Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

W124 проблем празен ход


  • Please log in to reply
106 мнения по тази тема

#16 valioo90

valioo90

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 53 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник
  • Автомобил:
    CE124 16v 2000cc 136hp m111.940

Публикувано 06 октомври 2015 - 22:15

Според мен жужи докато не запалиш двигателя и входящата струя въздух не размърда леко клапата на дросела и после се скапват нещата...

Все пак съм открил няколко дросела с които ще пробвам уикенда и ще споделя резултата.

Аз му имам подробни схеми на управлението на този мотор и съм ги поразучил но все пак пусни това което имаш да го разгледаме.

 

Мап сензора съм го проверявал като издърпам тръбичката му и я запуша с пръст. Работата на мотора се влошава докато не върна тръбичката на място. Това на бензин де, на газ му е все тая.

:)


  • 0

#17 ognian1981

ognian1981

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    MERCEDES 200 CE 1995
    MERCEDES E280 KOMBI 1995
    MERCEDES 380 SEC 1985

Публикувано 06 октомври 2015 - 23:13

Според мен проблема е в дросела, предполагам че са изтрити пистите и няма хубав сигнал в какво положение е клапата и няма добро разпределение на съотношението въздух-гориво. При мен като натисна рязко педала на газта и почва едно чудене - подскачане, и колата не се форсира, а се дави, чак по някои време вдига до 4000, ама поне 30 секунди минават в давене. Аз не съм сменял изолацията на самия дросел, макар че има нужда като гледам.


  • 0

#18 200E-16V

200E-16V

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 447 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Интереси:Ел.инсталация за Мерцедес
  • Автомобил:
    W124 200E-16 (27.11.1992)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 октомври 2015 - 21:58

Като купих колата дросела не бачкаше кабелите му бяха здрави но празе ход липсваше установих че графитните писти са заминали.Смених го с друг втора ръка който си бачка но ако откача акомулатора и го закача след това не жужи.Трябва да изключа от контакт и пак да дам на контакт и тогава тръгва.Мислих че е от кабелите който си бяха напукани.Смених ги да ми мирна главата но нищо не се промени иначе си работи перфектно.
  • 0

#19 valioo90

valioo90

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 53 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник
  • Автомобил:
    CE124 16v 2000cc 136hp m111.940

Публикувано 09 октомври 2015 - 16:25

Тоест ако съм те разбрал правилно колега, при теб след откачане на акомулатора и после при обратното му закачане и даване на контакт дросела не жужи, а трябва да се даде 2 пъти на контакт за да тръгнат нещата?


  • 0

#20 Chavalinov

Chavalinov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 323 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    C124 e200 1996
    S203 C220 CDI 2006
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 октомври 2015 - 18:35

Интересна тема, ще пробвам и аз моя дросел спира ли да жужи,че днес пак си припомних ядовете с давенето....


  • 0

#21 200E-16V

200E-16V

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 447 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Интереси:Ел.инсталация за Мерцедес
  • Автомобил:
    W124 200E-16 (27.11.1992)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 октомври 2015 - 21:46

Да правилно си ме разбрал.А един колега беше писал за проблема и след като сменил комутатора всичко било ок.Преди да взема дросела бях взел друг който от автоморгата го водеха неработещ смених му кабелите и проработи но след време му заминаха пистите и правеше така жужи мръдна клапата и спре и после нацяло спря и взе да държи високи обороти като загрее.
  • 0

#22 200E-16V

200E-16V

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 447 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Интереси:Ел.инсталация за Мерцедес
  • Автомобил:
    W124 200E-16 (27.11.1992)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 октомври 2015 - 21:53

А за давенето този проблем аз съм го нямал до сега.
  • 0

#23 gosho777

gosho777

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 353 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Мерцедес Е200 купе, 1995-та год.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 октомври 2015 - 18:04

Добре де,тези писти не могат ли да се възстановят по някакъв начин? Или не става?
Иначе не е скъп,гледам го в един каталог на 500£... :)
След закачането на акумулатора,държа на контакт известно време,след което връщам ключа и пак давам на контакт,и паля. До сега по този начин съм го оправял.
  • 0
Едно желание,една мечта - Mercedes Benz

#24 Chavalinov

Chavalinov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 323 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    C124 e200 1996
    S203 C220 CDI 2006
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 октомври 2015 - 08:15

Пробвах моя вчера, не спира да жужи- мърдам клапата и при плавно и рязко пускане си работи като почне да се затваря. Направих и диагностика и излезнаха 2 грешки- ламбда сонда над норма и ламбда сонда под норма (и бедна и богата смес,а аз си мислех че е само богата).... Или са от газта грешките или е свързано нещо с "давенето". 


  • 0

#25 valioo90

valioo90

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 53 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник
  • Автомобил:
    CE124 16v 2000cc 136hp m111.940

Публикувано 11 октомври 2015 - 22:12

Грешката за много богата или бедна смес се получава винаги като колата работи на газ. За газовите инжекциони не знам но при обикновените газови се получава защото сондата отчита нетипични стойности. Изчисти грешките и запали на бензин да видиш, че няма да натрупа грешка, е освен ако нещо наистина не е наред със сместа де...

Струва ми се, че при теб не е от дроселовата клапа. На газ и бензин има ли го има същия проблем или е само на едното гориво? Също какво имаш предвид под колата се дави, не иска да се форсира, работи неравномерно, работи на по малко цилиндри или нещо друго?


  • 0

#26 Chavalinov

Chavalinov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 323 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    C124 e200 1996
    S203 C220 CDI 2006
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 октомври 2015 - 10:08

С газов инжекцион съм, пробвах я на бензин с форсиране и нямаше грешка, При преминаване на газ отчете пак същата.Само на бензин като е още студена ми го прави-на място се форсира с забавяне първите 2-3 натискания на газта и няма мощност (лесно гасне).Леко бутане на педала за кратко почти не реагира иска по-грубо и за повече време да натиснеш педала.Като потегля при ускорение трябва плавно да я натискам,ако е по-рязко забива муцуната и не върви  и почва да пърпори една такава(понякога има леко припукване ,мисля че в гърнетата ама не са гърмежи или нещо отчетливо силно) . Трябва да отнема газта и отново по-плавно да подавам газ. Прави го в рамките на първите 500м и се оправя (може пак нещо да не е наред но вече не го усещам,с загряването намалява).Лятото почти забравям за проблема,но като застуди и полудявам. Никакви други грешки не ми е изкарвала от над 2 години. Всичко друго е супер- 2-3 пъти се е случвало от както я имам да не запали от раз. И един път за 2-3 дена палеше с 3-4 секунди въртене,но тогава беше от горивото. Не гасне,държи си обороти.... Само на живи данни може да се хване според мен и то доста трудно защото е за кратко, пък и нямам такава диагностика.


  • 0

#27 Chavalinov

Chavalinov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 323 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    C124 e200 1996
    S203 C220 CDI 2006
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 октомври 2015 - 10:22

Качвам малко документи относно PMS дето е описана работата на някои от компонентите,както кодове за грешки и кодиращите съпротивления на комутатора -на английски и руски са документите (някои ги има и на двата езика).Това съм успял да намеря като съм ровил относно проблема, 

Прикачени файлове


  • 0

#28 valioo90

valioo90

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 53 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник
  • Автомобил:
    CE124 16v 2000cc 136hp m111.940

Публикувано 12 октомври 2015 - 11:33

При мен точно преди да престане да работи празния ход имах известен период в който сама се форсираше и работеше леко неравномерно...

Все пак проверил ли си кабели и свещи? Евентуално някакви пробойни във вакуумите? Мой познат се оплакваше от неравномерна работа на двигатела и липса на мощност, особено като е студена колата.

Поразгледах и видях изхлузена тапичка на една заготовка за вакуум долу на самия всмукател точно при дюзите на бензина и в близодт до бобините. Измъкнали са я без да искат при смяна на запалоителните кабели и обедняваше сместа на един от цилиндрите.

Трябва и да погледнеш в какво състояние са кабелите на дросела.


  • 0

#29 valioo90

valioo90

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 53 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник
  • Автомобил:
    CE124 16v 2000cc 136hp m111.940

Публикувано 12 октомври 2015 - 11:34

Това което си прикачил е доста полезно като информация!


  • 0

#30 Chavalinov

Chavalinov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 323 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    C124 e200 1996
    S203 C220 CDI 2006
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 октомври 2015 - 15:27

3-ти комплект свещи сменям и все същото, кабелите на дросела са добре другите са правени качествено бих казал. Вакум тапата по спомен е на 3-ти цилиндър и си е там, пробвах смукателната система с дим един път и не се виждаше да изпуска... Манометър за налягане намерих и мерих докато работи-беше си добре, единствено стрелката леко трепереше което казват е от износени водачи на клапаните. Ама преди  около 3 години като я взех сменяха гарнитурата и каквото са видели уж смениха,за водачите на клапаните нищо не казаха.... Няма датчик да не съм мерил :D И уж всичко е наред ама го има това. На стар диагностика е вързвана и нищо не хващат.Явно трябва да стои  да нощува и да се пробва сутринта студена ама я се хване от първия път я не-няма кой толкова да се занимава . Файловете има интересни неща,дано да са полезни на някой :)


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни