Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 1 гласа

Филтър на картерните газове.


  • Please log in to reply
95 мнения по тази тема

#31 krasimo

krasimo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 251 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Bansko
  • Автомобил:
    W211 280 CDI
    W245 200 CDI

Публикувано 27 октомври 2016 - 12:21

И при мене ми ги даваше отделно EPC и като дойде сепаратора си имаше на него гумички и за това ми останаха един комплект.
Но работата и поведението на двигателя много се промени след смяната му.

Същата работа и при мен, сепаратора си дойде с о-пръстените и сега имам два излишни, ако на някой му трябват да се обади. Значи филтъра се разбира кога е заминал, ако в чашката под капачката за наливане на масло се събира използвано масло от двигателя. За редовия двигател става въпрос
  • 0

Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.


#32 Slav_1101

Slav_1101

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 961 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W126 280 SE M110 83"
    Mercedes W211 E280 CDI 177ps
    Mercedes W221 S350

Публикувано 27 октомври 2016 - 14:07

Да точно и моя събираше масло там, даже капеше на турбото и генерацията.


  • 1

#33 krasimo

krasimo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 251 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Bansko
  • Автомобил:
    W211 280 CDI
    W245 200 CDI

Публикувано 27 октомври 2016 - 14:29

На мен също има масло върху турбото, но то е от гарнитури на тръбички за охлаждане. Вътре в интеркулера също имам масло, който чистих преди месец. Нямам голям луфт в перката на турбото и се чуда сега ли да рециклирам или да изчакам да думне и тогава.

Sent from my GT-P5200 using Tapatalk
  • 0

Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.


#34 Slav_1101

Slav_1101

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 961 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W126 280 SE M110 83"
    Mercedes W211 E280 CDI 177ps
    Mercedes W221 S350

Публикувано 27 октомври 2016 - 19:56

Аз като гледах турбото луфт нямаше но турбопътищата си бяха омаслени, не мисля че това е показатет.
  • 0

#35 green

green

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 22 ноември 2016 - 23:28

Здравейте,

 

Цената за клапана на картерните газове за OM642

 

A 642 010 18 91

 

Цена 151лв.


  • 0

#36 n_niki

n_niki

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 157 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes E270 W211 2004г.

Публикувано 11 март 2017 - 16:41

Колеги а на OM621 2.7 мотора къде се намира сепаратора, никъде не го откривам при оглед отвън?
  • 0

#37 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2840 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 март 2017 - 16:52

Предполагам, че имаш предвид OM647.

 

Виж тази снимка и проследи къде отива този заградения маркуч. Другия му край трябва да свършва в масления сепаратор.

 

Прикачен файл  IMG_1025.JPG   94,61K   48 Брой сваляния


Този пост е редактиран от madwifi: 11 март 2017 - 16:53

  • 0

#38 n_niki

n_niki

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 157 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes E270 W211 2004г.

Публикувано 12 март 2017 - 10:24

Колата е Е270 2004 - на бордовия КОМП пише 621DE27LA но на снимката е моят мотор :)) - благодаря колега за упътването - както винаги точен !


Sent from my iPad using Tapatalk
  • 0

#39 n_niki

n_niki

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 157 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes E270 W211 2004г.

Публикувано 12 март 2017 - 10:54

64d3f7685e0fb469e38082d1c75fcace.jpg
Тази снимка съм я правил преди време, мисля че май липсва този маркуч при мен но трябва да проверя все пак!


Sent from my iPad using Tapatalk
  • 0

#40 pitar_r_r

pitar_r_r

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:край морето
  • Интереси:NBA,NFL,
    СНУКЪР
  • Автомобил:
    W210 - E250D AVANTGARDE 113kc 09.1998г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 март 2017 - 11:48

Прикачен файл  64d3f7685e0fb469e38082d1c75fcace 1.jpg   298,12K   36 Брой сваляния

Махаш маркираното с червено пластмасово капаче и след това е масления сепаратор.


  • 0

Живей днес, защото вчера няма да се върне, а утре може и да не дойде.

 


#41 Bokouser

Bokouser

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E350 CDI BlueEFF Avantgarde
    CL203 SportCoupé

Публикувано 12 март 2017 - 12:43

А за смяната на сепаратора на този мотор (OM647) има ли нещо специфично, ползва ли се специфичен инструмент?


  • 0

#42 pitar_r_r

pitar_r_r

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:край морето
  • Интереси:NBA,NFL,
    СНУКЪР
  • Автомобил:
    W210 - E250D AVANTGARDE 113kc 09.1998г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 март 2017 - 13:46

А за смяната на сепаратора на този мотор (OM647) има ли нещо специфично, ползва ли се специфичен инструмент?

 

Прикачен файл  211016 E 270 CDI - picture.pdf   155,15K   98 Брой сваляния    Прикачен файл  211016 E 270 CDI - part number.pdf   107,07K   64 Брой сваляния

 

Специфичното е че при сваляне дали ще чистиш или сменяш масления сепаратор, задължително се сменят двата  О пръстена . На документите са №53 и 56 имат и парт номера.


  • 0

Живей днес, защото вчера няма да се върне, а утре може и да не дойде.

 


#43 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2840 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 март 2017 - 14:20

В случай, че мембраната на сепаратора се е скъсала се сменя. Номер 50 от по-горните снимки.


  • 0

#44 Bokouser

Bokouser

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E350 CDI BlueEFF Avantgarde
    CL203 SportCoupé

Публикувано 12 март 2017 - 15:42

Благодаря.

Да разбирам, че този сепаратор (или клапан) се сменя само при скъсана мембрана, а не профилактично на определен пробег?


  • 0

#45 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2840 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 март 2017 - 17:34

Ами то този сепаратор може да се почиства профилактично през определено време. Но проблемното му място е като се скъса мембраната и спира да върши функцията за която е предназначена. Да отделя маслените пари от въздуха който идва от картера и да ги вкарва маслото отново в двигателя а не при турбото и да го цапа.


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни