Същата работа и при мен, сепаратора си дойде с о-пръстените и сега имам два излишни, ако на някой му трябват да се обади. Значи филтъра се разбира кога е заминал, ако в чашката под капачката за наливане на масло се събира използвано масло от двигателя. За редовия двигател става въпросИ при мене ми ги даваше отделно EPC и като дойде сепаратора си имаше на него гумички и за това ми останаха един комплект.
Но работата и поведението на двигателя много се промени след смяната му.
Филтър на картерните газове.
Started by genadi, 14 Dec 2015 - 10:25:45
95 replies to this topic
#31
Posted 27 October 2016 - 12:21
Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.
#32
Posted 27 October 2016 - 14:07
Да точно и моя събираше масло там, даже капеше на турбото и генерацията.
#33
Posted 27 October 2016 - 14:29
На мен също има масло върху турбото, но то е от гарнитури на тръбички за охлаждане. Вътре в интеркулера също имам масло, който чистих преди месец. Нямам голям луфт в перката на турбото и се чуда сега ли да рециклирам или да изчакам да думне и тогава.
Sent from my GT-P5200 using Tapatalk
Sent from my GT-P5200 using Tapatalk
Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.
#34
Posted 27 October 2016 - 19:56
Аз като гледах турбото луфт нямаше но турбопътищата си бяха омаслени, не мисля че това е показатет.
#35
Posted 22 November 2016 - 23:28
Здравейте,
Цената за клапана на картерните газове за OM642
A 642 010 18 91
Цена 151лв.
#36
Posted 11 March 2017 - 16:41
Колеги а на OM621 2.7 мотора къде се намира сепаратора, никъде не го откривам при оглед отвън?
#37
Posted 11 March 2017 - 16:52
Предполагам, че имаш предвид OM647.
Виж тази снимка и проследи къде отива този заградения маркуч. Другия му край трябва да свършва в масления сепаратор.
IMG_1025.JPG 94.61K 48 downloads
Edited by madwifi, 11 March 2017 - 16:53 .
#38
Posted 12 March 2017 - 10:24
Колата е Е270 2004 - на бордовия КОМП пише 621DE27LA но на снимката е моят мотор ) - благодаря колега за упътването - както винаги точен !
Sent from my iPad using Tapatalk
Sent from my iPad using Tapatalk
#39
Posted 12 March 2017 - 10:54
Тази снимка съм я правил преди време, мисля че май липсва този маркуч при мен но трябва да проверя все пак!
Sent from my iPad using Tapatalk
#40
Posted 12 March 2017 - 11:48
64d3f7685e0fb469e38082d1c75fcace 1.jpg 298.12K 36 downloads
Махаш маркираното с червено пластмасово капаче и след това е масления сепаратор.
Живей днес, защото вчера няма да се върне, а утре може и да не дойде.
#41
Posted 12 March 2017 - 12:43
А за смяната на сепаратора на този мотор (OM647) има ли нещо специфично, ползва ли се специфичен инструмент?
#42
Posted 12 March 2017 - 13:46
А за смяната на сепаратора на този мотор (OM647) има ли нещо специфично, ползва ли се специфичен инструмент?
211016 E 270 CDI - picture.pdf 155.15K 98 downloads 211016 E 270 CDI - part number.pdf 107.07K 64 downloads
Специфичното е че при сваляне дали ще чистиш или сменяш масления сепаратор, задължително се сменят двата О пръстена . На документите са №53 и 56 имат и парт номера.
Живей днес, защото вчера няма да се върне, а утре може и да не дойде.
#43
Posted 12 March 2017 - 14:20
В случай, че мембраната на сепаратора се е скъсала се сменя. Номер 50 от по-горните снимки.
#44
Posted 12 March 2017 - 15:42
Благодаря.
Да разбирам, че този сепаратор (или клапан) се сменя само при скъсана мембрана, а не профилактично на определен пробег?
#45
Posted 12 March 2017 - 17:34
Ами то този сепаратор може да се почиства профилактично през определено време. Но проблемното му място е като се скъса мембраната и спира да върши функцията за която е предназначена. Да отделя маслените пари от въздуха който идва от картера и да ги вкарва маслото отново в двигателя а не при турбото и да го цапа.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users