Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

W124 с 230 kompressorНов проект

w124 230 kompressor

  • Please log in to reply
236 мнения по тази тема

#121 gipsa

gipsa

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 352 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    w201 dtm реплика,жълто такси 211-КоНпресор с 476 магарета под капака и едно зад волана....

Публикувано 09 октомври 2017 - 07:14

Има поне 2,3 варианта да сложиш какъвто диф искаш,както полуоски и карета в даден шенкел.Е верно ,иска стругарска работа малко,но с такива проекти е така.

    Сложи диф какъвто те устроива,подбери полуоските по дължина поне или по-къси и си готов.В задния шенкел вграждаш сърцевина за каквото си каре желаеш,а дължината си я оправяш с фланци от дуралуминий от към дифа.

   Аз карам с БМВ полуоски вече няколко години-снимки има в другия форум на 20 страница в темата за създаване на 190-та.


  • 0

#122 bat_lambo

bat_lambo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 267 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Силистра
  • Автомобил:
    190D 2.5;
    190E 2.8 Sportline;
    190D 2.5 Turbo;
    124 320E;

Публикувано 09 октомври 2017 - 10:52

Точно така - варианти има всякакви. Полуоските от 200Е са по-дълги, за да компенсират малкото и тясно диференциалче на въпросното 200Е ... Отново питам - имаш ли полуоските от CLK-то? Ако ги имаш - колко са дълги и колко са им дебели "пръчките"? Колко е широк диференциала, който си харесал на моргата от 230Е (от края на едната чашка до края на другата чашка) ... 24 см. ли е? ... Напиши ми тия неща и ще ти предложа вариант, в който всичко си е заводско - без преправяния ... Общо взето на теб ти трябват - дебелите полуоски (32 мм.) от CLK-то с набитите на тях гривни + стандартен 185 мм. диференциал (широк 24 см. - за дебели полуоски) с дупка за ABS сензор - и си готов ...

Информативно - малкия тесен диференциал идва с дълги и тънки полуоски ... Големия широк диференциал идва с къси и дебели полуоски ... Няма вариант за дебели, но дълги полуоски (както искаш да си купуваш от 300 мотор - те са същите като на CLK-то - само дето нямат гривни), понеже заводско няма такава комбинация (най-малкия и тесен диф - пък с дебели и дълги полуоски) ... Горния диф на снимката е такъв какъвто търсиш ти  - 185 милиметрова корона с ширина 24 см. от края на едната чашка до края на другата  ... :beer

034794246-big.jpg?r=0

034794245-big.jpg?r=0

 


  • 0

#123 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Публикувано 09 октомври 2017 - 12:34

Веднага отговарям. Имам полуоските от CLKто. До сега мерих и са еднакви пръчките на полуоските - 25мм. Дифа който съм взел е от чашка до чашка 23,2см. Понеже съм махнал предните карета (от към шенкела) няма как да премеря цялата полуоска какъв размер е. и все пак така както са на снимката тази от 124ката е 59,5см, а на CLKто е 57см. Тази с тъмните шлици е от CLKто, другата е от 124ката.

Прикачен файл  WP_20171009_13_12_33_Pro.jpg   157,58K   14 Брой сваляния

Прикачен файл  WP_20171009_13_10_51_Pro.jpg   98,93K   8 Брой сваляния

Прикачен файл  WP_20171009_13_10_39_Pro.jpg   96,77K   9 Брой сваляния

Прикачен файл  WP_20171009_13_03_30_Pro.jpg   131,05K   8 Брой сваляния

Прикачен файл  WP_20171009_13_07_49_Pro.jpg   109,04K   8 Брой сваляния

Прикачен файл  WP_20171009_13_07_42_Pro.jpg   72,67K   8 Брой сваляния
  • 0

#124 bat_lambo

bat_lambo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 267 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Силистра
  • Автомобил:
    190D 2.5;
    190E 2.8 Sportline;
    190D 2.5 Turbo;
    124 320E;

Публикувано 09 октомври 2017 - 13:49

Шах и мат :) :) :) Значи - CLK е с тънки полуоски 25 мм., но накрая шлиците са за голямо каре :wacko  Имаш ли възможност за миг да мушнеш външното каре на полуоската от CLK - да я измериш цялата като дължина - да умножиш по две за двете полуоски и прибавиш 23,3 см. ширина на диференциала - и да видим какво се получава като сбор - приближаваш ли се до стъпката на W124 ≈ 155,5 см. :beer (последно полуоските от CLK влизат ли на тоя диф от 230Е без грижи) ... Ама как само сте резнали главите на болтовете с флекса :yeah 


  • 0

#125 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Публикувано 09 октомври 2017 - 17:49

Утре ще измеря и ще напиша. Полуоските на CLKто не влизат на дифа от 230Е. Дифа е с малки чашки, а полуоските са за големи. За болтовете почти на всякъде където бях така ги бяха рязали. Аз не съм го свалял дифа.
  • 0

#126 bat_lambo

bat_lambo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 267 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Силистра
  • Автомобил:
    190D 2.5;
    190E 2.8 Sportline;
    190D 2.5 Turbo;
    124 320E;

Публикувано 09 октомври 2017 - 20:02

Еми хайде премери. Ако пасне общата дължина - да ти пращам две чашки за големи полуоски - да сглабяш и да караш :) :beer


  • 1

#127 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Публикувано 10 октомври 2017 - 10:22

Разпъната полуоска от CLKто е 67см.
  • 0

#128 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Публикувано 10 октомври 2017 - 11:22

157,3 се получава ако и 2те полуоски са в разпънато състояние.
  • 0

#129 bat_lambo

bat_lambo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 267 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Силистра
  • Автомобил:
    190D 2.5;
    190E 2.8 Sportline;
    190D 2.5 Turbo;
    124 320E;

Публикувано 10 октомври 2017 - 14:39

Ами на предната страница постнах това, което измерих аз относно ширината (стъпката) на полуоските и дифа при 124 седан и тя е 155,5 см. - 156 см. Мисля си, че си готов. Ако не ти е толкова спешно в събота ще мога да доразглобя един диф и ще му извадя чашките за големи карета и ще ти ги пратя - само Еконта ще си поемеш. Ако ти се цапа естествено, но ти така или иначе трябва да го поразглобиш тоя диф - да му смениш някоя семерина и маслото ... в последствие ако прецениш, че става, но и лагерите са за смяна и е много шумен - ще го пратиш на Юли от Смолян да ти го направи като нов и ще си караш с кеф ... Ако искаш пиши на ЛС дали те устройва така и да ми оставиш някакви данни - ако не ти е много спешно де - защото ще мине седмица докато се натуткам ... :beer


  • 0

#130 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Публикувано 10 октомври 2017 - 15:55

Благодаря за предложението. Ще се разбереме на лично. Вечерта щети пиша.
  • 0

#131 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Публикувано 11 октомври 2017 - 09:31

Сега измерих полуоската на CLKто в събрано състояние и е 64см. Това прави 151,2см обща дължина с дифа и 2 полуоски.
  • 0

#132 bat_lambo

bat_lambo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 267 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Силистра
  • Автомобил:
    190D 2.5;
    190E 2.8 Sportline;
    190D 2.5 Turbo;
    124 320E;

Публикувано 11 октомври 2017 - 09:46

Аз мерих 155,5 см. в "отпуснато" състояние на полуоските - т.е. полуоските са в покой - в хоризонтално положение - нито свити - нито опънати ... Чашките на дифа, които ще ти пусна са много леко по-дебели и с тях дифа ти ще стане широк от 23,2 см. -> 24 см. Измери си полуоските като ги сложиш на земята - без да ги свиваш или опъваш - той маншона на карето ги кара да държат едно средно положение ... аз залагам, че ще получиш цифра от рода на 65,5 -> 66 см. на полуоска ... Като умножиш по две и прибавиш новата ширина на диференциала 24 см. и ще се получи 155,5 -> 156 см. и си готов да монтираш :beer


  • 0

#133 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Публикувано 17 октомври 2017 - 09:51

В нормално състояние полуоската е 65см. Това прави 153,2см с дифа. Ако големите чашки са малко по широки май ще стане точно.
  • 0

#134 bat_lambo

bat_lambo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 267 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Силистра
  • Автомобил:
    190D 2.5;
    190E 2.8 Sportline;
    190D 2.5 Turbo;
    124 320E;

Публикувано 17 октомври 2017 - 10:47

Еми супер. Лека полека се приближаваме към края ... Чакаме инфо дали си успял да напаснеш дебелите чашки в малкия диф ... и евентуално някоя снимчица :beer


  • 0

#135 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Публикувано 21 октомври 2017 - 13:08

Така, до сега имаше борба с дифа. Източих маслото, измих го до колкото можах с водоструйка, меглио и четка, отвих 8те болта без никакъв проблем, махнах зегерките и извадих малките чашки. Големите чашки стават и са 1 към 1 с малките. Имам въпроси... Кои шайби на чашките да оставя, оригиналните от малките чашки или тези, които bat_lambo ми изпрати с големите чашки? Сега както е разглобен искам да му сменя 2та семеринга, оригинални ли да купя или мога да сложа и на някоя друга фирма (ELRING)? Какво масло ще ми препоръчате да му сложа? Мога ли да затворя капака със силикон на Victor Reinz?

Ето и снимки:

Прикачен файл  WP_20171021_11_13_52_Pro.jpg   134,13K   11 Брой сваляния

Прикачен файл  WP_20171021_11_13_13_Pro.jpg   168,69K   11 Брой сваляния

Прикачен файл  WP_20171021_11_13_30_Pro.jpg   133,26K   11 Брой сваляния

Прикачен файл  WP_20171021_12_33_43_Pro.jpg   186,15K   11 Брой сваляния

Прикачен файл  WP_20171021_12_33_37_Pro.jpg   127,99K   11 Брой сваляния

Прикачен файл  WP_20171021_13_03_00_Pro.jpg   121,81K   10 Брой сваляния

Прикачен файл  WP_20171021_13_21_14_Pro 1.jpg   161,32K   9 Брой сваляния
  • 0





Also tagged with one or more of these keywords: w124, 230, kompressor

0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни