За колегата който имаше проблем с даването на мотора си, днес при майстора който бях имаше едно момче с w124 м111 със същия проблем. Оказа се мъртва ламбда и понеже той беше с газов инжекцион, който взема инфо от ламбдата колата работеше зле на газ и бензин.

W124 проблем празен ход
Започната от valioo90, 05 мар 2015 - 14:11:32
106 мнения по тази тема
#46
Публикувано 18 октомври 2015 - 22:15
#47
Публикувано 19 октомври 2015 - 09:39
Моята ламбда си работи, а и всички майстори викат че ламбдата не играела роля в режим на подгряване който е в началото. Евентуално да е станала бавна сондата,но си работи гледали са я и казват че е добре -ако знам че е от нея веднага я сменям ама за едната проба 200лв не ми се дават. Смениха ли му сондата и оправи ли се?
#48
Публикувано 19 октомври 2015 - 22:54
И сега ще търсиш комутатор ли?
Едно желание,една мечта - Mercedes Benz
#49
Публикувано 19 октомври 2015 - 23:57
Незнам ама първите като мойта 200Е-16 имат подгряване на всмукателния колектор и тоя проблем липсва.
А след това го махат и всички който нямат имат проблем с това давене на студено.
А след това го махат и всички който нямат имат проблем с това давене на студено.
#50
Публикувано 20 октомври 2015 - 08:10
Така и не съм го виждал какво представлява това подгряване
#51
Публикувано 20 октомври 2015 - 12:10
Да, търся комутатор но се дразня, че цените са им силно злоупотребени като се има предвид тия колки на по колко години станаха...
Ако се сеща някой нека даде идея къде мога да проверя за комутатори?
Номера му е 015 545 69 32
до колкото знам взаимозаменяемите комутатори с моя са с номера:
015 545 70 32
018 545 10 32
и трябва автомобила от който се взема комутатора да е същото изпълнение като моя:
С АБС, с електрически клапан на вентилацията на резервоара, с климатик.
Ако съм пропуснал нещо нека някой подскаже.
#52
Публикувано 20 октомври 2015 - 13:19
Виж тук :
http://olx.bg/ad/kom...html#fdee59557c
има ги описани по номера.
Преди време и аз търсих, един юнак ми донесе, пробвахме го.... абсолютно никаква разлика в работата на двигателя нямаше и сделката пропадна.
От последния път, когато чистих дросела от маслените наслоявания, оборотите на ПХ ми се вдигнаха на 1200 - твърдо, като падат само когато се вкл. компресора на климата.
Вече почти съм се примирил с проблема и си карам така. Интересното е, че това давене на студен двигател при мене го няма, но понеже нямам газова уредба - мога да споделя впечатления само от работа на бензин.
Другото нещо, което ме впечатлява е разхода на бензин - в града под 12л/100км. посмъртно не мога да го сваля, а извънградско - под 9л/100км не ми се е случвало.Това също ме навежда на мисълта, че нещо (комутатор, дросел, ламбда сонда или някой датчик) е извън нормалните си работни параметри, но до сега така и не съм установил кое точно и защо......
#53
Публикувано 20 октомври 2015 - 19:39
Сега сефте чух на този двигател подгряване на всмукателния.Какво представлява? Щракни една снимка и ние да знаем.

Едно желание,една мечта - Mercedes Benz
#54
Публикувано 20 октомври 2015 - 20:28
Аз знам за подгряване на ламбда сондата което си е вътре в нея, но за подгрев на всмукателя мислех че нямат. Виждал съм на други коли антифриза минава през кухини в дросела може би това е подгрева.
#55
Публикувано 20 октомври 2015 - 21:36
Е той антифриза като загрее така,че да топли тя отдавна ще е спряла да глъхне и забива муцуната.
#56
Публикувано 21 октомври 2015 - 07:29
Подгрева го имат "междинките" май -дето са първите и не са с електрически клапан на вентилацията на резервоара ами с вакумен. Иначе за номер на комутатор предполагам ще става и 015 545 72 32 (моя е такъв).
#57
Публикувано 21 октомври 2015 - 08:42
Снощи открих комутатор със същия номер като моя с който колата запали. Монтирах го на мястото на моя и откачих акумулатора да стои така цялата нощ. Сутринта закачих акумулатора дадох на контакт, поседя така няколко минути, върнах от контакт и после запалих. Поработи известно време и потеглих. Карал съм около 30км., разбира се на бензин, газта не съм я пускал изобщо.
Установявам, че празния ход отново го няма! Тоест на студа пали от раз но държи доста ниски обороти докато не позагрее малко и после се стабилизират. Кохато работеше моторчето за празен ход на студен старт палеше и ковеше на около 1100 оборота и след малко падаха на около 800. Също като пусна обдухването/рязмразяването на прозорците, нали се пуска и компресора на климатика и оборотите пак падат много. Същото става и като пусна климатика.
Ще пробвам пак и с другите дроселови клапи за които писах по-рано защото от моята не се чува нищо като дам на контакт.
И общо взето това е последното нещо което ми идва на ум.......
#58
Публикувано 21 октомври 2015 - 16:49
А така,не се ли чува да работи на студен мотор,няма обороти и тва е. И на мен така ми правеше и всяка вечер откачах акумулатора и на другия ден пак превене на проби,докато не и дойде кефа на колата и не се оправи от само себе си. И като се оправи,оборотите,както казваш на студено малко над хиляда и не мърдат,дори да включа на размразяване климатика и заден прозорец,фарове,аварийни,каквото се сетя от към консомация,не мърдат. Ама докато стигна то тази част ме хващаха бясните.
Този пост е редактиран от gosho777: 21 октомври 2015 - 16:50
Едно желание,една мечта - Mercedes Benz
#59
Публикувано 21 октомври 2015 - 18:04
Най-интересното е, че сега пробвах с новия комутатор и няколко различни дроселови клапи но нак същото 
На диагностиката пак същата грешка.
Единствено ми направи впечатление, че с новия комутатор нито един от дроселите не жужеше като дам на контакт.

На диагностиката пак същата грешка.
Единствено ми направи впечатление, че с новия комутатор нито един от дроселите не жужеше като дам на контакт.
#60
Публикувано 21 октомври 2015 - 18:47
А дали няма нужда от стар диагностика или само plug and play и стават нещата ? Някой по-навътре би трябвало да знае
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни