Филтър на картерните газове.
Започната от genadi, 14 дек 2015 - 10:25:45
95 мнения по тази тема
#61
Публикувано 10 май 2017 - 18:57
Разгледай и снимката на капачката - там също има номер.
#62
Публикувано 10 май 2017 - 19:00
Напълно си прав с тази дупка вакуум не може да се получи! Ще трябва да го сменя!Къде са тия с цена 200лв. Аз оригинален от мерцедес си взех за 63лв. Ама с тая дупка този вакуум не може да издърпа мембраната изцяло.
Този пост е редактиран от n_niki: 10 май 2017 - 19:01
#63
Публикувано 10 май 2017 - 20:24
Ами с номера който даде излиза 211лв. Обаче явно при Е класата е различно от C класата и CLK. Виждам, че тялото на сепаратора е метален а не пластмасов. Затова явно и цената е такава. Може ли да премериш диаметъра на капачката и на мембраната. Може пък вътре да са същия размер и да си вземеш такова за C класа и да смениш само мембраната на твоя.
#64
Публикувано 16 май 2017 - 01:14
Днес пристигна моя от Ивайжет (за същия мотор като на n_niki). Цената му в Силвър Стар беше около 260лв, аз го взех под 200 с отстъпка от Ивайжет. Ще бъда благодарен ако някой удари едно рамо за момента на затягане, намерих инфо на няколко места в нета, но е противоречиво и не знам колко да вярвам. Мисля също да сваля и да почистя ЕГР и колекторите, да сменя гарнитурата на масления охладител, та ако някой има възможност и за тях да ми даде инфо за затягането ще бъда благодарен.
Този пост е редактиран от Bokouser: 16 май 2017 - 01:26
#65
Публикувано 16 май 2017 - 10:16
ето информацията от WIS-а
WDB2110161A399382-1.pdf 271,23K 84 Брой сваляния
WDB2110161A399382-2.pdf 310,76K 50 Брой сваляния
#66
Публикувано 16 май 2017 - 10:41
явно всичко по затягането там се върти около 9 Nm
WDB2110161A399382-3.pdf 316,92K 35 Брой сваляния
WDB2110161A399382-4.pdf 306,68K 26 Брой сваляния
WDB2110161A399382-5.pdf 373,41K 25 Брой сваляния
Този пост е редактиран от cyberpig1: 16 май 2017 - 12:44
#67
Публикувано 16 май 2017 - 13:42
Благодаря!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#68
Публикувано 17 май 2017 - 22:21
Смених сепаратора и малкия маркуч към турбината, разглобих стария и не намерих проблеми по мембраната. Забравих да спомена, че и моя дойде в комплект с уплътненията, макар, че в схемата не е указано - уплътненията са дадени само като отделна част.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#69
Публикувано 18 май 2017 - 22:11
И аз го поръчах -200лв + уплатненията , казаха че едното е семеринг 30лв за двете. колега Bokouser аз моя като го вадих излезе само един опръстен нанизан на него - друго уплатнение не видях, този семеринг отвътре ли стои ти сменя ли го?
#70
Публикувано 18 май 2017 - 23:13
Едното е опръстен, другото си е чист семеринг и двете стоят закрепени на сепаратора. Новият сепаратор пристигна със същите две. Ако си поръчал оригинална част би трябвало самият сепаратор да пристигне с двете уплътнения, ако си поръчал уплътнения допълнително ще ти бъдат излишни. Ако не е оригинална част, нещата може да стоят по всякакъв начин.
#71
Публикувано 19 май 2017 - 06:46
Оригинална част е- казаха че е заместител няма с доставка 7 раб. дни но неможаха да потвърдят за уплатненията. Аз наистина не видях семеринг на моя когато го вадих- той най отпред ли се слага , може да е останал вътре в дупката и да не е излязъл !
#72
Публикувано 19 май 2017 - 08:19
Ако е останал вътре, после при вкарване на сепаратора няма как да си влезе на място, но едва ли е останал вътре, сигурно не си го забелязал. Ето ти снимка от нета, да не слизам до мазето да снимам моя, има много тънък опръстен отвън и вътре кафявото е семеринг:
Този пост е редактиран от Bokouser: 19 май 2017 - 08:21
#73
Публикувано 20 май 2017 - 21:48
Сигурно не съм го забелязал !
#74
Публикувано 29 май 2017 - 21:29
Готово, новият си беше с уплътнението и семеринга! 225лв. - малко солено но пък ще пазим турбото!
Sent from my iPad using Tapatalk
Sent from my iPad using Tapatalk
Този пост е редактиран от n_niki: 29 май 2017 - 21:31
#75
Публикувано 18 октомври 2017 - 17:02
Дойде време да се погрижа и за тази част При W211 OM642 има ли възможност да се свали и да се види състоянието на мембраната или е 'капсуловано'?
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни