Благодаря

Купих си комбЕ211 Е500Т АMG look in/out
Започната от daimler1, 22 юли 2017 - 12:02:15
105 мнения по тази тема
#61
Публикувано 18 октомври 2017 - 11:11
#62
Публикувано 18 октомври 2017 - 19:10
От арнот само възглавници за отзад и компресор. Останалото от дилър
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
#63
Публикувано 18 октомври 2017 - 20:20
#64
Публикувано 18 октомври 2017 - 21:28
Пухи,това цена за 4-матик ли е?за скъпи чаркове може да проверявате и тук.
https://www.avtochas...bilstein/644662
#65
Публикувано 18 октомври 2017 - 22:55
за да си 100% сигурен сравни номера или провери твоя при тях, аз съм го вадил за 4-матик, но може да има разлика с твоята.. (все пак ти нямам шасито)
имай предвид че добра цена си платил, не го намирам много по евтино в бг...
#66
Публикувано 19 октомври 2017 - 10:02
За 4MATIC ми излиза и този на Arnott, но не е наличен: https://www.avtochas.../arnott/8377713 В чуждите форуми четох препоръки за https://aerosus.co.uk/но и там нямат налични 4MATIC
Този пост е редактиран от bronc: 19 октомври 2017 - 10:03
#67
Публикувано 01 февруари 2018 - 18:44
Здравейте!Големият акумулатор на колата е мерцедесов,но не е АГМ както бях чел че е хубаво да бъде.Някакъв VRLA е и хал хабер си нямам от кога е в колата.Не знам и къде да погледна.Четох в нета че е клапанно регулиращ и че се използва най-често при UPS поддържащи устройства,но какво прави в колата и дали е удачен не знам.
Забелязах че като карам на близки разстояния и ползвам големи консуматори(печка,подгрев) ми прекратява тези функции и изписва,че са спрени консуматорите.Снощи най-накрая налучках как се проверява волтажа на акумулатора през таблото и видях че показва 11.9-12V,което явно е малко.
Колко трябва да показва при изрядна батерия?По клипове гледам им показва 12.3V.
Дали има смисъл да пробвам да го зареждам или да го нося на професионално зарядно?
Моето зарядно е 12А/Ч.,предполагам акумулатор 95А трябва да го зареждам около 8 часа,или греша?
И тези часове за напълно изтощен ли са и колко трябва да са за дозарядка?
Има ли опасност да гръмне при презареждане?Мисля че тези няма какво да им се отваря за да дишат при завиране на кисилина...
Забелязах че като карам на близки разстояния и ползвам големи консуматори(печка,подгрев) ми прекратява тези функции и изписва,че са спрени консуматорите.Снощи най-накрая налучках как се проверява волтажа на акумулатора през таблото и видях че показва 11.9-12V,което явно е малко.
Колко трябва да показва при изрядна батерия?По клипове гледам им показва 12.3V.
Дали има смисъл да пробвам да го зареждам или да го нося на професионално зарядно?
Моето зарядно е 12А/Ч.,предполагам акумулатор 95А трябва да го зареждам около 8 часа,или греша?
И тези часове за напълно изтощен ли са и колко трябва да са за дозарядка?
Има ли опасност да гръмне при презареждане?Мисля че тези няма какво да им се отваря за да дишат при завиране на кисилина...
Прикачени файлове
Този пост е редактиран от daimler1: 01 февруари 2018 - 18:47
#68
Публикувано 01 февруари 2018 - 18:50
То всички необслужваеми акумулатори които не са AGM са VRLA. Точно при завиране на електролита и вдигане на налягането вътре, този клапан се отваря за да изпусне това налягане. Пробвай се да го заредиш, но предполагам вече е тръгнал този акумулатор и не е лошо да се оглеждаш за нов.
#69
Публикувано 01 февруари 2018 - 19:07
То всички необслужваеми акумулатори които не са AGM са VRLA. Точно при завиране на електролита и вдигане на налягането вътре, този клапан се отваря за да изпусне това налягане. Пробвай се да го заредиш, но предполагам вече е тръгнал този акумулатор и не е лошо да се оглеждаш за нов.
Да,аз се оглеждам просто се чудих дали е от карането на къси разстояния и ползването на много консуматори или акумул.е заминал.Сега го сложих да се зарежда и ще го следя няколко дни!
#70
Публикувано 01 февруари 2018 - 19:08
Има VRLA и да е AGM.Интересното че е същия парт номер AGM и не AGM.Възможно ли е така.
Прикачени файлове
#71
Публикувано 01 февруари 2018 - 19:13
Има VRLA и да е AGM.Интересното че е същия парт номер AGM и не AGM.Възможно ли е така.
Може би не е съвсем задължително да е АГМ?
#72
Публикувано 01 февруари 2018 - 19:16
Ами възможно е. Не е задължително да е AGM, препоръчително е за дизели с големи мотори и за коли с много екстри и консуматори.
Иначе AGM e технология където вместо течен електролит имаш гел.
VRLA е начин за капсуловане на акумулатора. Може акумулатора да е с течен елекртолит или гел.
#73
Публикувано 01 февруари 2018 - 19:27
Оригиналния си е баш АГМ... търси само такъв. Мога да съдействам за отстъпка в елит кар за бош
Sent from my iPhone X using Tapatalk
Sent from my iPhone X using Tapatalk
#74
Публикувано 01 февруари 2018 - 19:30
Моя не беше AGM а беше само VRLA. Сегашния ми също не е AGM и четвърта зима нямам никакви проблеми. А и аз карам на кратки разстояния от офиса до работа и обратно. Около 3км и 7 минути на посока всеки ден.
#75
Публикувано 01 февруари 2018 - 20:37
Определено ще търся АГМ,но мисля да е за другата зима,защото проблем имам само като пускам печка,а с тези температури...скоро май няма да ползвам.Както и да е!
Къде мога да видя според вас кога е произведен сегашния?Може би на дъното?
И колко часа според вас да го дозареждам сега?
Само да кажа..,че го зареждам направо върху клемите...както си е включен
Не ми се разкачаше
Къде мога да видя според вас кога е произведен сегашния?Може би на дъното?
И колко часа според вас да го дозареждам сега?
Само да кажа..,че го зареждам направо върху клемите...както си е включен

Не ми се разкачаше

0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни