Някъде по темите се говореше за 10к/годишно. Дали ще стигнат?
Мислите за тези разходи са ме спирали винаги досега. Разума преди сърцето
Posted 20 October 2017 - 19:27
Някъде по темите се говореше за 10к/годишно. Дали ще стигнат?
Мислите за тези разходи са ме спирали винаги досега. Разума преди сърцето
Posted 21 October 2017 - 18:55
За мен това са глупости.Ако има нужда може би след покупката е възможно да дадеш 10000лв.за да я направиш кола.След това обаче разходите би трябвало да намалеят поне три пъти.Изключвам застраховки,данъци и пр.Някъде по темите се говореше за 10к/годишно. Дали ще стигнат?
Мислите за тези разходи са ме спирали винаги досега. Разума преди сърцето
Posted 12 November 2017 - 20:15
Така, ходих да погледна един автомобил днес - https://www.mobile.b...79&slink=57oo94. Дори и за нетрениран като мен човек имаше доста неработещи неща - старт/стоп бутона, багажника не се отваряше сам (чуваше се бръмчене), бутоните за масажи и т.н. по предните седалки не реагираха (може аз да не знам как се работи с тях) и др. дреболии. Имаше поувиснали подкалници отпред и отзад. Дървената част на волана беше спукана. Не беше клекнал (не знам кога последно е пален), заработи прилично, сравнително бързо загря до 50 гр. При задействане на бутона за окачването реагираше моментално. Нямаше съобщения за проблем по таблото. Реших, че няма смисъл да излизаме на пробно кръгче.
Със Стар диагнозата може ли да се задава нормалното ниво на окачването? Че отзад ми се видя ниска колата?
Posted 12 November 2017 - 20:46
220-ка в перфектно състояние няма да намериш.
Имай предвид, че това е много рядък и интересен мотор. 12 цилиндъра, не е със скъпите АМГ части по ходовата част, а като мощност си е АМГ отвсякъде.
Posted 12 November 2017 - 20:47
Само въз основа на първата снимка можеше да си спестиш ходенето.
Обзалагам се, че дисктроникът не работеше.
Posted 12 November 2017 - 21:14
Аз лично ако си търсих ес класа само заради двигателя и запазения салон много бих се замислил дали да не си я оправя тази. Ако няма проблеми с мотора или скоростната кутия, другото е поправимо и не мисля, че ще излезе много скъпо.
Posted 12 November 2017 - 21:45
Какво видя, колега, на първата снимка? Не знам за дистроника, не я движихме колата, както казах. Беше ми наблизо и на път, затова отидох. Салона беше приличен, между другото. Остават две обяви още, за да преценя общото състояние на предлаганото на пазара.
Posted 12 November 2017 - 22:03
Ако гледаш друга на която не й работи кейлеса, виж съобщението какво е. Като натиснеш бутона изписва ли "Key not recognized" и също така виж дали като си отвън можеш да заключваш колата с бутоните. Ако няма надписа и заключване/отключване работи, то проблема е само в бутона и е лесно поправим
Posted 12 November 2017 - 22:50
Какво видя, колега, на първата снимка? Не знам за дистроника, не я движихме колата, както казах. Беше ми наблизо и на път, затова отидох. Салона беше приличен, между другото. Остават две обяви още, за да преценя общото състояние на предлаганото на пазара.
Само по първа снимка:
Половината кола е в един нюанс черно - другата половина - в друг. Най-добре се забелязва при вратите.
Луфт при десния фар и капака.
Левият фар е по-мътен от десния (макар това да се вижда по-ясно нататък).
Posted 12 November 2017 - 23:32
да нахвърлям няколко мисли
- s600 е само за хора готови да си платят че карат 600 - 2те бобини са 5000лв., 24 свещи по мин. 20лв на бр. 2 турбини, другото не е кой знае колко по различно от w220 с abc окачване...
- кола карана в софия има поне 1 боядисван детайл годишно по каско, кола на 13г. е пребоядисана и напасвана цялата поне веднъж, дори и да не е имала никога сериозен удар...
- дискутирания екземляр има много интересна комбинация в интериора, за мен трябва задължително да се види по шаси какъв цвят кожа е излязла от завода. ако е претапицирана би обяснила доброто състояние и проблемите с масажите, което пак е нищо в сравнение с евентуални проблеми по 220ка 600..
- аз бих гледал - за ръжди, сходимост на колелата, за сериозен удар, диагностика със стар за параметрите на турбините, тест драйв на автомобила и ако всичко е наред и имам желанието да плащам за 600 бих я взел да си я оправям, забравих да спомена че алтернатора е с водно охлаждане и по принцип от мерцедес не го дават да се ремонтира, а нов е хххх лв, мисля че е и с 8 ламбда сонди...
пс. тези джанти не са нито на 600, нито от оригиналния амг пакет на 220ка.
Edited by mr Big, 12 November 2017 - 23:33 .
Posted 12 November 2017 - 23:42
Аха, ясно. Явно забелязваш неща на снимките, на които наживо не обърнах внимание.
Понеже съм невежа в материята безключово управление, колата я палих с ключа.
Posted 13 November 2017 - 09:41
Posted 13 November 2017 - 09:45
Моята е близо до перфектно състояние,s500 ABC на 172 к км!220-ка в перфектно състояние няма да намериш.
Имай предвид, че това е много рядък и интересен мотор. 12 цилиндъра, не е със скъпите АМГ части по ходовата част, а като мощност си е АМГ отвсякъде.
Posted 13 November 2017 - 09:46
да нахвърлям няколко мисли
- s600 е само за хора готови да си платят че карат 600 - 2те бобини са 5000лв., 24 свещи по мин. 20лв на бр. 2 турбини, другото не е кой знае колко по различно от w220 с abc окачване...
- кола карана в софия има поне 1 боядисван детайл годишно по каско, кола на 13г. е пребоядисана и напасвана цялата поне веднъж, дори и да не е имала никога сериозен удар...
- дискутирания екземляр има много интересна комбинация в интериора, за мен трябва задължително да се види по шаси какъв цвят кожа е излязла от завода. ако е претапицирана би обяснила доброто състояние и проблемите с масажите, което пак е нищо в сравнение с евентуални проблеми по 220ка 600..
- аз бих гледал - за ръжди, сходимост на колелата, за сериозен удар, диагностика със стар за параметрите на турбините, тест драйв на автомобила и ако всичко е наред и имам желанието да плащам за 600 бих я взел да си я оправям, забравих да спомена че алтернатора е с водно охлаждане и по принцип от мерцедес не го дават да се ремонтира, а нов е хххх лв, мисля че е и с 8 ламбда сонди...
пс. тези джанти не са нито на 600, нито от оригиналния амг пакет на 220ка.
Моята кола откакто е моя за година има пребоядисани 8 детайла без да има сериозни удари. От тези 8 детайла 3 са боядисани по 2 пъти
Posted 13 November 2017 - 09:48
Моята е близо до перфектно състояние,s500 ABC на 172 к км!
Sent from my iPad using Tapatalk
Ема най-вероятно не я продаваш нали
0 members, 1 guests, 0 anonymous users