Благодаря

Купих си комбЕ211 Е500Т АMG look in/out
Started by daimler1, 22 Jul 2017 - 12:02:15
105 replies to this topic
#61
Posted 18 October 2017 - 11:11
#62
Posted 18 October 2017 - 19:10
От арнот само възглавници за отзад и компресор. Останалото от дилър
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
#63
Posted 18 October 2017 - 20:20
#64
Posted 18 October 2017 - 21:28
Пухи,това цена за 4-матик ли е?за скъпи чаркове може да проверявате и тук.
https://www.avtochas...bilstein/644662
#65
Posted 18 October 2017 - 22:55
за да си 100% сигурен сравни номера или провери твоя при тях, аз съм го вадил за 4-матик, но може да има разлика с твоята.. (все пак ти нямам шасито)
имай предвид че добра цена си платил, не го намирам много по евтино в бг...
#66
Posted 19 October 2017 - 10:02
За 4MATIC ми излиза и този на Arnott, но не е наличен: https://www.avtochas.../arnott/8377713 В чуждите форуми четох препоръки за https://aerosus.co.uk/но и там нямат налични 4MATIC
Edited by bronc, 19 October 2017 - 10:03 .
#67
Posted 01 February 2018 - 18:44
Здравейте!Големият акумулатор на колата е мерцедесов,но не е АГМ както бях чел че е хубаво да бъде.Някакъв VRLA е и хал хабер си нямам от кога е в колата.Не знам и къде да погледна.Четох в нета че е клапанно регулиращ и че се използва най-често при UPS поддържащи устройства,но какво прави в колата и дали е удачен не знам.
Забелязах че като карам на близки разстояния и ползвам големи консуматори(печка,подгрев) ми прекратява тези функции и изписва,че са спрени консуматорите.Снощи най-накрая налучках как се проверява волтажа на акумулатора през таблото и видях че показва 11.9-12V,което явно е малко.
Колко трябва да показва при изрядна батерия?По клипове гледам им показва 12.3V.
Дали има смисъл да пробвам да го зареждам или да го нося на професионално зарядно?
Моето зарядно е 12А/Ч.,предполагам акумулатор 95А трябва да го зареждам около 8 часа,или греша?
И тези часове за напълно изтощен ли са и колко трябва да са за дозарядка?
Има ли опасност да гръмне при презареждане?Мисля че тези няма какво да им се отваря за да дишат при завиране на кисилина...
Забелязах че като карам на близки разстояния и ползвам големи консуматори(печка,подгрев) ми прекратява тези функции и изписва,че са спрени консуматорите.Снощи най-накрая налучках как се проверява волтажа на акумулатора през таблото и видях че показва 11.9-12V,което явно е малко.
Колко трябва да показва при изрядна батерия?По клипове гледам им показва 12.3V.
Дали има смисъл да пробвам да го зареждам или да го нося на професионално зарядно?
Моето зарядно е 12А/Ч.,предполагам акумулатор 95А трябва да го зареждам около 8 часа,или греша?
И тези часове за напълно изтощен ли са и колко трябва да са за дозарядка?
Има ли опасност да гръмне при презареждане?Мисля че тези няма какво да им се отваря за да дишат при завиране на кисилина...
Attached Files
Edited by daimler1, 01 February 2018 - 18:47 .
#68
Posted 01 February 2018 - 18:50
То всички необслужваеми акумулатори които не са AGM са VRLA. Точно при завиране на електролита и вдигане на налягането вътре, този клапан се отваря за да изпусне това налягане. Пробвай се да го заредиш, но предполагам вече е тръгнал този акумулатор и не е лошо да се оглеждаш за нов.
#69
Posted 01 February 2018 - 19:07
То всички необслужваеми акумулатори които не са AGM са VRLA. Точно при завиране на електролита и вдигане на налягането вътре, този клапан се отваря за да изпусне това налягане. Пробвай се да го заредиш, но предполагам вече е тръгнал този акумулатор и не е лошо да се оглеждаш за нов.
Да,аз се оглеждам просто се чудих дали е от карането на къси разстояния и ползването на много консуматори или акумул.е заминал.Сега го сложих да се зарежда и ще го следя няколко дни!
#70
Posted 01 February 2018 - 19:08
Има VRLA и да е AGM.Интересното че е същия парт номер AGM и не AGM.Възможно ли е така.
Attached Files
#71
Posted 01 February 2018 - 19:13
Има VRLA и да е AGM.Интересното че е същия парт номер AGM и не AGM.Възможно ли е така.
Може би не е съвсем задължително да е АГМ?
#72
Posted 01 February 2018 - 19:16
Ами възможно е. Не е задължително да е AGM, препоръчително е за дизели с големи мотори и за коли с много екстри и консуматори.
Иначе AGM e технология където вместо течен електролит имаш гел.
VRLA е начин за капсуловане на акумулатора. Може акумулатора да е с течен елекртолит или гел.
#73
Posted 01 February 2018 - 19:27
Оригиналния си е баш АГМ... търси само такъв. Мога да съдействам за отстъпка в елит кар за бош
Sent from my iPhone X using Tapatalk
Sent from my iPhone X using Tapatalk
#74
Posted 01 February 2018 - 19:30
Моя не беше AGM а беше само VRLA. Сегашния ми също не е AGM и четвърта зима нямам никакви проблеми. А и аз карам на кратки разстояния от офиса до работа и обратно. Около 3км и 7 минути на посока всеки ден.
#75
Posted 01 February 2018 - 20:37
Определено ще търся АГМ,но мисля да е за другата зима,защото проблем имам само като пускам печка,а с тези температури...скоро май няма да ползвам.Както и да е!
Къде мога да видя според вас кога е произведен сегашния?Може би на дъното?
И колко часа според вас да го дозареждам сега?
Само да кажа..,че го зареждам направо върху клемите...както си е включен
Не ми се разкачаше
Къде мога да видя според вас кога е произведен сегашния?Може би на дъното?
И колко часа според вас да го дозареждам сега?
Само да кажа..,че го зареждам направо върху клемите...както си е включен

Не ми се разкачаше

2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users