Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Високи обороти на празен ход w124

w124 празен ход обороти

  • Please log in to reply
5 мнения по тази тема

#1 sasho0808

sasho0808

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 03 октомври 2019 - 19:44

Добър вечер колеги, колата е w124/1993/2.0/136 коня. Загасваше на студен двигател или при включен килматик, затова почистих MAP/MAF сензора (не съм сигурен, вижда се на снимката) със специален спрей и дроселовата клапа със спрей за карбуратори. На пръв поглед проблема се оправи, защото при всяко запалване колата заковава 800 оборота. Проблемът е, че след като потегля, оборотите не падат под 1000-1100 на празен ход и се включва перката за охлаждане (преди не се включваше). Покарах няколко дни (около 100тина километра), защото ми казаха че ECUто трябва да се самонастрои, но до тук няма промяна, колата пали на 800 и след потегляне държи 1000-1100 оборота. Днес повторих процедурата,по сглобяване и разглобяване, за да видя дали всичко си беше на мястото, но резултатът пак е същия. Също ми направи впечатление че като "помпам" спирачката оборотите се вдигат до 1400-1500.

Възможно ли е да съм прецакал въпросния сензор и ако имате идеи какво да правя, ще съм благодарен?


  • 0

#2 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 03 октомври 2019 - 20:58

Здравей, не виждам снимка, но този мотор няма дебитомер (MAF). Като прави почистването на елемента, случайно да си давал контакт докато са били откачени конектори? Ако е така, вероятно е записал грешки.

 

Имаше нещо за адаптацията на дросела - даваш контакт и оставяш така за известно време, около 30 сек., след това натискаш газта до долу, пускаш и изключваш от контакт. На следващото палене я остави да поработи докато загрее хубаво без да пипаш. Адаптациите се коригират на загрял мотор и в постоянни режими.


  • 0

#3 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Публикувано 03 октомври 2019 - 21:03

Всичко е възможно. Въпреки че едва ли има инсталация, която след 25 години да не е оправена, виж как е. И към дросела също. Ако там всичко е наред, най-вероятно дроселът е умрял. Нов е към 1000 лв.
  • 0

#4 sasho0808

sasho0808

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 03 октомври 2019 - 22:09

Не съм давал на контакт, но бях забравил да сваля акумулатора, а четох че е препоръчително. Утре ще пробвам комбинацията с контакта и газта, а някакви други комбинации за нулиране на грешки има ли?

Прикачени файлове


  • 0

#5 Bogi

Bogi

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 460 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница- 60169
  • Интереси:стари двуврати
  • Автомобил:
    US 1972 280SE 4.5
    US 1972 250C
    US 1972 280C
    EU 1984 500SEC
    US 1989 560SEC
    US 1998 CL500
    EU 1999 CLK320
    US 2008 S550

Публикувано 04 октомври 2019 - 02:09

Също ми направи впечатление че като "помпам" спирачката оборотите се вдигат до 1400-1500.

Сигурно е спукана мембраната на сервото

за да тестваш, затапваш вакума към него


  • 0

сесшисе ?


#6 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 04 октомври 2019 - 09:55

Не е лошо да се прочете с някаква диагностика за кодове за неизправност. За предпочитане със Стар. Това, което си пръскал прилича на датчик за температура на въздуха. Те, между другото, се скапват с времето. Измери съпротивление на изводите на студен и загрял и мотор.

 

На тръбата на сервото има един еднопосочен клапан, който за жалост май не се предлага отделно, а само заедно с тръбата.


  • 0





Also tagged with one or more of these keywords: w124, празен ход, обороти

0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни