на първите 3 предавки. Затова казах, че вероятно сцеплението с асфалта е лимитиращия фактор тук, т.е. на топло, върху по-добър асфалт и с по-лепкави гуми ще се подобрят значително нещата.
С риск да се изложа, не знам какво е флатшифт
Този пост е редактиран от Subsonic: 08 март 2022 - 12:35
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни