Здравейте реших и аз да си купя мерседес S клас модел след 2000г. спрял съм се на 3.2 литровия cdi и бензиновите 3.2 4.3 и 5.0 здрави ли са тези машини и какъв е разхода на дизела на всякъде чета 5.8/100 дълго мои приятели казват че под 8 не пада за бензиновите е ясно ще сложа газ но ако дизела гори 5.8/100 ще се замисля поздрави
Покупка на S клас W220
Започната от ubiboy, 04 ное 2014 - 16:02:51
211 мнения по тази тема
#1
Публикувано 04 ноември 2014 - 16:02
#2
Публикувано 04 ноември 2014 - 17:27
Нали не очакваш, че 2 тона кола може да гори постоянно 5.8?
Може инцидентно, ако слизаш от планински път да видиш такива стойности, но иначе е нереалистично, ако ще и на ядрен синтез да върви.
#3
Публикувано 04 ноември 2014 - 19:09
При тази кола, разхода за гориво ще ти е най малката грижа, по добре се поинтересувай колко са разходите за застраховки и консумативи и тогава си прави сметка. А иначе, 5.8/100 не очаквай изобщо за двигател над 6 цилиндъра, в София около 12-15/100
#4
Публикувано 04 ноември 2014 - 19:42
Вземи възможно най читавия W220 на който попаднеш, щом ти е все
тая дизел или газ ще караш .
Да не е уморен, да не е изхабен, да не е побългарен и да е поддържан добре и навреме,
личат си от пръв поглед хубавите екземпляри .
Диагностика преди да купиш - задължително .
Не се плаши от високи разходи, плаши се от ниски приходи .
#5
Публикувано 04 ноември 2014 - 20:43
и кола под 10000-12000 лв. въобще не я поглеждай
#6
Публикувано 05 ноември 2014 - 07:52
Здравеийте разхода за който говорех е з а дълго няма да го карам в града за града си имам А клас но четейки форумите почвам да се плаша оказва се че луксозния клас на марката е най чупливата кола със сегашното ми рено сафран минах 120000км. без да го пипна изключвам смяната на масло и филтри в един форум прочетох че поддръжката на тоя клас струвала 10 бона годишно направо смешно че то имам сметка всяка година да си взимам нов като цената му ще пада вчера се разрових и констатирах че ГО и данъка му са 600 лв с винетката че аз и на реното плащах толкова поздрави
#7
Публикувано 05 ноември 2014 - 08:26
Трябва си търсене и голямо оглеждане, и диагностика на конкретния модел, на който ще се спреш.
Ако не пестиш време и средства за горните неща, тези 10к на година за подръжка са мит!
Отговорили са ти колеги, които карат такива, техните съвети слушай, не празни приказки на хора, нямащи нищо общо с марката.
Успех!
#8
Публикувано 05 ноември 2014 - 08:42
Благодарско аз не разбирам от коли ел.техник съм но ще отида с човек който разбира естествено че ще мине на диагностика.Въпрос към niknd защо непременно коли от 10-11000лв вчера прерових сайтовете в чужбина имаше за 3000-3500€ чудесни отт това следва въпроса от къде да го купя от България или чужбина поздрави
#9
Публикувано 05 ноември 2014 - 16:47
Те на снимки всички са чудесни!В Германия има също магьосници от турско-арабски и полско-сръбски тип.Аз бих си купил кола от тук,която не е нов внос и е карана от сериозен човек със сериозна професия.Естествено всяка една трябва да се мине през сериозна диагностика,което отново е по-лесно в България.Като караш А-клас,трябва да ти е ясен филма с подръжката и ремонтите.
#10
Публикувано 05 ноември 2014 - 18:34
А класата си ни я прави домашния майстор но реното е бъкано с електроника и го карам на диагностика да задължително ще мине и също ще заведа с мен и човек който разбира днес звъннах на няколко души дето предлагат точно 320цди казаха че такова 6/100 нема само при 90км/ч. а при 140-160 7.5-8л. та вероятно ще е бензинка както и до сега благодарско за отзовалите се
#11
Публикувано 05 ноември 2014 - 19:36
Още един въпрос колеги какъв максимален пробег трябва да има бензинката вече е решено бензин ще е ще послушам съвета на daimler1 и ще взема кола карана в българия от човек не от автокъща въпроса е мотор да речем 5000куб м/у 200и 300000 км. бива ли или да търся под 200000км. пробег поздрави
#12
Публикувано 05 ноември 2014 - 20:06
ами защото тези 10 бона поддръжка са на коли
по 3-4000
никой който си познава колата и знае че е хубава няма да я даде по малко
и доста такива съм оправял и крайната сума стига до 14-15000 докато
стане изрядна
и тези за по малко имат сумати дразнещи неща
тук обелено там изтъркано това копче шчупено
ама като вземеш да ги възтановяваш много ядове
#13
Публикувано 05 ноември 2014 - 20:31
Разбр
ами защото тези 10 бона поддръжка са на коли
по 3-4000
никой който си познава колата и знае че е хубава няма да я даде по малко
и доста такива съм оправял и крайната сума стига до 14-15000 докато
стане изрядна
и тези за по малко имат сумати дразнещи неща
тук обелено там изтъркано това копче шчупено
ама като вземеш да ги възтановяваш много ядове
Разбрах те благодаря ще го имам в предвид
#14
Публикувано 05 ноември 2014 - 20:34
ами защото тези 10 бона поддръжка са на коли
по 3-4000
никой който си познава колата и знае че е хубава няма да я даде по малко
и доста такива съм оправял и крайната сума стига до 14-15000 докато
стане изрядна
и тези за по малко имат сумати дразнещи неща
тук обелено там изтъркано това копче шчупено
ама като вземеш да ги възтановяваш много ядове
и още нещо ако ес 500 е на да речем 300000км проблем ли е или да търся около 200000и под тях
#15
Публикувано 05 ноември 2014 - 20:48
Браво колега и Аз бих избрал бензиновия двигател пред дизеловия. Не гледай толкова километрите, защото в повечето случаи не са реални, а гледай състоянието и интериора да са добре. Има много мърлячи с такива коли, но те се познават още като видиш колата наживо. Успех!!!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни