
Трябва му диагностиката,ама се оправя и сам,знам че на HFM системата и трябва задължително настройка със стар-а,ама тази минава и без.
Posted 21 October 2015 - 20:04
Posted 21 October 2015 - 20:10
Posted 22 October 2015 - 15:55
Атвтоматично разпознаване на механичната крайна позиция при затворена дроселова клапа.
Необходимо е на контролния PMS модул (N3/6) да разпознае механичната крайна позиция при
затворена дроселова клапа за да се осигури правилна работа на системата за празен ход.
Разпознаването се осъществява при подаден контакт (ignition ON) (90 секунди, ск. лост
на Р/N). Когато дроселовата клапа е придвижена до механичната си крайна позиция от
серво-мотора вграден в LLR aктуатора (М16/6) контролния PMS модул (N3/6) отчита увеличение
на тока, който протича през серво мотора, като същевременно следи и стойността на
потенциометъра на дроселовата клапа (отчитащ ъгъла и на завъртане) и така разпознава
крайната позиция, стойносттa се запаметява.
Posted 22 October 2015 - 18:00
Posted 22 October 2015 - 19:13
Прави ли се нещо друго освен да се остави на контакт и неутрална/паркинг за 90 секунди ...
Posted 22 October 2015 - 21:13
На таз картинка не пише за друго....
Posted 22 October 2015 - 21:44
Posted 23 October 2015 - 11:31
Не вярвам сам да си направи настройките като стои 90 секунди на контакт, според мен се задава това от диагностиката за настройка/калибриране. Иначе всеки път ще тръгне да върти клапата на дросела докато си стоиш в колата на контакт примерно. Веднъж го бях пробвал но не отчетох да става нещо,но бях в колата, сигурно трябваше да гледам клапата на дросела дали се случва нещо...Отделно ако се случва и ти не знаеш можеш да прекъснеш процеса на настройка като врътнеш ключа в друга позиция.....
Posted 23 October 2015 - 12:27
Напротив колега, работи това точно както е описано.
Докато ми работеше празния ход, след смяна на акумулатора например и при подаване на контакт после съм въждал при свалено капаче на дросела как моторчето вътре си движи изсестно време и след това явно се калибрира. Серво мотора вътре като си работи движи само клапата, но отвън котвата на жилото не я мърда. Точно за това се ичаква. И 90 секунди вероятно са доста повече от колкото му трябват да си направи настройките но са се презапасили именно за да не му прекъснеш калибрацията.
Posted 23 October 2015 - 12:41
Ахам, именно аз не съм свалял капачето да гледам клапата. Пък може и след отпадане на напрежението да си го прави или при негова преценка ако нещо не е наред . Важното е че става и е лесно
Edited by Chavalinov, 23 October 2015 - 12:43 .
Posted 23 October 2015 - 12:52
Хубавото е, че при това управление можеш сам да го вкараш в работен режим без диагностики.
Иначе, аз още нямам становище по моя проблем, ще ми донесат още 2 комутатора да пробвам с тях и ще пиша какво се случва
Posted 23 October 2015 - 14:04
Не е много по темата, но да питам дали важи и за дросел на двигател от същите години, само че 6 цилиндъра (11.92' 280Е - М104.942 - 197 к.с.) ... С компютър е - зад акумолатора, не с пмс комутатор ...
Posted 29 October 2015 - 19:13
Posted 29 October 2015 - 19:15
Posted 29 October 2015 - 21:18
Да споделя моя опит - както казах 124 - 280Е от първите - 197 к.с. с компютър зад акумулатора. Смъкнах дросела да го преокабеляи почистя. След като направих операцията изключително кадърно и го монтирах - нямаше проблеми няколко дни (или поне не съм усетил). След седмица започна да му танцува празния ход - 500 - 1300 об./мин. - като загрееше нямаше проблем - перфектен празен ход. Казаха ми, че при разкачането и преокабеляването на дросела може да се е разкалибрирал и за това да се магари така. И аз го калибрирах отлично - държах го да жужи на контакт 90 секунди, запалих го и всичко отиде по дяволите - няма никакъв празен ход - без значение студен или топъл - пусна ли педала на газта гасне все едно съм върнал ключа
Както и да е утре съм на майстор със стардиагноза и ще видим какво е станало - може и да е някакво грозно съвпадение и да е от нещо друго нямам идея - ще споделя после
0 members, 1 guests, 0 anonymous users