![Снимка](https://static.mbclub.bg/forums/uploads/profile/photo-thumb-29319.jpg?_r=1577320830)
Смяна на спирачна течност W211
Започната от Bokouser, 16 сеп 2016 - 14:21:05
52 мнения по тази тема
#31
Публикувано 22 януари 2018 - 16:14
Може да е стоп машинката или нещо друго. Първо я прочетете със Стара и после пиши.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.
#32
Публикувано 22 януари 2018 - 16:16
Да събудя темата с друг проблем, който може и да има връзка.
В края на ноември 2017 смених течността в Ивайжет, направиха го точно както в клипчето, разбира се с оригинална течност по спецификация. Днес обаче ми светна неприятен надпис:
Service brake!
Visit workshop!
Ще я закачим на Стар като се освободи Пепи Гелев, но междувременно се чудя дали може да има връзка със смяната на течността (макар, че беше преди около 2 месеца). При нужда от нови накладки надписът дали е съшият?
Не се пали още че е за SBC-то. Нека да се види на диагностиката точно. На мен ми беше изкарал абсолютно същия надпис за накладки. И да не го закачите на някаква Делфи или китайска, че тествано там излиза съвсем друга грешка от реалната!
#33
Публикувано 22 януари 2018 - 17:03
Може да е стоп машинката или нещо друго. Първо я прочетете със Стара и после пиши.
Не се пали още че е за SBC-то. Нека да се види на диагностиката точно. На мен ми беше изкарал абсолютно същия надпис за накладки. И да не го закачите на някаква Делфи или китайска, че тествано там излиза съвсем друга грешка от реалната!
Ще я прочетем и ще пиша.
#34
Публикувано 22 януари 2018 - 19:07
Щом съобщението е в бяло проблема не е в SBC. Вероятно са износени предни накладки ( пък може и задни също). На предно ляво колело има датчик за 50% износване, а на дясното е за 100% износване. Може и обратното да беше... Като купуваш накладки провери дали в комплекта са включени въпросните датчици, ако няма купи си ги отделно. Знам за множество случаи, в които майсторите слагат старите датчици и съобщението продължава да си свети, а ти се чудиш какво става.
#35
Публикувано 22 януари 2018 - 19:24
Отделно се купуват датчиците при W211.
#36
Публикувано 22 януари 2018 - 23:00
Прочетохме я, за съжаление единствената записана там грешка беше C249F, доколкото разбирам е свързана с ресурса на SBC-то. Ще отида и до Силвър Стар, може би и до Ивайжет и ще решавам.
Изчистихме грешката и в началото не се записа повторно, натисках педала доста пъти, SBC-то сработи доста пъти, но не записа нищо. После колата поседя 15мин и като запалих веднага излезе наново. Пепи Гелев ме подсети, че може и малкия акумулатор да има вина, но беше студено и не го премерих. Преди време четох подобно нещо в някаква тема и виновен се оказа малкия акумулатор, но не съм сигурен точно каква грешка беше записана.
Изчистихме грешката и в началото не се записа повторно, натисках педала доста пъти, SBC-то сработи доста пъти, но не записа нищо. После колата поседя 15мин и като запалих веднага излезе наново. Пепи Гелев ме подсети, че може и малкия акумулатор да има вина, но беше студено и не го премерих. Преди време четох подобно нещо в някаква тема и виновен се оказа малкия акумулатор, но не съм сигурен точно каква грешка беше записана.
Прикачени файлове
Този пост е редактиран от Bokouser: 22 януари 2018 - 23:03
#37
Публикувано 22 януари 2018 - 23:03
Защо не върнахте малко цикли назад?
#38
Публикувано 22 януари 2018 - 23:08
Ами де да знам, не ми се иска да го лекувам така. То като погледнеш реално няма гаранция дали и някой преди мен не е направил същото.
#39
Публикувано 22 януари 2018 - 23:17
Е то ако не го смениш няма гаранция каквото и да било.
#40
Публикувано 23 януари 2018 - 07:24
Да нулираш АбЦ-то без да се сменят четките на мотора и проверят работните налягания на цялата система си е живо престъпление.
#41
Публикувано 23 януари 2018 - 07:38
То ако е само четки лесно, но едва ли, днес ще видя акумулаторчето и тия дни ще я закарам в Ивайжет и СС да видим какво ще кажат. Може пък още да има шанс за безплатна подмяна, знае ли човек.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Този пост е редактиран от Bokouser: 23 януари 2018 - 07:42
#42
Публикувано 23 януари 2018 - 08:58
Ако е със стария софтуер я нулирай спокойно. Ще искара още толкова
Sent from my iPhone X using Tapatalk
Sent from my iPhone X using Tapatalk
#43
Публикувано 23 януари 2018 - 11:24
Ако не мине номера с безплатната подмяна се замисли за рециклиране. Второто нещо което се прецаква освен четките е акумулиращата сфера. Той също се продава нов като търсиш по бошовския номер отгоре. Приятел последно си беше взел във Франция от магазин на Бош за около 130 евро.
#44
Публикувано 23 януари 2018 - 13:56
Коя е тази сфера, питам чисто от любопитство. Тази която е от задната страна на модула ли? Най-общо казано като балон изглежда?
#45
Публикувано 23 януари 2018 - 15:13
Коя е тази сфера, питам чисто от любопитство. Тази която е от задната страна на модула ли? Най-общо казано като балон изглежда?
Да.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни