Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

W124 проблем празен ход


  • Please log in to reply
106 мнения по тази тема

#46 valioo90

valioo90

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 54 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник
  • Автомобил:
    CE124 16v 2000cc 136hp m111.940

Публикувано 18 октомври 2015 - 22:15

За колегата който имаше проблем с даването на мотора си, днес при майстора който бях имаше едно момче с w124 м111 със същия проблем. Оказа се мъртва ламбда и понеже той беше с газов инжекцион, който взема инфо от ламбдата колата работеше зле на газ и бензин.


  • 0

#47 Chavalinov

Chavalinov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 323 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    C124 e200 1996
    S203 C220 CDI 2006
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 октомври 2015 - 09:39

Моята ламбда си работи, а и всички майстори викат че ламбдата не играела роля в режим на подгряване който е в началото. Евентуално да е станала бавна сондата,но си работи гледали са я и казват че е добре -ако знам че е от нея веднага я сменям ама за едната проба 200лв не ми се дават. Смениха ли му сондата и оправи ли се?


  • 0

#48 gosho777

gosho777

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 353 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Мерцедес Е200 купе, 1995-та год.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 октомври 2015 - 22:54

И сега ще търсиш комутатор ли?
  • 0
Едно желание,една мечта - Mercedes Benz

#49 200E-16V

200E-16V

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 447 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Интереси:Ел.инсталация за Мерцедес
  • Автомобил:
    W124 200E-16 (27.11.1992)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 октомври 2015 - 23:57

Незнам ама първите като мойта 200Е-16 имат подгряване на всмукателния колектор и тоя проблем липсва.
А след това го махат и всички който нямат имат проблем с това давене на студено.
  • 0

#50 Chavalinov

Chavalinov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 323 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    C124 e200 1996
    S203 C220 CDI 2006
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 октомври 2015 - 08:10

Така и не съм го виждал какво представлява това подгряване 


  • 0

#51 valioo90

valioo90

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 54 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник
  • Автомобил:
    CE124 16v 2000cc 136hp m111.940

Публикувано 20 октомври 2015 - 12:10

Да, търся комутатор но се дразня, че цените са им силно злоупотребени като се има предвид тия колки на по колко години станаха...

Ако се сеща някой нека даде идея къде мога да проверя за комутатори?

Номера му е 015 545 69 32
до колкото знам взаимозаменяемите комутатори с моя са с номера:
015 545 70 32
018 545 10 32
и трябва автомобила от който се взема комутатора да е същото изпълнение като моя:
С АБС, с електрически клапан на вентилацията на резервоара, с климатик.
Ако съм пропуснал нещо нека някой подскаже.


  • 0

#52 dimhab

dimhab

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 41 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w203 2001г. C220CDI - Sold
    w124 1994г. Е200С

Публикувано 20 октомври 2015 - 13:19

Виж тук :

http://olx.bg/ad/kom...html#fdee59557c

има ги описани по номера.

Преди време и аз търсих, един юнак ми донесе, пробвахме го.... абсолютно никаква разлика в работата на двигателя нямаше и сделката пропадна.

От последния път, когато чистих дросела от маслените наслоявания, оборотите на ПХ ми се вдигнаха на 1200 - твърдо, като падат само когато се вкл. компресора на климата.

Вече почти съм се примирил с проблема и си карам така. Интересното е, че това давене на студен двигател при мене го няма, но понеже нямам газова уредба - мога да споделя впечатления само от работа на бензин.

Другото нещо, което ме впечатлява е разхода на бензин - в града под 12л/100км. посмъртно не мога да го сваля, а извънградско - под 9л/100км не ми се е случвало.Това също ме навежда на мисълта, че нещо (комутатор, дросел, ламбда сонда или някой датчик) е извън нормалните си работни параметри, но до сега така и не съм установил кое точно и защо......


  • 0

#53 gosho777

gosho777

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 353 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Мерцедес Е200 купе, 1995-та год.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 октомври 2015 - 19:39

Сега сефте чух на този двигател подгряване на всмукателния.Какво представлява? Щракни една снимка и ние да знаем. :)
  • 0
Едно желание,една мечта - Mercedes Benz

#54 valioo90

valioo90

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 54 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник
  • Автомобил:
    CE124 16v 2000cc 136hp m111.940

Публикувано 20 октомври 2015 - 20:28

Аз знам за подгряване на ламбда сондата което си е вътре в нея, но за подгрев на всмукателя мислех че нямат. Виждал съм на други коли антифриза минава през кухини в дросела може би това е подгрева.
  • 0

#55 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 20 октомври 2015 - 21:36

Е той антифриза като загрее така,че да топли тя отдавна ще е спряла да глъхне и забива муцуната.
  • 0

#56 Chavalinov

Chavalinov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 323 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    C124 e200 1996
    S203 C220 CDI 2006
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 октомври 2015 - 07:29

Подгрева го имат "междинките" май -дето са първите и не са с електрически клапан на вентилацията на резервоара ами с вакумен. Иначе за номер на комутатор предполагам ще става и 015 545 72 32 (моя е такъв).


  • 0

#57 valioo90

valioo90

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 54 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник
  • Автомобил:
    CE124 16v 2000cc 136hp m111.940

Публикувано 21 октомври 2015 - 08:42

Снощи открих комутатор със същия номер като моя с който колата запали. Монтирах го на мястото на моя и откачих акумулатора да стои така цялата нощ. Сутринта закачих акумулатора дадох на контакт, поседя така няколко минути, върнах от контакт и после запалих. Поработи известно време и потеглих. Карал съм около 30км., разбира се на бензин, газта не съм я пускал изобщо.

Установявам, че празния ход отново го няма! Тоест на студа пали от раз но държи доста ниски обороти докато не позагрее малко и после се стабилизират. Кохато работеше моторчето за празен ход на студен старт палеше и ковеше на около 1100 оборота и след малко падаха на около 800. Също като пусна обдухването/рязмразяването на прозорците, нали се пуска и компресора на климатика и оборотите пак падат много. Същото става и като пусна климатика.

Ще пробвам пак и с другите дроселови клапи за които писах по-рано защото от моята не се чува нищо като дам на контакт.

И общо взето това е последното нещо което ми идва на ум.......


  • 0

#58 gosho777

gosho777

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 353 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Мерцедес Е200 купе, 1995-та год.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 октомври 2015 - 16:49

А така,не се ли чува да работи на студен мотор,няма обороти и тва е. И на мен така ми правеше и всяка вечер откачах акумулатора и на другия ден пак превене на проби,докато не и дойде кефа на колата и не се оправи от само себе си. И като се оправи,оборотите,както казваш на студено малко над хиляда и не мърдат,дори да включа на размразяване климатика и заден прозорец,фарове,аварийни,каквото се сетя от към консомация,не мърдат. Ама докато стигна то тази част ме хващаха бясните.

Този пост е редактиран от gosho777: 21 октомври 2015 - 16:50

  • 0
Едно желание,една мечта - Mercedes Benz

#59 valioo90

valioo90

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 54 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник
  • Автомобил:
    CE124 16v 2000cc 136hp m111.940

Публикувано 21 октомври 2015 - 18:04

Най-интересното е, че сега пробвах с новия комутатор и няколко различни дроселови клапи но нак същото :D
На диагностиката пак същата грешка.
Единствено ми направи впечатление, че с новия комутатор нито един от дроселите не жужеше като дам на контакт.
  • 0

#60 Chavalinov

Chavalinov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 323 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    C124 e200 1996
    S203 C220 CDI 2006
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 октомври 2015 - 18:47

А дали няма нужда от стар диагностика или само plug and play и стават нещата ? Някой по-навътре би трябвало да знае :)


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни