Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

W124 с 230 kompressorНов проект

w124 230 kompressor

  • Please log in to reply
236 мнения по тази тема

#106 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 479 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Публикувано 15 август 2017 - 22:05

Просто вземи външното каре ,ако шлиците на полуоската към карето са еднакви,че има поне два модела.Защото с дължините е малко сложно.
  • 0

#107 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Публикувано 28 септември 2017 - 17:48

Точно това правя колега. От 124 200Е не става. Полуоската на CLK-то е с по-голямо и здраво каре. Ще трябва да погледна от 300Е или от някой дизелов двигател.

Да попитам дифа на 124 260 автоматик с какво предавателно число е?

Този пост е редактиран от mironov_s: 28 септември 2017 - 17:49

  • 0

#108 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 479 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Публикувано 29 септември 2017 - 21:40

Различни са през годините и зависи ръчка/автомат.Аз съм купувал 3.27 от 260 мотор.
  • 0

#109 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 30 септември 2017 - 02:25

на 190 2.6 автомат е 3.07, предполагам на 124 ще е същия или малко по-къс да компенсира за повечето килца


  • 0
Follow your own star...

#110 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 30 септември 2017 - 12:59

Мойта когато я купих, беше 3.0 с 5 степенна ръчна кутия, с 3.69 диф. Виждал съм няколко с 3.07... на брат ми е пак с 3.0 двигател, 4 степенен автомат и диф аму беше 2.65... тааа варират бая, но каретата са от големите ако коката е със шестак.
  • 0

#111 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Публикувано 01 октомври 2017 - 18:57

Благодаря ви за отговорите колеги. Питам защото за моя автомат трябва диф с предавателно число 3.27. Ако е с различно число скоростите ще се шашкат. Значи ще търся здрав диф от 2.6 и ще видя там какви са полуоските.
  • 0

#112 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Публикувано 06 октомври 2017 - 14:08

Днес цял ден ходих и гледах дифове. Успях да намеря 3.27 от 230Е автомат. Проблема е, че всички 3.27ци които видях бяха за малката полуоска. При мен на шенкела ми е за голямата полуоска, и каретата няма да станат. Някаква идея дали може да се направи полуоска задната част (от към дифа)да е с малкото каре, а предната част (от към шенкела) да е с голямото каре?
  • 0

#113 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4598 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 06 октомври 2017 - 18:19

Можеш да смениш "чашките" на дифа ако имаш правилните. Поставяш дифа със задния капак нагоре, отваряш задния капак, завъртяш всяка чашка докато видиш ухото на зегерката. Издърпваш зегерката за ухото с кука или отверка. После вадиш чашката, сменяш с подходяща, слагаш зегерката и херметизираш задния капак.

 

На всяка чашка има дистанционни шайби - обърни внимание от коя страна колко и кои шайби са.

 

Оригинално МБ ползват някакъв твърд уплътнител за задния капак, който много прилича на шеллак.

 

Аз последно бях купил едно нещо което не засъхва, образува тънък филм и може да се разделя и събира многократно. Казва се Hylomar Blue. Продаваше го някаква фирма от Бургас.

http://hylomar.com/h...nge/gasket-join


  • 1

#114 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Публикувано 07 октомври 2017 - 08:51

Това е добра идея. Предполагам само чашки няма от къде да намеря...ще трябва да взема диф с чашки каквито ми трябват и да ги разменя.
  • 0

#115 bat_lambo

bat_lambo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 267 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Силистра
  • Автомобил:
    190D 2.5;
    190E 2.8 Sportline;
    190D 2.5 Turbo;
    124 320E;

Публикувано 07 октомври 2017 - 11:26

Пробвал ли си да пъхнеш "тънка" полуоска (да речем ако пазиш оригиналните от 200E 122 к.с.) в този "новия" шенкел (предполагам е от донор колата) - дето е за дебела полуоска ... :beer


  • 0

#116 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Публикувано 07 октомври 2017 - 22:21

Шенкела е от W208 с уше за АБС датчик. На полуоската от W208 има гривна която я чете датчика. Идеята ми беше да разглобя полуоската от карето, но и те не съвпадат. Иначе дори и шлиците не са същите.
  • 0

#117 bat_lambo

bat_lambo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 267 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Силистра
  • Автомобил:
    190D 2.5;
    190E 2.8 Sportline;
    190D 2.5 Turbo;
    124 320E;

Публикувано 08 октомври 2017 - 10:59

Разбрах - разлика има в шлиците на каретата към полуоската. Отвън крайните шлици на външното каре, който влизат в шенкела най-вероятно са еднакви ... При всички случаи не става на външно малко каре от тънка 25 мм. полуоска да набиеш гривна от външно голямо каре от 32 мм. полуоска ... Какво се случи с оригиналния диференциал и полуоски от CLK-то. В теб ли са. Каква им е "стъпката" като ги разпънеш на земята - не пасва ли на ширината на 124. Това тук е общата ширина на диф с полуоски от W124 ≈ 155,5 см. От няколко места чувам, че стъпката на W202 и W124 е съвместима - W208 си е живо W202 купе ... Не изключвай и този вариант - ако става да си монтираш отзад освен шенкели от W208 и целия диф с полуоските с гривните ... :beer

038012822-big.jpg?r=0

038012821-big.jpg?r=0


  • 0

#118 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Публикувано 08 октомври 2017 - 12:06

Първата идея ми беше точно такава и даже ги бях купил нещата. Но се сетих че дифа на W208 няма АБС датчик. Идеята ми е да си остане 124ката с оригиналния си АБС.
  • 0

#119 bat_lambo

bat_lambo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 267 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Силистра
  • Автомобил:
    190D 2.5;
    190E 2.8 Sportline;
    190D 2.5 Turbo;
    124 320E;

Публикувано 08 октомври 2017 - 16:35

Тогава може би остава варианта диференциал от W124/W201/W202 с "дупка" за датчик за ABS и с правилното предавателно число ... комбиниран с хубавите дебели полуоски от CLK-то (с гривните на външните карета) ... Ако не си ги продал де - самите полуоски от CLK-то. Ако имаш въпросните полуоски им измери дължината. Колко е широк диференциала на 124-ката който си гледал - 24 см. ли? (това е стандартната ширина заедно с чашките при отворен 185 милиметров диф на мерцедес). В много от случаите става директно да монтираш дебели полуоски (32 мм.) на диференциал, който е бил с тънки полуоски (25 мм.). Аз наскоро монтирах на диференциал от W202 C250TD, който беше с тънки полуосчици - директно болт он - дебели полуоски и си заспа - без да сменям чашки. Имам диференциали разглобени, който заводско са били с дебели полуоски - мога да ти подаря един комплект чашки - щом ти се играе да пробваш. Но според мен има голяма вероятност да вземеш дифа от 124 за тънките полуоски и да му сложиш директно на неговите чашки - дебелите полуоски от CLK-то ... Имаш ли ги тези полуоски от CLK-то - ако да - измери им дължината и дебелината и драсни тук - аз имам богата колекция от такива железа - може да измислим нещо ... :beer


  • 1

#120 mironov_s

mironov_s

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц W124 230 Kompressor 1992

Публикувано 08 октомври 2017 - 23:56

Сравнявах оригиналните полуоски на W124 с тези от W208 и тези от 124ката бяха малко по-дълги. Полуоските на W208 са за големи чашки. Замислям го да взема полуоски от 124 Е300. При него са дебелите и за големите чашки, взимам и слагам (ако става защото и това е под въпрос) карето от W208 заради гривната. С две думи миш маш отвсякъде. :D
  • 0





Also tagged with one or more of these keywords: w124, 230, kompressor

1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни