Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 1 гласа

Купих си комбЕ211 Е500Т АMG look in/out


  • Please log in to reply
105 мнения по тази тема

#61 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Публикувано 18 октомври 2017 - 11:11

Благодаря


  • 0

#62 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 897 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 18 октомври 2017 - 19:10

От арнот само възглавници за отзад и компресор. Останалото от дилър


Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
  • 0

#63 mr Big

mr Big

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1955 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 18 октомври 2017 - 20:20

за скъпи чаркове може да проверявате и тук.

 

https://www.avtochas...bilstein/644662


  • 0

#64 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 18 октомври 2017 - 21:28

за скъпи чаркове може да проверявате и тук.
 
https://www.avtochas...bilstein/644662

Пухи,това цена за 4-матик ли е?
  • 0

#65 mr Big

mr Big

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1955 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 18 октомври 2017 - 22:55

за да си 100% сигурен сравни номера или провери твоя при тях, аз съм го вадил за 4-матик, но може да има разлика с твоята.. (все пак ти нямам шасито) :)

 

имай предвид че добра цена си платил, не го намирам много по евтино в бг...


  • 0

#66 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Публикувано 19 октомври 2017 - 10:02

За 4MATIC ми излиза и този на Arnott, но не е наличен: https://www.avtochas.../arnott/8377713 В чуждите форуми четох препоръки за https://aerosus.co.uk/но и там нямат налични 4MATIC


Този пост е редактиран от bronc: 19 октомври 2017 - 10:03

  • 0

#67 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 01 февруари 2018 - 18:44

Здравейте!Големият акумулатор на колата е мерцедесов,но не е АГМ както бях чел че е хубаво да бъде.Някакъв VRLA е и хал хабер си нямам от кога е в колата.Не знам и къде да погледна.Четох в нета че е клапанно регулиращ и че се използва най-често при UPS поддържащи устройства,но какво прави в колата и дали е удачен не знам.
Забелязах че като карам на близки разстояния и ползвам големи консуматори(печка,подгрев) ми прекратява тези функции и изписва,че са спрени консуматорите.Снощи най-накрая налучках как се проверява волтажа на акумулатора през таблото и видях че показва 11.9-12V,което явно е малко.
Колко трябва да показва при изрядна батерия?По клипове гледам им показва 12.3V.
Дали има смисъл да пробвам да го зареждам или да го нося на професионално зарядно?
Моето зарядно е 12А/Ч.,предполагам акумулатор 95А трябва да го зареждам около 8 часа,или греша?
И тези часове за напълно изтощен ли са и колко трябва да са за дозарядка?
Има ли опасност да гръмне при презареждане?Мисля че тези няма какво да им се отваря за да дишат при завиране на кисилина...

Прикачени файлове


Този пост е редактиран от daimler1: 01 февруари 2018 - 18:47

  • 0

#68 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2840 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 февруари 2018 - 18:50

То всички необслужваеми акумулатори които не са AGM са VRLA. Точно при завиране на електролита и вдигане на налягането вътре, този клапан се отваря за да изпусне това налягане. Пробвай се да го заредиш, но предполагам вече е тръгнал този акумулатор и не е лошо да се оглеждаш за нов.


  • 0

#69 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 01 февруари 2018 - 19:07

То всички необслужваеми акумулатори които не са AGM са VRLA. Точно при завиране на електролита и вдигане на налягането вътре, този клапан се отваря за да изпусне това налягане. Пробвай се да го заредиш, но предполагам вече е тръгнал този акумулатор и не е лошо да се оглеждаш за нов.


Да,аз се оглеждам просто се чудих дали е от карането на къси разстояния и ползването на много консуматори или акумул.е заминал.Сега го сложих да се зарежда и ще го следя няколко дни!
  • 0

#70 mimo160

mimo160

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2203 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes w221 s320 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 февруари 2018 - 19:08

Има VRLA и да е AGM.Интересното че е същия парт номер AGM и не AGM.Възможно ли е така.

Прикачени файлове


  • 0

#71 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 01 февруари 2018 - 19:13

Има VRLA и да е AGM.Интересното че е същия парт номер AGM и не AGM.Възможно ли е така.


Може би не е съвсем задължително да е АГМ?
  • 0

#72 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2840 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 февруари 2018 - 19:16

Ами възможно е. Не е задължително да е AGM, препоръчително е за дизели с големи мотори и за коли с много екстри и консуматори.

 

Иначе AGM e технология където вместо течен електролит имаш гел.

 

VRLA е начин за капсуловане на акумулатора. Може акумулатора да е с течен елекртолит или гел.


  • 1

#73 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 897 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 01 февруари 2018 - 19:27

Оригиналния си е баш АГМ... търси само такъв. Мога да съдействам за отстъпка в елит кар за бош


Sent from my iPhone X using Tapatalk
  • 0

#74 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2840 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 февруари 2018 - 19:30

Моя не беше AGM а беше само VRLA. Сегашния ми също не е AGM и четвърта зима нямам никакви проблеми. А и аз карам на кратки разстояния от офиса до работа и обратно. Около 3км и 7 минути на посока всеки ден.


  • 0

#75 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 01 февруари 2018 - 20:37

Определено ще търся АГМ,но мисля да е за другата зима,защото проблем имам само като пускам печка,а с тези температури...скоро май няма да ползвам.Както и да е!
Къде мога да видя според вас кога е произведен сегашния?Може би на дъното?
И колко часа според вас да го дозареждам сега?
Само да кажа..,че го зареждам направо върху клемите...както си е включен:)
Не ми се разкачаше:)
  • 0




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни