Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

CLK230 TURBOM111.975


  • Please log in to reply
132 мнения по тази тема

#46 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4527 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 08 март 2022 - 13:36

Не мога да видя на графиката колко е максималният въртящ момент на мотора Може би около 600 Нм, но нека приемем едни консервативни 500 Нм.

1-ва на 716.641 е с отношение 5, дифът е 3.07. Приемаме, че диаметърът на гумите е 0.64м.

(500х5х3.07)/0.32 = 24 KN

залагаме 20 процента загуби по трансмисия диф и т.н.,  24 х0.8 = 19.2 KN.

Консервативно приемаме маса на автомобила 1.5 тона,

Имаме максимално ускорение 19.2/1.5= 12.8м/с2,

или 1.3G на 1-ва

аналогично,

0.73G на 2-ра

0.47G на 3-та

0.33G на 4-та

 

От графиките се вижда че на първа и втора лимитиращият фактор е сцеплението между гумите и асфалта.

Интересното е, че това важи с пълна сила и при спиране. При аварийно спиране се генерира около 1G ако асфалтът позволява. Разните тестове, в които колите спират от 100-0 за 35 м са именно при такова отрицателно ускорение. Но ако асфалтът позволява само 0.5G, значи ще спираме за двойно по-голяма дистанция или 70 метра.


  • 0

#47 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 08 март 2022 - 20:23

Напълно си прав
Флатшифт е настройка на допълнителната електроника, в случая EMU Classic когато решиш да превключиш предавка не си махаш крака от педала на газта, и при натискане на педала на съединителя се намаля автоматично аванса докато включиш предавката, така се получава минимална загуба и няма драстичен спад на буста, при агресивна настройка може да счупи кутията все едно те премества от предната на задната седалка, но още свиквам с него, все пак на улицата не мога да го пробвам не смея пълната газ да раздавам.

Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
  • 0

#48 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 889 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 08 март 2022 - 22:11

Под 10сек на 400м е много бърза кола. Аз лично не вярвам на задно и с 4 цил моторче това да е възможно… крал съм 2ка турбо на 1.5 бара и под 11сек не падаше … при това 4х4. Или вече се е променила много електрониката :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#49 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 09 март 2022 - 06:36

Напълно си прав колега,задното предаване не е като 4х4 на драг, не че няма изключения,ама все пак под 10с  ставаше въпрос за 100-200 а на 400 за 12ка и това за този стоковия мотор М111...на 1.8т без биели никъв шанс да издяни на такива мощности.Идеята бе че мерцедес правят мн здрави карантии но с малко КПД и ако се пипне става добре,но не го сравнявам с 4х4 като предаване и с 1.8т който с малко пипане вади зверски к.с.В момента имам кола вървяща като АМГ и бръмчаща добре в моето си купе подсилено и което отлично познавам.Няма много такива като цяло не е толкова масова интервенция,през бая перипети минах заради това,но сега я карам с кеф.


  • 3

#50 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2835 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 09 март 2022 - 13:18

Значи е перфектната състезателна евридейка :) Нютоните са доста за този мотор, браво!
  • 0

#51 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 10 юни 2022 - 10:36

Времена... cf380e360f2c7bdf43e98f51676177cf.jpg3461ed774bb1e58a56bd731af17eefc3.jpg5fbdae14109f0280bcd66c0a368d4d20.jpg

Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
  • 1

#52 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 12 юни 2022 - 18:09

https://youtu.be/5CJwVCLTpxM

Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
  • 0

#53 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4527 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 13 юни 2022 - 09:06

Браво, Митак, много е свирепа.

 

С какво се дърпа на този старт, че не ги познавам моторите?


  • 0

#54 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 13 юни 2022 - 13:35

Старта ми бе тук много добър но проблема бе на 3та че не влезе чак от 3 път, така и кутията се попрецака.Не зная какъв е мотора но имах големи шансове да го разтрелям ако бе влязла 3та пък и много по добро време щях да дам.Сега с още малко модове ще гоня 460-480 кс и ниски 12ки,така че ме очаквайте след 1-2 месеца с нови подобрени времена.Да се похваля от гумите, страхотни са и ми дадоха преимущество, една M5 ца от новите със 680кс даде 12.8 като и свали задните седалки и всичко в багажника понеже задните гуми му бяха поизносени.S6 500кс даде 12.5 на куатро така че може да се каже че съм в лигата на големите на пътя .Аудито дава по слабо време 100-200от моето но BMWто по добро засега но не съм изчерпал лимита на този 4 цилиндров туч и това турбо

Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
  • 0

#55 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 20 юни 2022 - 23:02

Започва модификацията за следващото драг състезание 99d1cf460bcb4cc091911e1fb6b53a78.jpgd62717895509279ebe26f2263b43177a.jpg

Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
  • 0

#56 barty

barty

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 953 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C180 Kompressor the Black bird

Публикувано 21 юни 2022 - 07:16

Браво! Четем с удоволствие и интерес!


  • 0

#57 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4527 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 21 юни 2022 - 09:54

Усилваш пружините на клапаните ли? Ще караш в лютеницата :)

А новата гарнитура вероятно е разчетена за повече бууст?


  • 0

#58 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 21 юни 2022 - 11:04

Точно така, ще задигна оборотите и с малко повече буст(над 2 бара гоним) мисля че 300киловата на гуми няма да са проблем за този 4цилиндров мотор.

Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
  • 0

#59 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2835 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 23 юни 2022 - 16:02

408 к.с. е впечатляваща мощност,браво!
  • 0

#60 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 24 юни 2022 - 08:02

Благодаря, но конски сили никога не стигат.Сега мощността е 404кс но целта след малко доработки е 480кс, това 300киловата цел е на гуми мощност което е 408кс на гуми и със сметнати загуби е 480кс. Мощността не е впечатляваща на фона на много бегачки в Бг но впечатляващото е стоковите железа на този 4 цилиндров мотор, модовете са по главата но биели, бутала и вал са си сток

Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни