W124 проблем празен ход
Започната от valioo90, 05 мар 2015 - 14:11:32
106 мнения по тази тема
#31
Публикувано 13 октомври 2015 - 20:25
Моята също дава тази грешка още преди да сложа газовото с аналогова диагностика номер 13 като я изтрия не се появява веднага след като сложих газовото с OBD2 диагностика излиза и грешка с номер 61 която гласи следното Кратковременно регулиране на празния ход/временно натоварване
Кратковременна неизправност в подготовката на сместа.
Тази грешка излиза заедно с тази за бедна и богата смес.
В момента на празен ход на газ сваля времената на инжекторите до 1.7-1.8 милисекунди задържа в богата смес и майсторите казаха че газта и идва много или въздуха малко почистих дросела въпреки че не беше много мръсен но продължава с номерата мотора работи неспокойно.Ще видя сега какво ще измислят.
А относно заготовката за вакума който има тапа е за автоматична трансмисия.
Кратковременна неизправност в подготовката на сместа.
Тази грешка излиза заедно с тази за бедна и богата смес.
В момента на празен ход на газ сваля времената на инжекторите до 1.7-1.8 милисекунди задържа в богата смес и майсторите казаха че газта и идва много или въздуха малко почистих дросела въпреки че не беше много мръсен но продължава с номерата мотора работи неспокойно.Ще видя сега какво ще измислят.
А относно заготовката за вакума който има тапа е за автоматична трансмисия.
#32
Публикувано 15 октомври 2015 - 13:26
Интересното е че само двулитровите двигатели М111.940 го имат този проблем с давенето при подаване на газ на студен двигател. Има връзка че нямат дебитомер и проблема с давенето е от там. Сигнала за количеството въздух идва само от положението на дроселовата клапа. Така поне аз си ги обяснявам нещата.
#33
Публикувано 15 октомври 2015 - 14:42
Ами би трябвало и дросела и MAP-a да дават информация, даже някъде из онези файлове гледах (май за мап сензора беше) ,че ако го отчете комутатора че не работи минава в някакъв режим където изчислява мап-а на база положение на дросела и обороти.Има нещо което не е наред, не вярвам нови да са били така
Този пост е редактиран от Chavalinov: 15 октомври 2015 - 14:51
#34
Публикувано 15 октомври 2015 - 17:17
Да,и аз четох в онези файлове,беше на руски,за мапа ставаше въпрос. Оттам идвал приблема с неравномерната работа. Доста подробно е обяснено.
Едно желание,една мечта - Mercedes Benz
#35
Публикувано 15 октомври 2015 - 19:00
Да, наистина от мап-сензора май, ще е! Ще пробвам утре да запаля колата аварийно на газ директно и ако го няма проблема излиза, че е от него. Лятото ми се беше прецакала бензиновата помпа като палих деректно на газ го нямах проблема, но то и лятото почти не се забелязва. Другото е, че зимата сутрин се дави и като прехвърли на газ няма проблем, форсира се веднага без проблем.
Този пост е редактиран от ognian1981: 15 октомври 2015 - 19:01
#36
Публикувано 15 октомври 2015 - 21:09
Едно ме човърка обаче, нали газовия инжекцион си има някакъв негов мап и комп., но времената на дюзите идват от времената на бензиновите дюзи-реално комутатора на колата си работи просто са прекъснати бензиновите дюзи (поне до толкова знам аз). Така че в няквака степен това сигурно се прехвърля при газта ,но може би там по-малко се усеща. Времената на газовите дюзи могат ли да се определят от газовия комп или са вследствие на бензиновите по някакъв коефициент зададен от газаджията?
Този пост е редактиран от Chavalinov: 15 октомври 2015 - 21:31
#37
Публикувано 15 октомври 2015 - 22:35
Тук не мога да се включа,нямам газ.
Едно желание,една мечта - Mercedes Benz
#38
Публикувано 16 октомври 2015 - 10:55
А кое по-точно е МАП-сензора?
Защото и моя 111.940 на празен ход държи1200об/мин и падат само когато е включен компресора на климатика.
Вече една година е така и решение още не съм намерил. Инсталацията е сменена.
#39
Публикувано 16 октомври 2015 - 11:02
Map сензора е датчик в комутатора, и на него има вързана тънка тръбичка която отива към всмукателния колектор (малко под дросела) .
#40
Публикувано 16 октомври 2015 - 12:12
Ясно...
Благодаря !
#41
Публикувано 16 октомври 2015 - 14:10
Тая сутрин запалих на газ и колата нямаше проблеми - директно тръгнах. Мисля да проверя самата тръбичка да не е запушена и да я сложа горе при другите изходи на колектора.
Значи излиза, че пак комутатора е проблема, макар, че аз съм го сменял веднъж и със стария пак го имаше проблема?!?!?
Не знам вече, много се нервирам така.
На газ колата взема сигнал от бензиновите дюзи и от собствения си МАП-сензор и температурен датчик. Какво да пробвам още - не се сещам?
#42
Публикувано 16 октомври 2015 - 15:01
При мен тази седмица почти не се усеща (да не кажа хич), според мен не е достатъчно студено още и го прави рядко или не сам я настъпвал по-рязко. Аз също си го мислих за тръбичката ама не са запушени,нито дупката на колектора нито самата тръбичка. Другото което може да е от значение е разположението на отвора на самия колектор . В смисъл дали сигнала ще е същия ако се сложи до самия дросел (идеата ми е че дросела е до източника на атмосферно налягане ,а в другия край е източника на налягане от двигателя и този отвор е доло горе по-средата между тях) . И на последно място заради което не го преместих там е че се получава наклон в тръбичката в посока комутатора и при евентуално чистене на дросела с спрей или ако по друг начин попадне нещо ще се стече направо към MAP-a . Мислех си евентуално за конденз сутрин да се образува и да попада в тръбичката и да нарушава отчитането, докато не го дръпне под налягането.....Но не съм я гледал сутрин преди да потегля, отделно незнам дори да попадне 2-3см течност в тази тръбичка дали указва влияние-просто физически не мога да си го обясня....Иначе един път бях чистил дросела и като запалих се беше стекла течност но си я дръпна след известно време към колектора, бях готов да откачам да не влезе в датчика. Като запали на газ как се държеше, добре ли работеше? Моята като обърне на газ още студена не ми харесва-много рита двигателя като подам газ или отнема (лашка,не мога да обясня точно), не е като на бензин или като позагрее повече.
#43
Публикувано 16 октомври 2015 - 22:46
На газ при мен няма никакво значение дали съм извадил тръбичката на мап-а или не, докато на бензин се усеща голямо влошаване на работата на мотора като извадя тръбичката на мап сензора. Преди време чистих мап сензора със спринцовка, meglio и спирт и изтече доста мръсотия от него, после го изсуших добре. След което работата на двигателя се подобри доста.
#44
Публикувано 18 октомври 2015 - 01:58
mercedes-bg.info/index.php?topic=1894.msg16590#msg16590 в тази тема пише за МАР сензора
Този пост е редактиран от 200E-16V: 18 октомври 2015 - 08:10
#45
Публикувано 18 октомври 2015 - 22:09
Има леко развитие при мен от днес.
Пробвах с 3 дроселови клапи които не спираха да "жужат" колкото и да им мърдам лостчето. Закачахме колата и трите пъти на диагностика, трихме грешките но при всяко запалване излизаше грешка "липсва захранване на серво мотор за празен ход"
Вече съм уверен, че моя проблем е свързан с комутатора, станало е някое късо преди да ревизирам инсталацията...
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни