Тази сфера има гумена мембрана вътре и е пълна с азот. Нарича се акумулатор. Тя подържа спирачната течност под определено налягане за да може да се ползва на моменти когато има нужда. А не да се чака помпата да направи налягане. Когато мембраната се скъса вече не може да подържа налягане и СБЦто реве за смяна.
Смяна на спирачна течност W211
Започната от Bokouser, 16 сеп 2016 - 14:21:05
52 мнения по тази тема
#46
Публикувано 23 януари 2018 - 15:48
#47
Публикувано 23 януари 2018 - 16:10
Ето и дисекция на балона, вижда се ясно гумената мембрана.
От това което прочетох в нета, със СТАР се изключва самата система, развива се този балон и се навива новия. Но предполагам трябва да се свали налягането първо иначе ще е като бомба.
А ето и как се сменят четките. Знам че и двете са лесни за намиране, но все пак има хора на които им е трудно да намерят на английски език някой неща които се изписват с технически термини или специфично.
Този пост е редактиран от Bewolf: 23 януари 2018 - 16:16
#48
Публикувано 23 януари 2018 - 17:19
То като го изключиш със Стар налягането само се сваля. Същото се прави и при смяна на накладки и дискове. Иначе рискуваш премазани пръсти. Хората които нямат стар диагноза махат клемите на акумулатора или изключват буксата на СБЦто.
#49
Публикувано 23 януари 2018 - 17:50
Лоша работа. За изтекъл ресурс не бях се досетил, че светва в бяло..... Може да се префлашне с по-новата версия на софтуер ( ако вече не е правено ), но тогава има риск да светне в червено и да изчезне напълно спирачния ефект.... Виж дали има кръгла лепенка върху ел. мотора с надпис Q9 . Това означава, че този SBC модул е минал актуализация на софтуера и му е сменен минус кабела. Което ме навежда на мисълта, че е желателно да се смени целия модул, поради невъзможността да се обслужат клапанните елементи вътре в SBC.
Тук намерих нещо, но никой не знае що за стока предлагат............
#50
Публикувано 23 януари 2018 - 19:19
Лоша работа. За изтекъл ресурс не бях се досетил, че светва в бяло..... Може да се префлашне с по-новата версия на софтуер ( ако вече не е правено ), но тогава има риск да светне в червено и да изчезне напълно спирачния ефект.... Виж дали има кръгла лепенка върху ел. мотора с надпис Q9 . Това означава, че този SBC модул е минал актуализация на софтуера и му е сменен минус кабела. Което ме навежда на мисълта, че е желателно да се смени целия модул, поради невъзможността да се обслужат клапанните елементи вътре в SBC.
Тук намерих нещо, но никой не знае що за стока предлагат............
Здрасти колега, в друга тема бях дал немски линкове за подобни да не кажа същите пари може да се намери от германия напълно рециклиран SBC модул, това днес коментирахме със Сами че всиките са такива, нови май вече няма... Та вместо да се чудиш кой какво е направил, може да се поръча от Германия с гаранция, единствено остава да се кодира и обезвъздуши, второто е малко играчка...
#51
Публикувано 24 януари 2018 - 10:48
То ако е само четки лесно, но едва ли, днес ще видя акумулаторчето и тия дни ще я закарам в Ивайжет и СС да видим какво ще кажат. Може пък още да има шанс за безплатна подмяна, знае ли човек.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Точно четките до колкото знам, няма как да се подменят или оправят така, че да не се пречукаш после.
#52
Публикувано 24 януари 2018 - 12:07
Точно четките до колкото знам, няма как да се подменят или оправят така, че да не се пречукаш после.
Четките пък се подменят най-лесно. Проблема е дали софтуера ти е такава версия която дава да се ресетне на нула. Не е някаква технология на НАСА това SBC.
#53
Публикувано 24 януари 2018 - 12:41
Ок, може ли линк или контакт кой може да рециклира механиката на SBC?
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни