Здравейте приятели, честита нова 2020та година с пожелания за много безаварийни километри и поздрави към всички вас . Спрял съм се на автомобила от заглавието, понеже покрива добре моите изисквания за следващия ми автомобил и го намирам за добре изглеждащ. Благодарение на добре подредения форум успях да се информирам за някои основни неща - разход на гориво, здрав мотор, автомат и окачване, двете светщи на цилиндър, наличие на бавни, че ръчната спирачка е с педал и като цяло общите неща. След около месец ще започна огледи и затова исках да пусна тема, в която се надявам да ме насочите за кое да се оглеждам и някои особености, които ви идват на ума. Автомобилът ще се ползва като семеен. Не съм рибар, ловец или офроудър, но макар и рядко ми се налага да минавам през кратки терени, които са непосилни за лек автомобил. Почти изцяло ще се кара по Софийските пътища и ще се ходи на почивки с него без тежки терени.
Някои от нещата, които исках да ви помоля да ми помогнете да си изясня са:
1) собственици на тези автомобили казват, че джипът е на предно и щом пробоксува сам включва задното и после сам си го спира без да има опция сам да го направя фултайм 4х4 (примерно с копче или ръчка). Сайтове от рода на Аутодата обаче казва, че 4х4 фултайм. Кое е вярното ?
2) Какви са основните препоръки и съвети, които бихте ми дали за този автомобил ?
3) Екземплярът, на който най-силно съм се спрял се намира далеч от мен - Ямбол. Можете ли да ми препоръчате сервиз в Ямбол, където да я закарам за основен преглед преди покупка ?
Ще ви бъда безкрайно благодадрен за всякаква информация относно този автомобил, моля ви споделете дори да смятате, че е нещо, което е излишно да се споменява. Благодаря ви предварително и се надявам с вашата помощ да направя правилния избор и не след дълго да се похваля с първия си Бенц . Поздрави към всички !
ML W163 350 '04 мнения и съветипрепоръки за ML 350
Started by PetioZ, 08 Jan 2020 - 22:42:14
ML W163 350 бензин мнения
19 replies to this topic
#1
Posted 08 January 2020 - 22:42
#2
Posted 21 January 2020 - 09:39
Следя темата всеки ден и съм изненадан, че 2 седмици няма мнения. Да не би аз да съм я пуснал в раздел, който не е правилен ? Ако е така, моля темата да бъде преместена, където е по-правилно. Благодаря
#3
Posted 21 January 2020 - 10:58
Често срещано явление и по мое виждане, относно отговарянето. Относно модела, който си избрал, е доста сполучлив от към страна на здравина. Евтин за поддръжка. обикновенно окачване, здрава скоростна кутия, нямам лични наблюдения от към двигателя, но мисля, че и той. ПОСТОЯННО 4х4 със бавни. Твърдичко е като возия, но имайки предвид годинките си е напълно нормално. Успех с покупката и дано ти се падне читав.
#4
Posted 21 January 2020 - 11:48
1.Фултайм 4х4 е ,когато включиш low range се включва и блокаж на среден диф + бавни скорости.
2. 350 май не е най-сполучливият мотор ,може да прочетеш в другите секции за него ,но не се препоръчва. Ти на газ ли ще я караш ,ако ДА ,то по-добре вземи 430/500 по-здрав и динамичен и с по-малко ядове
3.Не мога да ти помогна
Карал ли си такъв автомобил ,защото според мен е добре да покараш и да го усетиш ,понеже е малко особен. (дървена возия ,тромаво управление) трябва да знаеш ,че не БАШ Мерцедес. Иначе са много корави ,издръжливи и проходими джипове. Имам такъв в нас ,но дизел ,за сега е много здрав и надежден ,но удоволствие от шофирането липсва.
NO PAIN - NO GAIN!
#5
Posted 21 January 2020 - 13:07
По разтърсих се из форумите относно "Full Time 4х4" https://www.youtube....h?v=rkyLMi6jf2w и "Part Time 4х4" https://www.youtube....h?v=FdAMEZVoJV8.
В една статия на auto-press.net е засегнат този въпрос. Което отваря няколко въпроса.
Главните признаци на истинския оф-роудър, досега бяха рамната конструкция, високият пътен просвет, ръчно включваният пълен привод на колелата, понижаващата предавка /демултипликатор/ и блокировката на единия или двата диференциала.
В съвременните SUV нещата стоят малко по-различно. И когато се говори за постоянно 4х4 до каква степен е така и в този ред на мисли, визирайки своя екземпляр W164 с какво задвижване е...
auto-press.net: " Но и тук има едно доста голямо НО. Защото доста от заявените като „пълноприводни“ автомобили, всъщност не са такива, въпреки надписа Full Time 4WD (постоянно задвижване на четирите колела). Истинският Full Time днес е привилегия само на по-скъпите модели като Range и Land Rover или Toyota Land Cruiser. Те действително „гребат“ с четирите си колела постоянно, заради междинния диференциал и възможността за „твърдото“ му /на 100%/ блокиране. Така в пясък или в преспите колата равномерно дърпа с двата си моста, в още по-сложни условия се използва и понижаващата предавка.
В повечето останали случаи колите от класа при нормални пътни условия са де-факто със задвижване на единия мост. На сух път с нормално покритие работи само единият мост, а вторият се включва автоматично през междинен диференциал само, когато започват да приплъзват колелата от работещия дотогава мост. И се изключва автоматично, когато пътят отново стане нормален.
Друга система пък е т.н. Part Time. Тук липсва междуосов диференциал, разделящ въртящия момент между двата моста и ако се кара по системата 4х4 на висока скорост върху твърдо покритие, тя неминуемо ще сдаде багажа. Включването на втория мост тук се препоръчва само на хлъзгави или нестабилни повърхности, при каране извън пътя и при влачене на ремарке. Този вариант е по-евтин, но не е достатъчно универсален. "
Чел съм и за 4matic-a на Бенц-а, за другите марки като АУДИ и БМВ. Но не съм схванал явно съвременната концепция на "4х4".
#6
Posted 21 January 2020 - 15:58
На 163-ката 3.5 мотора се води здрав,не е като следващия който се монтира на 164.На външен вид изглежда като 3.2-то на 210-ката,но защо са решили да е 3.5 не знам.
Тези коли колкото са елементарни,толкова и ако имат проблем с приводите и карданите работата може да загрубее.
Колегите се изказват че има евтина поддръжка,но това е относително.Ако досега си карал Мерцедес,Ауди или БМВ над средния клас,независимо годината на производство може да го разбереш.Ако обаче си карал други марки и то ниски класове,няма да можеш.
Защо Ямбол?
Заради цената?
Заради прехваленото обяснение?
В малките градове на 100% няма истински разбирачи на премиум марките(изключвам Смолян например)
Има разлика между сменячи на части и диагностици.На теб ти трябва последното.
В Ямбол където и да отидеш само ще ти вземат парите и нищо няма да ти кажат.
Говори с продавача,разпитай за основни неща,аз бих питал дали има някакви вибрации при различните режими на работа.
Отиди да го видиш без да се пренавиваш,искай колата да не е палена,да е ледена.Следи за работата на мотора,после я карай бавно,бързо,изкарай я на път където можеш да я надуеш до дупка.Тръгвай,спирай и слушай.
Тя ще ти каже дали е твоята.Дори и на външен вид ще ти каже,защото гледаната кола си личи.Ако е кочина,бягай силно.Не си мисли че за 1000лв.ще я оправиш и ще "светне".
Всичко което пиша е от много години личен опит с марката и за мен е истината.
Почти не е имало случай в който да ме послушат и после си чукат главите.
Ето ти отговор на втория пост.
Успех!
Тези коли колкото са елементарни,толкова и ако имат проблем с приводите и карданите работата може да загрубее.
Колегите се изказват че има евтина поддръжка,но това е относително.Ако досега си карал Мерцедес,Ауди или БМВ над средния клас,независимо годината на производство може да го разбереш.Ако обаче си карал други марки и то ниски класове,няма да можеш.
Защо Ямбол?
Заради цената?
Заради прехваленото обяснение?
В малките градове на 100% няма истински разбирачи на премиум марките(изключвам Смолян например)
Има разлика между сменячи на части и диагностици.На теб ти трябва последното.
В Ямбол където и да отидеш само ще ти вземат парите и нищо няма да ти кажат.
Говори с продавача,разпитай за основни неща,аз бих питал дали има някакви вибрации при различните режими на работа.
Отиди да го видиш без да се пренавиваш,искай колата да не е палена,да е ледена.Следи за работата на мотора,после я карай бавно,бързо,изкарай я на път където можеш да я надуеш до дупка.Тръгвай,спирай и слушай.
Тя ще ти каже дали е твоята.Дори и на външен вид ще ти каже,защото гледаната кола си личи.Ако е кочина,бягай силно.Не си мисли че за 1000лв.ще я оправиш и ще "светне".
Всичко което пиша е от много години личен опит с марката и за мен е истината.
Почти не е имало случай в който да ме послушат и после си чукат главите.
Ето ти отговор на втория пост.
Успех!
#7
Posted 21 January 2020 - 21:36
Хиляди благодарности за отговорите, много приятно изненадан останах като проверих дали някой е писал . Веднага давам отговор на "защо 350, защо Ямбол". Аз мога да карам само коли с десен волан и не, не е така, понеже са по-евтини. Не искам да се задълбочавам в причините, най-малкото не искам да ви занимавам с моите проблеми и прочие. Дясната дирекция автоматично съкращава избора ми многократно. Екземплярът, който ми харесва най-много се намира в Ямбол и е с 350тката, затова питах конкретно. Много повече предпочитам бежовия кожен салон и черния цвят. Всъщност точно този екземпляр ме накара да се поровя за модела и да проявя интерес. След подробното мнение на колегата по-горе, смятам да говоря с купувача да закараме колата в сервиз в по-голям град, където има препоръчани от вас специалисти, примерно Пловдив. Ако искате може да потърсите въпросната кола, струва 7999лв, черна, бензин газ 2004та, бежов салон. Прави ми впечатление състоянието на салона и най-вече на подлакътника. На всички останали обяви е доста раздърпан, на този обаче изглежда доста добре. Предполагам това може лесно да бъде направено и при тапицер. Щом започна огледите няма да се самонавивам, а ще се старая да гледам обективно и безпристрастно. Не искам да купя чуждите главоболия, а здрав автомобил, който да ме радва, а не да ме кара да съжалявам и да се чудя дали съм взел правилното решение .
Благодаря за постовете ви и моля, ако някой има нещо да добави, дори и едно изречение да е - споделете. Благодаря !
#8
Posted 21 January 2020 - 23:40
И аз да кажа нещо от моя опит с w163 270cdi 2003г. Имам го от 3г. и около 20000км. съм изминал с него, предимно извънградско и дълги разстояния. Но и през места където наистина си показва възможностите, които никак не са малки. Не е от бързите и пъргави автомобили, не е и от икономичните. Подръжката е като на останалите мерцедеси, стига да не се прави ходова част или раздатка,защото малко майстори им разбират. Провери също ААМ модула ,това им е детска болест. Моят при изгасен двигател, като включех фарове и таблото започваше да мига. Също и при работещ двигател и включени фарове, не изгасваше при завъртане на ключа. Разбира се, оправя се всичко,но не е много евтино. Много важно е и при скорост над 60-80-100 да няма вибрации, защото се започва една сяна на гуми,кардани,дифове и т.н. Когато всичко е наред и пътя хубав, вози много плавно и безшумно и с удоволствие се пътува. Успех !
#9
Posted 22 January 2020 - 00:45
Намерих и' обявата и изглежда доста свежа и поддържана въпросната джипара...
Без да съм ходил..само съм чел препоръки за мерцедес сервиз на Димитър Шалев в Бургас... а има и Силвър Стар там...и в този ред на мисли, ако продавачът е склонен срещу заплащане и покриване на разноски да отидете до Бургас, на 1 час е, тъкмо ще направите и тест драйв.
Без да съм ходил..само съм чел препоръки за мерцедес сервиз на Димитър Шалев в Бургас... а има и Силвър Стар там...и в този ред на мисли, ако продавачът е склонен срещу заплащане и покриване на разноски да отидете до Бургас, на 1 час е, тъкмо ще направите и тест драйв.
#10
Posted 22 January 2020 - 08:53
За съжаление(или не) в Силвър Стар не приемат за оглед автомобили с допълнително поставени АГУ.
За Пловдив,на скоро колегата http://forums.mbclub.../23294-wertion/препоръча сервиз,но немога да намеря темата.Ако искаш му пиши на лични да ти препоръча.Той разбира.
Пуснете линк с обявата за да я разгледаме.
Успех!
За Пловдив,на скоро колегата http://forums.mbclub.../23294-wertion/препоръча сервиз,но немога да намеря темата.Ако искаш му пиши на лични да ти препоръча.Той разбира.
Пуснете линк с обявата за да я разгледаме.
Успех!
#11
Posted 22 January 2020 - 11:33
daimler1 не знаех че СС не приемат коли с допълнително монтирана газова уредба...
Иначе това е обявата
https://mobile.bg/de...577485386305896
Иначе това е обявата
https://mobile.bg/de...577485386305896
#12
Posted 22 January 2020 - 16:42
Свежа изглежда количката,англичаните имат строг контрол по сервизната история,дано да е безпроблемна.daimler1 не знаех че СС не приемат коли с допълнително монтирана газова уредба...
Иначе това е обявата
https://mobile.bg/de...577485386305896
Вярно че 3.7 беше тоя мотор.
Цената ми се вижда скъпа за деснячка независимо че може би е в добро състояние и са вложени пари.
Може да се пробва лека корекция.
#13
Posted 22 January 2020 - 18:38
И аз така мисля, добре изглежда на снимки, малко по-висока и' е цената от деснячките на пазара, но си мисля че е това е +.... все пак знаем в какво състояние са повечето екземпляри. Тоест може и да е гледана кола.
#14
Posted 22 January 2020 - 21:22
... не знаех че СС не приемат коли с допълнително монтирана газова уредба...
Не само при СС е така.
Други официални представители също категорично отказват диагностика на коли с допълнително монтирани газови уредби.
Мотивът е, че при конструктивни промени по колата не може да се гарантира достоверност на диагностиката.
Сори за офтопика.
#15
Posted 23 January 2020 - 16:10
Перфектен е джипа по снимки. Но аз за по-малко пари взех 2003-та с ляв волан, на под 200 000км. Вярно, имаше за дооправяне, но според мен за 2-3000 лв отгоре може да намериш запазен с ляв волан.
Also tagged with one or more of these keywords: ML, W163, 350, бензин, мнения
Модели →
E-класа →
Общи теми за E-класа →
Общи теми за W211 →
320 Бензин, разход на маслоРазход на масло при 320 бензин Started by ufsata, 15 Apr 2019 320, масло, разход, дим, бензин |
|
|||
Форуми →
Полезна информация →
Разни →
От кой бензин сте най доволни?От къде зареждате? Started by r1der, 12 Feb 2017 мерцедес, бензин, гориво, от къде and 3 more... |
|
|||
Модели →
CLK-класа →
Общи теми за CLK-класа →
W209 320 CDIПроблеми, поддръжка? Started by r1der, 11 Feb 2016 mercedes, benz, clk, 320cdi and 2 more... |
|
|||
Модели →
M-класа →
Проблеми и ремонти →
Проблем с ESP модул на W163 (StarDiagnosis го чете, но няма достъп за чистене на грешките)ESP модула се чете нормално за грешки, но не дава възможност за програмиране, настройване и изчистване на грешки! Started by mfcmfc, 15 Jan 2015 W163, ESP, ML, ML270CDI, XENTRY and 4 more... |
|
|||
Модели →
E-класа →
Проблеми и ремонти →
W210 →
Двигатели →
Колата забива на 3000 оборота на бензинПри рязко натискане на газта забива на 3000 оборота на бензин Started by Velazkes, 02 Oct 2014 забива, бензин, компресор and 7 more... |
|
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users