Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Вибрации и нестабилни оборотиНестабилни обороти при студен мотор - ОМ646

s203 OM646 нестабилни обороти вибрации

  • Please log in to reply
18 мнения по тази тема

#16 Brozestian

Brozestian

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 257 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W203T 270 CDI Avangarde
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 октомври 2019 - 11:48

Някой би ли ме опътил към място в София/Пловдив, където да ми рециклират читаво дюзите?

Очевидно ще се наложи да правя и дюзи :/


Мисля моите ги правих в София Дизел Център. Само че трябва да ги свалиш и да им ги занесеш.
  • 0

#17 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 30 октомври 2019 - 12:31

Само предполагам и коментирам.
Нестабилните обороти на студена кола не са от рейла.
Вибрациите и чукането на загряла кола и на празни обороти е възможно и логично да са от него.
Писах че има прост начин при проявяване да се провери.
Другото важно за мен е всеки да си има "доверен" сервиз където да му решават комплексно проблемите,а не на парче да се хвърлят предположения и да се сменят части.Колата е нещо повече от завъртане и развъртане на болтове и гайки,а самозвани майстори има толкова колкото и лечители.
Четенето с диагностика също не е геймърска игра.

Кофтито в случая е че не винаги се проявяват симптомите и диагностиката на проблема е труден в тоя случай.

Или си карай колата и не се занимавай повече с тия проблеми,при положение че нямаш неприятни симптоми както казваш или и направи всички проверки които са споменали колегите.
Само да спомена,че дюзата освен механична част има и електрическа.
Не знам колко са напреднали технологиите в момента,но когато си купих навремето 2.2цди имаше една единствена нова и модерна лаборатория за рециклиране на дюзи в Б-я.Накратко не се справиха с три опита в/у една единствена дюза.
Съвета който ми дадоха монтьори от Б.Стар беше да се пробват дюзи втора употреба(от "англичанка" и да се мери.Сложиха ми дюза втори шанс и после осем щастливи години си карах щастливо цди-то с нафта от бензиностанции.
  • 1

#18 frizera

frizera

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 132 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Abu Dhabi
  • Автомобил:
    B 170 Sport Tourer
    Honda CRV 1

Публикувано 30 октомври 2019 - 22:13

Няма да навлизам много в материята, понеже е редно който прави "диагностика" да е наясно кой клапан от Common Rail впръскването кога работи. Щом има дюза извън допустимата граница, то следва тя да се смени ( най-коректно с нова ), а не да се ремонтира.

Пушек може и да няма, но звук има задължително! Дали се кара редовно или не по принцип няма съществено значение, защото и във високи обороти износената дюза не работи коректно. Именно тогава става така наречения "пробив" на бутало, "измиване на цилиндър" и други драми. Възможно е редовното шофиране да намали симптомите и дюзата да "влезе в корекция", но не е гаранция за дълготраен ефект. 

Всички проверки се правят на работна температура и изключени консуматори. Има указания за това преди старта на всяка проверка.


  • 1

#19 Mitakat

Mitakat

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 235 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Програмиране, криптовалути, онлайн инвестиране, Mercedes
  • Автомобил:
    W203, C220CDI, 2006, 110kW
    VW Golf 4, 1.6AKL, 1999, 74kW
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 януари 2020 - 15:10

Здравейте! За мн години и честит Ивановден :) 

 

Та по темата.... На моя майстор баща му е правил доста Vito-та и каза "Като дойдат с такъв проблем им разменяме 2 дюзи".. Речено-сторено. Тази с лошата корекция (4та дюза) беше разменена с 3та дюза и.... изненадаааа :) няма вибрации, няма нестабилни обороти. Вече я карам така 2-3 месеца, минах 3000км и колата за сега е супер. Нямам логично обяснение, но е факт, че гореспонатия проблем изчезна за сега, дори и при -10 градуса :) 

 

Та... ако някой има такъв проблем, то нека 1во пробва да размени 2дюзи преди да ги носи за рециклиране :)

 

Поздрави,

Митака


  • 1

Мнението е като задника - всеки го има, но не бива да го показваш навсякъде. :lolsign
mercedes-benz-c-klasse-c220cdi_medium.pn






Also tagged with one or more of these keywords: s203, OM646, нестабилни обороти, вибрации

2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни