Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

CLK230 TURBOM111.975


  • Please log in to reply
96 мнения по тази тема

#31 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4262 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    S211 E320, 03

Публикувано 24 декември 2021 - 23:56

Браво, много яко! smile.png

 

Това с новия диф ли е?

 

Гумите превъртат и на 2-ра във високите обороти.


Този пост е редактиран от Subsonic: 24 декември 2021 - 23:56

  • 0

#32 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1089 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230kompressor/LPG

Публикувано 25 декември 2021 - 11:02

Да с АSD дифа е и върти гуми и на 4та,но не се чува да свирят но пък си върви буксувайки, преди не толкова.Има още работи по настройките на лънча и флатшифта, доизкусуряваме и се вижда подобрение след всяко нещо.Доволен съм от колата, няма какво повече да искам освен дребни доработки и изкусурявания.Може би на по късен етап с един плетен колектор и къстъм всмукателен ще достигна 400кс но и така да остане ми е предостатъчна.

Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk
  • 0

#33 dinko13

dinko13

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ямбол
  • Автомобил:
    W220 S320 2002г.беше , сега са Е350 4matic и CLK350 от 2009 г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 25 декември 2021 - 12:20

колеги въпрос ... CLK 2009 година американка , как да я прехвърля на градус целзий от фаренхайт !?


  • 0

#34 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5177 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 25 декември 2021 - 15:20

Да с АSD дифа е и върти гуми и на 4та,но не се чува да свирят но пък си върви буксувайки, преди не толкова.Има още работи по настройките на лънча и флатшифта, доизкусуряваме и се вижда подобрение след всяко нещо.Доволен съм от колата, няма какво повече да искам освен дребни доработки и изкусурявания.Може би на по късен етап с един плетен колектор и къстъм всмукателен ще достигна 400кс но и така да остане ми е предостатъчна.

Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk


Браво!Кърти асфалта!

Този пост е редактиран от daimler1: 25 декември 2021 - 15:21

  • 0

#35 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1089 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230kompressor/LPG

Публикувано 06 февруари 2022 - 17:59

Започва подготовката за сезона,малко доработки и шлифоване на потенциално слаби места.Както споменах някъде в темата втулкувите турбини се нуждаят от доста повече масло отколкото лагерните. Понеже първите два пъти заложих на втулкови турбота оттичането на маслото в картера ми бе последно доста голямо към ф25 от препоръчаните Ф21 за Holset 35 и реших да го направя както си трябва да няма преходи и излишни слаби места за евентуални проблеми.На лагерницата е ф16 и за целта подготвих картер с отлив на това Фи като малко изкриви от заварката но ще се корегира колкото може и с малкон силиконче при монтажа трябва да държи.
На първите две снимки е новия картер а на вторите е старото видимо по голямо.
Имам още доста работи които надявам се ще успея да корегирам до април когато мисля да участвам пак на Кондофрей и да направя някакви хубави времена на 400м13e1a1b8c60833ae084275cee62a8dd8.jpg5702ac425399dba5bd6276d24a2b1ce4.jpgb6a60f2f6b1c099ee7c161dcfb6ebe0f.jpgbbbdf846c2af01fb87aa004b9aa2ab01.jpg

Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
  • 1

#36 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1089 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230kompressor/LPG

Публикувано 08 февруари 2022 - 11:15

Удължих малко оттичането на турбото да не е близо маркуча до топлата част. Боядисах го с черна температурна боя.
Дойде ред и на капака на клапаните, и той с черно температурноустойчива боя че да не ми личат пръстите като го пипам а и добре седи на червените бобини. 4d5c924ac78d94e7920086e386f53cca.jpgcc5becb47ae66352e287f77f0d75962f.jpg9e938e1509134b077ac206561c2dbb9a.jpg

Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
  • 1

#37 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1089 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230kompressor/LPG

Публикувано 17 февруари 2022 - 19:08

https://youtu.be/6-IERPspxrA

Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
  • 0

#38 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4262 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    S211 E320, 03

Публикувано 18 февруари 2022 - 14:18

Добре звучи. А какво стана с генерацията, сложи ли апендиксно гърне?


  • 0

#39 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1089 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230kompressor/LPG

Публикувано 18 февруари 2022 - 14:32

Още не, но ще трябва мн гърми и ме търсят от КАТ вече няколко пъти заради подадени сигнали

Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
  • 0

#40 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1089 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230kompressor/LPG

Публикувано 27 февруари 2022 - 11:33

Преминах 400кс на мотор по 100 на цилиндър f8ff9072d88928991c128a3cfed484b5.jpg0679e6850b2ecb921bf0812d7b304e40.jpg

Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
  • 3

#41 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1089 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230kompressor/LPG

Публикувано 06 март 2022 - 19:13

Малко измервания с недобро превключване 

Прикачени файлове


  • 1

#42 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2828 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 07 март 2022 - 15:32

Не видях от 0 до 100 какво е времето?
  • 0

#43 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4262 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    S211 E320, 03

Публикувано 07 март 2022 - 23:25

Вероятно е някъде около 6-7 секунди. и то защото има две смени на предавки, като превключването 2ра-3та му коства поне секунда.

Времето на 1/4 миля е съпоставимо с това на Е55 АМГ, а при по-добра смяна или подбор на диф, може да свали още.

Ускорението е стабилно около 0.5g, Подозирам, че над тази стойност може би губи сцепление. Асфалтът е студен (-1 градус).

Това 6-степенната ръчна ли е? На 5-степенната с 3.27 диф удря малко под 100 на 2-ра със стандартни гуми, вероятно шестицата е с по-къса втора.


Този пост е редактиран от Subsonic: 07 март 2022 - 23:32

  • 0

#44 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1089 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230kompressor/LPG

Публикувано 08 март 2022 - 07:52

Времето до 100 не ми е толкова критерий понеже съм на задно с ръчна кутия но е 6.0с за момента, интересно е 100-200 времето което дава ясна представа за мощността и се вижда на графиката как не можах да включа 5 от първия път,така че реалното време на колата е под 10с.На 400м там нещата са по сложни понеже малко съм тренирал но се подобрявам.Пак от графиката се вижда че не мога да вкарам предавка и въпреки всичко добро време със зимни и терминална скорост да вляза в 12ките с полусликовете.Да съревновавам се с АМГ55компресор и то с 4ц стоков двигател.Единствения проблем е гарнитурата но има решение.Дифа ми е 3,07 с 40% заключване и 6 степенна кутия от 2.7цди, буксуват гумите да но нормално за 404кс имам и флатшифт който ползвам но малък ми е опита и превключването има още да поизгладя.Предавките мин харесват по дълги не искам дори да спечеля време, все пак колата не е пистова а за евридей и си работят всички екстри, сега дори намерих решение и как да подкарам автомата но на този етап яма да връщам нищо.
П.п.Лошото време до 100 е от гумите, като бе 100кс по слаба даваше 5,5с до 100 и не буксуваше толкова

Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk

Този пост е редактиран от mitkofitnes: 08 март 2022 - 08:04

  • 0

#45 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4262 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    S211 E320, 03

Публикувано 08 март 2022 - 12:22

И аз мисля, че времето 0-100 не е толкова важно защото зависи от много фактори и в крайна сметка не е критерий, противно на всеобщото схващане. Никой не тръгва с ежедневната си кола с изпускане на съединителя от 3000 оборота.

На графиката се вижда, че при включването на 3-та си загубил време, което си е риска на ръчната кутия. Ясно е, че при едно по-добро превключване, времето директно пада с 1 секунда, а ако подбереш специално дифа да вдига 100 на 2-ра, т.е. само с една смяна, вероятно ще свалиш още около секунда, от 6 може да слезе на 4, но въпросът е дали е наистина необходимо? Aко си доволен от сегашната конфигурация, значи това е.

Друго което се вижда, е че ускорението е около 0.5g на 1, 2 и 3-та, а всъщност колата има достатъчно мощност за много повече и е ясно, че няма как да е еднакво на първите 3 предавки. Затова казах, че вероятно сцеплението с асфалта е лимитиращия фактор тук, т.е. на топло, върху по-добър асфалт и с по-лепкави гуми ще се подобрят значително нещата.

С риск да се изложа, не знам какво е флатшифт smile.png


Този пост е редактиран от Subsonic: 08 март 2022 - 12:35

  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни