Филтър на картерните газове.
Started by genadi, 14 Dec 2015 - 10:25:45
95 replies to this topic
#61
Posted 10 May 2017 - 18:57
Разгледай и снимката на капачката - там също има номер.
#62
Posted 10 May 2017 - 19:00
Напълно си прав с тази дупка вакуум не може да се получи! Ще трябва да го сменя!Къде са тия с цена 200лв. Аз оригинален от мерцедес си взех за 63лв. Ама с тая дупка този вакуум не може да издърпа мембраната изцяло.
Edited by n_niki, 10 May 2017 - 19:01 .
#63
Posted 10 May 2017 - 20:24
Ами с номера който даде излиза 211лв. Обаче явно при Е класата е различно от C класата и CLK. Виждам, че тялото на сепаратора е метален а не пластмасов. Затова явно и цената е такава. Може ли да премериш диаметъра на капачката и на мембраната. Може пък вътре да са същия размер и да си вземеш такова за C класа и да смениш само мембраната на твоя.
#64
Posted 16 May 2017 - 01:14
Днес пристигна моя от Ивайжет (за същия мотор като на n_niki). Цената му в Силвър Стар беше около 260лв, аз го взех под 200 с отстъпка от Ивайжет. Ще бъда благодарен ако някой удари едно рамо за момента на затягане, намерих инфо на няколко места в нета, но е противоречиво и не знам колко да вярвам. Мисля също да сваля и да почистя ЕГР и колекторите, да сменя гарнитурата на масления охладител, та ако някой има възможност и за тях да ми даде инфо за затягането ще бъда благодарен.
Edited by Bokouser, 16 May 2017 - 01:26 .
#65
Posted 16 May 2017 - 10:16
ето информацията от WIS-а
WDB2110161A399382-1.pdf 271.23K 84 downloads
WDB2110161A399382-2.pdf 310.76K 50 downloads
#66
Posted 16 May 2017 - 10:41
явно всичко по затягането там се върти около 9 Nm
WDB2110161A399382-3.pdf 316.92K 35 downloads
WDB2110161A399382-4.pdf 306.68K 26 downloads
WDB2110161A399382-5.pdf 373.41K 25 downloads
Edited by cyberpig1, 16 May 2017 - 12:44 .
#67
Posted 16 May 2017 - 13:42
Благодаря!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#68
Posted 17 May 2017 - 22:21
Смених сепаратора и малкия маркуч към турбината, разглобих стария и не намерих проблеми по мембраната. Забравих да спомена, че и моя дойде в комплект с уплътненията, макар, че в схемата не е указано - уплътненията са дадени само като отделна част.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#69
Posted 18 May 2017 - 22:11
И аз го поръчах -200лв + уплатненията , казаха че едното е семеринг 30лв за двете. колега Bokouser аз моя като го вадих излезе само един опръстен нанизан на него - друго уплатнение не видях, този семеринг отвътре ли стои ти сменя ли го?
#70
Posted 18 May 2017 - 23:13
Едното е опръстен, другото си е чист семеринг и двете стоят закрепени на сепаратора. Новият сепаратор пристигна със същите две. Ако си поръчал оригинална част би трябвало самият сепаратор да пристигне с двете уплътнения, ако си поръчал уплътнения допълнително ще ти бъдат излишни. Ако не е оригинална част, нещата може да стоят по всякакъв начин.
#71
Posted 19 May 2017 - 06:46
Оригинална част е- казаха че е заместител няма с доставка 7 раб. дни но неможаха да потвърдят за уплатненията. Аз наистина не видях семеринг на моя когато го вадих- той най отпред ли се слага , може да е останал вътре в дупката и да не е излязъл !
#72
Posted 19 May 2017 - 08:19
Ако е останал вътре, после при вкарване на сепаратора няма как да си влезе на място, но едва ли е останал вътре, сигурно не си го забелязал. Ето ти снимка от нета, да не слизам до мазето да снимам моя, има много тънък опръстен отвън и вътре кафявото е семеринг:
Edited by Bokouser, 19 May 2017 - 08:21 .
#73
Posted 20 May 2017 - 21:48
Сигурно не съм го забелязал !
#74
Posted 29 May 2017 - 21:29
Готово, новият си беше с уплътнението и семеринга! 225лв. - малко солено но пък ще пазим турбото!
Sent from my iPad using Tapatalk
Sent from my iPad using Tapatalk
Edited by n_niki, 29 May 2017 - 21:31 .
#75
Posted 18 October 2017 - 17:02
Дойде време да се погрижа и за тази част При W211 OM642 има ли възможност да се свали и да се види състоянието на мембраната или е 'капсуловано'?
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users