Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

M271 проблемно студено палене, решено ?!


  • Please log in to reply
77 мнения по тази тема

#76 valdemar

valdemar

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 85 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    S203 M271 C180K

Публикувано 30 ноември 2021 - 15:02

Ок и така да е катализатора да си отива, но защо тогава като е 10+ градуса и работи нормално? Катализатора от запушен и при 0 и при 10 градуса.

Sent from my RMX2155 using Tapatalk
  • 1

#77 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4094 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    S211 E320, 03

Публикувано 01 декември 2021 - 13:20

Странното е, че работи на бедни смеси при старт, ако може да се вярва на показанията на ламбда сондите.

При теснолентовите знам, че показват по-ниско напрежение докато не стигнат работна Т, реално затова имат и подгряване.

 

Аз затова се насочих към кодинга, нещо не се връзва.

При толкова бедни смеси, би трябвало да се опита да обогати, ако не може, да запише грешка, а то реално даже не се пробва и няма грешки.

 

Системата за вторичен въздух се активира на студено, а после, като загрее, всичко е окей и не трупа адаптации.


  • 0

#78 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4094 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    S211 E320, 03

Публикувано 02 декември 2021 - 10:03

Чудя се това обдухване на катализатора на студено дали не може да се спре с диагностика, за проба?


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни