Първо. Не е наред.
Втотп. Зависи от настройчика как го е нагодил.
Публикувано 04 август 2016 - 23:45
Първо. Не е наред.
Втотп. Зависи от настройчика как го е нагодил.
Публикувано 05 август 2016 - 07:41
Да допълня за второто:Първо. Не е наред.
Втотп. Зависи от настройчика как го е нагодил.
Публикувано 05 август 2016 - 07:58
Да допълня за второто:
Какво е било моментното състояние на мотора и ск.кутия.Дали ако има е премахнат филтъра за твърди частици.Иначе няма нищо страшно.
Не съм я проверил подробно колата, само я видях набързо без майстор.
DPF не е махнат, а е бил рециклиран. А ако се махне проблем ли е? На скоростната кутия е бил правен ремонт за 700лв, не разбрах какво. Колата не е от къща, а се кара като цяло. Има проблем с безключовото отваряне на задните врати, разбрах че били някакви джаджи по 150 левчета.
Ремапа може би ще вдигне здраво и разхода, обаче вървеше много този звяр В началото като натиснеш газта не се усеща, но като ти слезе малко крака надолу в едно определено положение колата отлита. Незнам дали това пък не е положението, където се включва турбото и да няма общо с ремапа.
И искам да доуточня за първото: Това означава проблем в системата за въздух така ли?
Когато колата е на комфорт и се паркира, въздуха трябва да си остава вътре без да изпуска ако е наред така ли да разбирам?
П.С. Ако ми позволите един въпрос за въздушните възглавници, амортисьори и компресор - Рециклирането решава ли проблема? Гледам, че на някои места дават година гаранция. Тези с-матик едно аверче с Ауди а6 ми ги похвали, година и половина след рециклажа нямал проблеми. Други хора обаче ми казаха, че рециклирането решавало проблема само за 6-8 месеца.
Този пост е редактиран от vonko1988: 05 август 2016 - 07:59
Публикувано 05 август 2016 - 11:57
Публикувано 05 август 2016 - 12:46
Не разбрах колата има ли ремап или ти смяташ да правиш?
Както и да е,Ремапа естествено влияе на надуването на турбото това му е една от основните цели и няма какво да те учудва.
Ако има ремап ще трябва често почистване на филтъра или изолирането му.
На ск.кутия явно платката на упр.е сменяна(спр.цената)
За разхода...Не знам...
Митува мнение че ако се кара бявно разхода падал...На мен никога не ми се е случвало,а всеки мой турбодизел е бил чипиран
А пъ и за какво да го правиш,ако ще караш бавно!?
Има вече ремап. Аз по-скоро се замислих за махане на DPF-a, в чужбина нямам намерение да ходя
Но сега DPF не ми е на дневен ред.Все още дори не съм тръгнал да купувам колата. Първо искам да разбера какви са основните проблеми от ремапа и дали въздушното е ок. После искам да разбера дали рециклирането на въздушното окачване върши работа и ще решавам какво да правя или да не правя
Публикувано 05 август 2016 - 13:51
Не си махай dpf-a, моля те.
Публикувано 05 август 2016 - 14:26
Публикувано 05 август 2016 - 14:49
До колкото знам тоя DPF го лъжат или изолират по някакъв начин но самия той работи.Пускали му друга течност или нафта да циркулира...Не съм наясно.При ремапа при всички случаи се задръства по-бързо.Той и ЕГР-а се задръства,но се чисти.
Ако сипваш скъпа нафта периода се удължава но надали...
Какви са техническите последици за колата ако го махна?
Този пост е редактиран от vonko1988: 05 август 2016 - 14:50
Публикувано 05 август 2016 - 15:40
Публикувано 05 август 2016 - 22:50
Ако е направен качествен ремап ЕГР-а не отваря а ДПФ-а го няма . Иначе друго всичко е безсмислено , но всяко нещо носи своите рискове . Ако колата видимо не си достига оригиналната мощност аз въобще не я модифицирам(но не всеки го интересува този фактор) . Ако нямаш нужда от ремапа може да се върнат оригиналните карти . Аз разполагам с тях .
Този пост е редактиран от wertion: 05 август 2016 - 22:56
Публикувано 06 август 2016 - 07:27
До тук добре, обаче колата очевидно има и проблеми с въздушното окачване, а това го разбирам дори без да съм водил майстор Само че доколкото четох, след паркиране ако има изпускаща задна възглавница ще клекне задницата, ако има изпускаща предна възглавница ще клекне предницата. На колко места трябва да изпуска, за да си кляка цялата равномерно?
Публикувано 06 август 2016 - 07:59
Какви са техническите последици за колата ако го махна?
Зависи как ти го направят, но може и да влезеш във филм.
Визуалните последици са, че ще отзад ще бълваш дим като локомотив от филм за Дивия Запад.
Публикувано 06 август 2016 - 10:17
Публикувано 06 август 2016 - 11:36
До тук добре, обаче колата очевидно има и проблеми с въздушното окачване, а това го разбирам дори без да съм водил майстор Само че доколкото четох, след паркиране ако има изпускаща задна възглавница ще клекне задницата, ако има изпускаща предна възглавница ще клекне предницата. На колко места трябва да изпуска, за да си кляка цялата равномерно?
Това с клякането може да се провери дали не е умишлено настроена да пада . Има го като възможност или си има проблем .
Публикувано 06 август 2016 - 11:44
Това с клякането може да се провери дали не е умишлено настроена да пада . Има го като възможност или си има проблем .
Ахаааа
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни