Здравейте и за много години!
Моля да споделите вашият опит със мен по темата за софтуерно премахване на EGR на E220 cdi W211,
Преди няколко дни при светване на чека и загуба на мощност и последвала диагностика се установи проблем в ЕГР-а , тъй като нямах време да се занимавам с колата покрай празниците върнах ръчно клапата му в затворено положение и му дръпнах буксата. Реално колата в момента си върви нормално със няколко особенности, едната е очаквана (светещ чек) другата обаче е по неприятна. При разкачен ЕГР колата работи усезаемо по твърдо като се чува отчетливо тракане , при закачане на ЕГР-а и съответно започне леко да отваря двигателя веднага утихва и тоя звук на ЮМЗ се губи.
Сега съм решил да го сваля и да го почистя и ако отново има проблем да го премахна софтуерно само ,че ако след премахването му софтуерно отново разботи като стар Актрос съм раздвоен дали да не го заменя с друг, евентуално нов.
Другото което имам като питане е ,че колата по VIN излиза с DPF , доколкото знам двете системи EGR и DPF работят заедно , след като EGR а бъде изключен да очаквам ли последващи проблеми с DPF а?
Благодаря предварително на отзовалите се.